Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.126
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    -Du har vel ikke mulighet til å bytte over til USB- tilkopling? Tro det eller ei, det kan forandre lyden.
    Var inne på Wadias hjemmesider, og de mente selv at USB låt bedre enn Toslink,

mvh

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.278
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Artig å høre inntrykkene fra første minutt og frem til flere timer;)
    Personlig har jeg mer tro på din tilvenning av lyden i kombo med whisky enn vortas endringer av lyd på
    såpass kort tid...:rolleyes::cool: Men hvem vet....:p
    Første inntrykket er som regel ikke noe å kimse av, men dette vil gi deg flere svar når du kommer dit i prosessen at du begynner å bytte frem og tilbake;)
    I mitt personlige syn på lydbilde/signatur ville jeg vært litt skeptisk til tilbaketrukket mellomtone og spisset vs fylde i stemmer, det er der de fleste godsakene ligger:) Lykke til videre Karmana!

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    -Du har vel ikke mulighet til å bytte over til USB- tilkopling? Tro det eller ei, det kan forandre lyden.
    Var inne på Wadias hjemmesider, og de mente selv at USB låt bedre enn Toslink,

mvh
    I know, leste det samme selv. Bruker ikke pc, men streamer fra IPad via Airport Express, og da kan en bare drømme om muligheten for en USB kobling :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Personlig har jeg mer tro på din tilvenning av lyden i kombo med whisky enn vortas endringer av lyd på
    Første inntrykket er som regel ikke noe å kimse av, men dette vil gi deg flere svar når du kommer dit i prosessen at du begynner å bytte frem og tilbake;)
    I mitt personlige syn på lydbilde/signatur ville jeg vært litt skeptisk til tilbaketrukket mellomtone og spisset vs fylde i stemmer, det er der de fleste godsakene ligger:) Lykke til videre Karmana!

gismo
    Tenkte på deg i går, ja :D Mellomtonen ble atskillig mykere og behagelig etter hvert som det ble lunk i systemet. Det er nok sikkert likevel et stykke fra dine preferanser :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tipper du er litt biased ifht hva du har lest...8). Må uansett være gull å finne et produkt som dekker så mange bokser i ett. Ihvertfall om det er det en streber etter. For egen del går det litt andre veien, men så er det litt måten jeg liker oppsettet mitt på. Og "minimalistisk" er ikke det jeg ønsker forbundet med dette..;)
    Vi er alle biased på en eller annen måte. Den store forskjellen ligger i hvor bevisst den enkelte er på akkurat det :D I denne stuen har jeg ingen behov for minimalistisk haifai. Dette er bare billig moro, og forhåpentligvis blir jeg en erfaring rikere :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.278
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

gismo
    Tenkte på deg i går, ja :D Mellomtonen ble atskillig mykere og behagelig etter hvert som det ble lunk i systemet. Det er nok sikkert likevel et stykke fra dine preferanser :)
    Hehe....flott du gjorde det kjære venn, nå er ikke min mellomtone den mykeste og mest behagelige i verden heller, men fremtredende ja, detaljert og nyansert ja og relativt dynamisk, så å få den mer tilbaketrukket kunne jeg ikke levd med:cool: Hadde faktisk seriøse tanker på samme vorte en gang:p
    Men det ble denne, noe jeg ikke har angret siden! Denne fungerer også godt som pre med fjernkontroll.....

image.jpg

Men ser nå at det går riktig vei hos deg;)

gismo

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt smådryss fra dagen tur på Rhapsody :)

Sto en riktig så snasen DAC fra Chord i oppsettet i dag. Jeg er litt usikker på om det var den det ble spilt gjennom eller dCSen lenger nede i racket. Kilde i hovedoppsettet i dag var blant annet Aurender. Har mang en gang lurt på hvorfor Aurender ikke har en integrert DAC, spesielt med tanke på prisene de opererer med :)

image.jpg

Har egentlig aldri syntes Prima Luna er noen fryd for øyet. Likevel, ganske så snasent med avrundede rørene :)

image.jpg

Jeg kjenner jeg er skeptisk til Spectral og MIT. Grunnen er enkel. Asbjørn har ved flere anledninger forklart hvorfor denne komboen er en match from heaven :D Ganske spesielt når (det ene) filteret på kabelen er større enn Vorta jeg fikk inn i oppsettet i går :D Sammen med Spectral forsterkeri snakker vi her definitivt cost no object :)

image.jpg

Det er ingen tvil om at det blåser en rykk tilbake til start vind over haifai-fiffen i Europa :cool: Da jeg flyttet ned her var det knapt en platespiller i butikken, nå er de overalt. Er jo pene da :)

image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg

To be continued :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.278
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Artig du deler, mye flotte bilder fra Rhapsody;)
    Gleder meg til mer.......
    Som du sier ang dette snurrer, eksplodert litt, men slapp helt av kjære venn, bare en forbigående trend......:p
    Hvorfor skal vi flytte tilbake til start.....:cool::cool:;);)

gismo

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det meste av denne hobbyen styres av ulike trender. Noen som liker å se på damer, andre vil "ta på de" med cover. Begge deler er fint synes jeg. Og hyper om hva som er bra og riktig å eie detter og på en. En periode nå har magico vært det ultimate, om ikke lenge noe annet. Finne noe selv, og utvikle det.. Det er hva det egentlig dreier seg om. Gjør en ikke det kan en rykke rett i fengsel for min del.. 8).

Forøvrig artig å se hva Van Dalen drar i hus. Liker utseende på Chord. Å si at en rørforsterker er pen pga av "avrundede" rør er vel like meningsfylt som å snakke om en sportsbils ytelse utifra at den er gul... ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det meste av denne hobbyen styres av ulike trender. Noen som liker å se på damer, andre vil "ta på de" med cover. Begge deler er fint synes jeg. Og hyper om hva som er bra og riktig å eie detter og på en. En periode nå har magico vært det ultimate, om ikke lenge noe annet. Finne noe selv, og utvikle det.. Det er hva det egentlig dreier seg om. Gjør en ikke det kan en rykke rett i fengsel for min del.. 8).

Forøvrig artig å se hva Van Dalen drar i hus. Liker utseende på Chord. Å si at en rørforsterker er pen pga av "avrundede" rør er vel like meningsfylt som å snakke om en sportsbils ytelse utifra at den er gul... ;)
    Pøh, støgg og sikkert ikke noe ytelse å skrive hjem om. Fin farge da :D

image.jpeg

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Ekte sportsbiler er røde og laget før 1988 :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Som du sier ang dette snurrer, eksplodert litt, men slapp helt av kjære venn, bare en forbigående trend......:p

gismo
    Vi har våre leker, gismoen, men vi har respekt for at mange liker andre leker :cool:

image.jpeg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du må be Harry ta seg en tur til Norge å få fylt opp bollene med noe som duger...Tipper absorsjon ifht elementene som sitter der hadde vært bedre om en fylte de med litt e-stoffer til 2,90 for hekto'n....:cool:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

gismo
    Vi har våre leker, gismoen, men vi har respekt for at mange liker andre leker :cool:

Vis vedlegget 371513

Kom det tynt ifra han som hevder at x antall watt er klasse A... Uten at han aner hvor mange det er.. I samtale med en som har en halveis hverken ditt eller datt til forsterker.. Nei fa gutter, gjør nå ting 100%:eek:... ( Noe dere begge gjør, på hver deres måte.:)..)..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

gismo

Vis vedlegget 371513

Kom det tynt ifra han som hevder at x antall watt er klasse A... Uten at han aner hvor mange det er.. I samtale med en som har en halveis hverken ditt eller datt til forsterker.. Nei fa gutter, gjør nå ting 100%:eek:... ( Noe dere begge gjør, på hver deres måte.:)..)..
    Hehe, jeg vet da hvor mange watt min skal gi i klasse A. Importøren fortalte det til meg. Problemet er bare at jeg ikke tror ham helt ;)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.278
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Pass dere nå, så ikke tråden tar over 1 plassen til VM... Der vet selv inne hvilket emne.. 8)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Pass dere nå, så ikke tråden tar over 1 plassen til VM... Der vet selv inne hvilket emne.. 8)
    Det er lov å være hyggelig, så lenge en ikke viser skinker ;)
    Ord kan si mer enn bilder... ;). Men en skal være hyggelig... Litt musikk til deg...Sikkert for svevende og lite tøft for en raggare fra strile-byen. Men for meg funker det bra som bakteppe til en god bok.. :)

T

TT.

Gjest
    Litt smådryss fra dagen tur på Rhapsody :)

Sto en riktig så snasen DAC fra Chord i oppsettet i dag. Jeg er litt usikker på om det var den det ble spilt gjennom eller dCSen lenger nede i racket. Kilde i hovedoppsettet i dag var blant annet Aurender. Har mang en gang lurt på hvorfor Aurender ikke har en integrert DAC, spesielt med tanke på prisene de opererer med :)

Vis vedlegget 371502

Har egentlig aldri syntes Prima Luna er noen fryd for øyet. Likevel, ganske så snasent med avrundede rørene :)

Vis vedlegget 371504

Jeg kjenner jeg er skeptisk til Spectral og MIT. Grunnen er enkel. Asbjørn har ved flere anledninger forklart hvorfor denne komboen er en match from heaven :D Ganske spesielt når (det ene) filteret på kabelen er større enn Vorta jeg fikk inn i oppsettet i går :D Sammen med Spectral forsterkeri snakker vi her definitivt cost no object :)

Vis vedlegget 371505

Det er ingen tvil om at det blåser en rykk tilbake til start vind over haifai-fiffen i Europa :cool: Da jeg flyttet ned her var det knapt en platespiller i butikken, nå er de overalt. Er jo pene da :)

Vis vedlegget 371506 Vis vedlegget 371507 Vis vedlegget 371508 Vis vedlegget 371509

To be continued :)
    Mye flott eksotisk utstyr karmana. Tør ikke tenke på hva denslags vil koste her :rolleyes:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takker, HC. Kan like både svevende og tøft jeg. Etter et par smakebiter er det vel likevel lite som tyder på at den der kommer til å bli spilt ihjel i Hilversum :)

Demoene på Rhapsody pleier vel spennet fra dyrt til totalt urealistisk, TT :) De har også mer sympatisk priset utstyr i hyllene, eksempelvis Primare, men har ikke opplevd at de benytter dette på showene sine. Show som de kaller det her nede, er vel egentlig ganske dekkende :)

U

utgatt25555

Gjest
    Her er alternativet om man skal leke seg med små bokser/dingser (seriøst!) bare en enkel stilig ”badevekt” og du har preamp, amp, dac, riaa, streamer, og du sparer masse plass, kona blir sikkert mer fornøyd, ryktene sier jo at dette er bra saker som t.o.m låter bra :cool:

Devialet Le200

devialet-expert-le-200.jpg

....og holder ikke en, så dobler vi til 2x400W pr Fugl ;)

Devialet Le400

devialet-expert-le-400.jpg

Deres SAM system finnes til din høyttalere også, var hjemme hos en kompis som har den minste Devialet Le120 som han bruker på noen SF Cremona Auditor M, de spilte bass med (SAM) systemet så andre skapelser burde skamme seg...første gangen jeg har blitt fristet til trådløs, nettbasert og digital forsterkning, men det låt bra! :cool:

http://en.devialet.com/sam-ready-speakers/list/marten/

mvh

edit. tillegg av pre-amp i fordelene ;-)

Sist redigert av en moderator:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Badevekten har ikke gjort seg bort de gangene jeg har hørt den. Skal ikke se bort fra at jeg kommer til å eie en Devaliet en gang. Liker minimalistisk bling jeg, selv om kanskje ikke dagens oppsett gjenspeiler dette :) Hadde vært gøyalt å forsøke en i egen stue og hørt hva SAM-funksjonen kunne utrette. På den annen side, kanskje jeg i fremtiden driter i blingen og satser minimalistisk med å trøkke hele greien inn i høyttalerene. Praktisk, men foreløpig virker det litt kjedelig å ikke ha noen haifai-bokser i stuen :)

U

utgatt25555

Gjest
    Badevekten har ikke gjort seg bort de gangene jeg har hørt den. Skal ikke se bort fra at jeg kommer til å eie en Devaliet en gang. Liker minimalistisk bling jeg, selv om kanskje ikke dagens oppsett gjenspeiler dette :) Hadde vært gøyalt å forsøke en i egen stue og hørt hva SAM-funksjonen kunne utrette. På den annen side, kanskje jeg i fremtiden driter i blingen og satser minimalistisk med å trøkke hele greien inn i høyttalerene. Praktisk, men foreløpig virker det litt kjedelig å ikke ha noen haifai-bokser i stuen :)
    hehe, jeg ble også så fristet både i butikk og hjemme hos min kompis, at jeg ble fristet å teste Le120 hjemme, SAM systemet er helt enkelt coolt, det rocker fett! og jeg liker den minimalistiske stilen og designet, hvem vet, en dag kanskje, det er iaf framtids rettet :D

mvh

Tand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Antall liker
    1.581
    Flotte bilder som vanlig!! Var det Magico S3 de spilte på Karmana? Fikk du hørt det sammen med Spectral?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flotte bilder som vanlig!! Var det Magico S3 de spilte på Karmana? Fikk du hørt det sammen med Spectral?
    Jepp, sammen med sub fra Magico. I tillegg S1 MK2 i det lille lytterommet. Beveger meg rolig fremover :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et par bilder til før litt gnagingen fra dagens demoer :)

På Rhapsody er det ofte vel så høy kvalitet over det som ikke er i bruk som det som er på demo. I dag hadde denne gjengen startet påskeferien.

image.jpg

På BB&G hvilte disse WB-høyttalerne for å være klar til neste lørdag. Tror ikke jeg kommer til å gidde å høre på den demoen, men mer om det senere.

image.jpg
    image.jpg

U

utgatt25555

Gjest
    Et par bilder til før litt gnagingen fra dagens demoer :)

På Rhapsody er det ofte vel så høy kvalitet over det som ikke er i bruk som det som er på demo.

På BB&G hvilte disse WB-høyttalerne for å være klar til neste lørdag. Tror ikke jeg kommer til å idde å høre på den demoen, men mer om det senere.

Vis vedlegget 371552 Vis vedlegget 371553

Øyyyhhh, ikke gidde :mad: lille Vertex ved siden av storebror jo, du er nesten forpliktet å representere forstandige Norske WB fans ;D ;) ...

mvh

U

utgatt25555

Gjest
    hehehe, joda fatter jo også at ikke alle er like WB fürliebt som meg heller ;)

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dagens demovandring startet (som vanlig) på Rhapsody Audio, rett oppi veien. De hadde to oppsett på demo. Klokelig nok begynte jeg på det minste oppsettet som av hovedkomponenter besto av dCS, Spectral og Magico S1 MK2.

Har hørt S1 noen ganger, men husker ikke lyden slik at jeg kan sammenligne med MK2 utgaven. Hadde likevel blitt meningsløst da det er andre komponenter og et annet rom :)

Det låt helt ålreit, uten at jeg har særlig forutsetninger til å si noe som helst da jeg bare oppholdt meg der rundt 10 min. Grunnen til det var noen gæmliser (til og med mye eldre enn meg ;)). De hadde overtatt styringen, og satt og pludret i vei mens det ble spilt trio-jazz og klassisk på lavt volum. La klokelig røyk før jeg sa noe jeg ville angret på senere :)

image.jpg
    image.jpeg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.209
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Flott at du viser oss hva som skjer på kontinentet!

Hvordan synes du Magico S1 låter i fht andre høyttalere i samme prissegment?
    De koster ca 165.000 i Norge. dette synes jeg virker drøyt for en toveis liten sak.
    Men farven er fin.

TT tør ikke tenke på hva hifi-utstyret du viser koster her i Norge sier han.
    Jeg mener du ofte har bemerket at på mange ting er prisene snillere her enn i NL.
    Hvordan er det i fht ting som er avbildet? Magico,TAD, Feickert, EAT osv

Det er rart hvordan ulikt design apellerer til ulike folk.
    Jeg synes de Chord-greiene er helt håpløst.
    Her er det hvertfall ikke slik at form følger funksjon.
    Ser ut som deler plukket fra et Disney-romskip!

Jeg ønsker deg riktig god påske T. :)

mvh

T

TT.

Gjest
    Jeg skal holde kjeft, så blir det mer komfortabelt og mindre krevende å poste i trådene

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg skal holde kjeft, så blir det mer komfortabelt og mindre krevende å poste i trådene
    Ingen grunn til det, TT! Ord på trykk leses ofte mer inn i enn det var ment fra avsender. I tillegg har vi ulik terskel på hva vi blir provosert av. Tror det bare er å senke skuldrene og fortsette som vanlig :)

• Liker
    Reaksjoner: TT.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    At chord ser ut som noe fra Disney for deg blues lever jeg godt med. Er bra at noen tør å lage ting som ikke ser ut som en sort boks med bryter. Liker ting hvor og eksteriøret er annerledes. At du vil ha mer konformitet viser bare forskjell. Og det er bra :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.601
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flott at du viser oss hva som skjer på kontinentet!

Hvordan synes du Magico S1 låter i fht andre høyttalere i samme prissegment?
    De koster ca 165.000 i Norge. dette synes jeg virker drøyt for en toveis liten sak.
    Men farven er fin.

TT tør ikke tenke på hva hifi-utstyret du viser koster her i Norge sier han.
    Jeg mener du ofte har bemerket at på mange ting er prisene snillere her enn i NL.
    Hvordan er det i fht ting som er avbildet? Magico,TAD, Feickert, EAT osv

Det er rart hvordan ulikt design apellerer til ulike folk.
    Jeg synes de Chord-greiene er helt håpløst.
    Her er det hvertfall ikke slik at form følger funksjon.
    Ser ut som deler plukket fra et Disney-romskip!

Jeg ønsker deg riktig god påske T. :)

mvh
    Det er for lenge siden jeg hørt S1 til at jeg skal begi meg ut på noen sammenligninger med andre høyttalere. Jeg hørte dem først på en demo i Bergen, og en annen demo rett etter at jeg kom ned her til Nederland. Har derfor ikke hørt S1 på over to år så det er begrenset hva jeg husker. Tror jeg nøyer meg med å si at jeg i Bergen ble forundret over hvor mye lyd det kom ut av en tildels pinglete kasse ;)

Hva som er billig handler vel om hvor en ser det fra. Selv vet jeg ikke hvor dyrt hifi er for nederlendere. De sammenligningene jeg gjorde var basert på hvor det var billigst å kjøpe hifi for nordmenn, gitt dagens kronekurs. På det jeg sjekket var det enten stort sett samme pris eller billigere å kjøpe i Norge, men oftest billigere å kjøpe i Norge. Husker ikke hva jeg sammenlignet, men husker godt at Primare definitivt er noe jeg ville kjøpt hjemme. Magico S1 ligger vel litt i samme leia da jeg tror veiledende her nede er 16.600€, og mine Marten høyttalere har en veiledende pris her nede som er 65K høyere enn i Norge. Lettest er å sammenligne Hifiklubben som også Har butikker i Nederland. Alt jeg har sett er dyrere hos dem her nede, og det er ikke uten grunn at jeg venter med å kjøpe Vault2 til jeg kommer hjem. Skulle visst hvordan det gikk da vi flyttet hit og en euro kostet 7,9 kroner :)

Jeg liker nok litt bling selv om den CD/DAC saken til Chord på bildet definitivt ikke er helt i min gate. Form trenger ikke følge funksjon for at jeg skal like det. Smaken er som baken, og selv kunne jeg aldri hatt noe fra Prestige serien til Tannoy i min stue :)

En riktig god påske til deg, BB! Kos deg med påskeegget ditt :)

image.jpeg

V

vinyl-mannen

Gjest
    Ingen grunn til det, TT! Ord på trykk leses ofte mer inn i enn det var ment fra avsender. I tillegg har vi ulik terskel på hva vi blir provosert av. Tror det bare er å senke skuldrene og fortsette som vanlig :)
    KLoke ord Karmana, senk skuldrene:)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.209
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for informativt svar Karmana.

Jeg mener du har sagt at ganske mye er like greit å kjøpe i Norge.

@TT
    Det var i grunnen bare det jeg sa, og det er jo ikke kritikk til deg TT.
    Det er ingen grunn til å være så hårsår. De fleste vil deg bare vel.

Når det gjelder Chord mener jeg det jeg sa.
    HC mener så mye om både design og andre ting.
    Tendensen er at ting er bra, bare det ikke er masseprodusert slik at alle har det.
    At jeg har hang til konformitet fordi jeg ikke liker dette utseendet synes jeg er dumt å si.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, var kanskje litt hard med deg der blues... Beklager... Vakreste rørforsterkerne jeg har eid ser slett ikke ut som alle andre. Monoblokker må vite, alle seriøse forsterkere kommer i monoblokk konfigurasjon. Ikke sant VM ? ;)... Kora 100SB...Dessverre en forsterker ingen vet noe om i dag.. :(

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.278
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ja, var kanskje litt hard med deg der blues... Beklager... Vakreste rørforsterkerne jeg har eid ser slett ikke ut som alle andre. Monoblokker må vite, alle seriøse forsterkere kommer i monoblokk konfigurasjon. Ikke sant VM ? ;)... Kora 100SB...Dessverre en forsterker ingen vet noe om i dag.. :(
    Her ble man jo useriøs på ekstremt kort tid.....:cool::cool::cool:
    God påske HC;)

gismo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn