Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.963
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Hvis hun følger med blir det handel med en gang selv om jeg ikke liker MC :cool:

mvh

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dette beviser bare at gutter er gutter og skal du lokke gutter til standen din trenger du baber. Hvor mange har MC på grunn av de lekre salgsrepresentantene? :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har et mer enn avslappet forhold til McIntosh, men ser ikke bort fra at jeg hadde endt opp med full rigg hvis dette pikebarnet hadde fått huket fatt i meg ;):p

V

vinyl-mannen

Gjest
    Jeg har et mer enn avslappet forhold til McIntosh, men ser ikke bort fra at jeg hadde endt opp med full rigg hvis dette pikebarnet hadde fått huket fatt i meg ;):p
    Kona ville vel hatt ett ord med i laget:cool:
    Gratulerer, med vel overstått?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje den aller fineste sangen jeg har hørt på de siste årene! Her med en video som underbygger teksten og stemningen på en god måte. Hele platen anbefales selvfølgelig :)

IMG_1021.JPG

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.078
    Hjertelig takk for musikk tips Karmana :cool:
    Det gav mersmak, og Mr. Lee Harvey Osmond (og ikke Osvald) er ført opp på listen over innkjøp.
    Jeg skal bare få inn neste pulje fra amazon, og få spilt igjennom dem først.

I går gikk jeg t.o.m bananas i en bruktsjappe i Horten, og kom ut med 4 enkle og 2 doble med vinyl :rolleyes:
    Siden 3-4 av titlene er såvidt sjeldne å se på vinyl, så var det ikke noe å lure på.
    Det ser ut for å være pent brukt ;D

Deretter røk Konemor og jeg på en bedre middag på Indian Himalaya restaurant nær bryggen :cool:
    Da var så fæl mat at vi måtte skylle ned Butter Chicken og Lam Tikka med rikelige mengder Cobra og Kingfisher øl.
    Kaffen tok vi på Bastøferja under returen til Moss og østsia.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hjertelig takk for musikk tips Karmana :cool:
    Det gav mersmak, og Mr. Lee Harvey Osmond (og ikke Osvald) er ført opp på listen over innkjøp.
    Jeg skal bare få inn neste pulje fra amazon, og få spilt igjennom dem først.

I går gikk jeg t.o.m bananas i en bruktsjappe i Horten, og kom ut med 4 enkle og 2 doble med vinyl :rolleyes:
    Siden 3-4 av titlene er såvidt sjeldne å se på vinyl, så var det ikke noe å lure på.
    Det ser ut for å være pent brukt ;D

Deretter røk Konemor og jeg på en bedre middag på Indian Himalaya restaurant nær bryggen :cool:
    Da var så fæl mat at vi måtte skylle ned Butter Chicken og Lam Tikka med rikelige mengder Cobra og Kingfisher øl.
    Kaffen tok vi på Bastøferja under returen til Moss og østsia.
    Høres ut som en godt anvendt lørdag! Må vel innrømme at jeg savner jakten etter hull i musikksamlingen nå og da, men på god mat og drikke følger jeg deg til døren (og inn) :)

Kjekt du likte, Osmond. Det er vel ikke bare du og jeg som tenker Osvald når vi hører navnet hans :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der gikk endelig mitt feilsteg med Apple abonnement på Tidal til 259 kr ut. Når gjelder det bare å komme seg tilbake til det vanlige abonnementet. Da er det greit å fremdeles ha min sønn sin gamle Harmon Kardon cd-spiller tilgjengelig som drivverk, og at ikke alle cdene mine er solgt :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Espen, for deg som liker Nick Cave bør dette være en sikker vinner :) Når til og med Gismo stempler godkjent på en mannsstemme, må det jo være bra ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    "In the late 70's I started to search for the perfect sound - whatever that might be, before that I was mainly interested in drugs, insanity and the rock'n'roll lifestyle." Lou Reed

Ikke bare vi hifi-interesserte som har mistet fokus altså ;)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.637
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ser du rir en fet litterær bølge som ruller fra Strindberg til Reed. ;)

Laurie Anderson som var gift med Reed de siste åra han levde, uttalte at Lou Reed var god til å spille roller, og at han evnet å bruke det når han skrev tekster og låter. Hun minnet om at han også var ganske god i rollen som Lou Reed.:cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Den fulle sjømannen rider igjen :p Da er avtale om kjøp av et kvalitetsprodukt fra en forhandler i Norge i boks. I tillegg skal jeg i morgen gjøre de siste koordineringer på et kjøp fra en annen forhandler i Norge. Blir gøyalt å komme hjem til Bergen om vel en uke :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan RJEL eller Todani svare Zomby_Woof, og forsåvidt meg også, hvorvidt det foreligger forskjeller i valg av komponenter i 6.4P og 6.4?
    Det foresvever meg at jeg har blitt fortalt at enkelte vitale deler i 6.4 er hakket vassere enn de som er brukt i 6.4P.
    Men dette har jeg IKKE hørt fra Mesteren selv, men via pålitelig annenhånds kilde.
    Dæven nå går det fort i svingene i øssfoll ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.078
    Kan RJEL eller Todani svare Zomby_Woof, og forsåvidt meg også, hvorvidt det foreligger forskjeller i valg av komponenter i 6.4P og 6.4?
    Det foresvever meg at jeg har blitt fortalt at enkelte vitale deler i 6.4 er hakket vassere enn de som er brukt i 6.4P.
    Men dette har jeg IKKE hørt fra Mesteren selv, men via pålitelig annenhånds kilde.
    Det var som faen.
    Her bedrev jeg multitasking, og tastatourettes i skjønn symbiose, og så postet jeg et innlegg feil :cool:
    Litt smågira da jeg skal på seminar de neste dagene, og har ørten småting å fikse i heimen og for meg selv.
    Så beklager at jeg postet meldingen feil buddy :rolleyes:
    Den er som du ser slettet, og plassert i rett mappe - DP-menigheten.

Sist redigert:

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Den fulle sjømannen rider igjen :p Da er avtale om kjøp av et kvalitetsprodukt fra en forhandler i Norge i boks. I tillegg skal jeg i morgen gjøre de siste koordineringer på et kjøp fra en annen forhandler i Norge. Blir gøyalt å komme hjem til Bergen om vel en uke :D
    Så du flytter egentlig fra ett utland til et annet?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var som faen.
    Her bedrev jeg multitasking, og tastatourettes i skjønn symbiose, og så postet jeg et innlegg feil :cool:
    Litt smågira da jeg skal på seminar de neste dagene, og har øretn småting å fikse.
    Så beklager at jeg postet meldingen feil buddy :rolleyes:
    Den er som du ser slettet, og plassert i rett mappe - DP-menigheten.
    Slettet :mad: Jeg er en sucker for all oppmerksomhet ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var som faen, er du ute og skyter med løskrutt :mad:;) Vær beredt, jeg møter deg til revolverduell i Munchen neste år! Vit da at jeg har likhetstrekk med Lucky Luke.....snubler i min egen skygge.....eller noe sånt ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.091
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det går nå rimelig fort i svingene i Hilversum også......:rolleyes:

Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Mvh
    Hehe, begynner å hope seg litt opp her nå. Like greit, gøyere å se på haifai-komponenter enn nips ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.091
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

Mvh
    Hehe, begynner å hope seg litt opp her nå. Like greit, gøyere å se på haifai-komponenter enn nips ;)
    Hehe, ja, etter hvert trenger du vel noe slikt for å få med deg hele flyttelasset:

containerskip.jpg

Mvh ;)

Edit: Har du anledning og lyst, er du selvsagt velkommen til en tur innom tkr Towers når du er på disse kanter.

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.078
    Det var som faen, er du ute og skyter med løskrutt :mad:;) Vær beredt, jeg møter deg til revolverduell i Munchen neste år! Vit da at jeg har likhetstrekk med Lucky Luke.....snubler i min egen skygge.....eller noe sånt ;)
    .....i en sky av sigarrøyk klamrende til et glass brunt skittinvatn fra Frankerriket :cool:
    Får jeg være sekundant?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Mvh
    Hehe, ja, etter hvert trenger du vel noe slikt for å få med deg hele flyttelasset:

Vis vedlegget 408074

Mvh ;)

Edit: Har du anledning og lyst, er du selvsagt velkommen til en tur innom tkr Towers når du er på disse kanter.
    Får vel heller ha en ambisjon om at firmaet som står for flyttelasset må klø seg litt ekstra i hodet ;)

Takker for invitasjonen. Jeg får ha det tilgode. Blir kun tre hektiske dager hvor min kone og far har redusert haifai til et sideshow :p:)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn