gismo
Æresmedlem
Gratulerer med salget T
Når det først skjer, så skjer det
gismo
gismo
Sist redigert:
Min beste Dr T - be careful what you wish for, my friend!Uansett så tviholder jeg på min gamle DP DAC 8.01 til lotteri og/eller arveloddet slår inn.
Takker, gismoen! De har stått ubrukt i hvert sitt hjørne siden tkr var innom, og det begynner å bli en stund siden. Var derfor på tide at de fikk nye eiere. Etter en god del salg de siste årene har jeg lært en ting, tålmodighet er en dydGratulerer med salget T
gismo
Tenker ikke på den modellen Blumenhofere som hornhøyttalere. For meg var de bare et par helt ålreite høyttalere med naturlige begrensninger nedover i frekvens. Det blir derfor litt tullete å konkludere i den ene eller andre retningen basert på erfaringene mine med disse høyttalerne. Horn er fremdeles aktuelt for meg, men akkurat nå er det fulltoner med hjelp i toppen som frister. Ikke noe nytt, de samme som jeg har nevnt tidligere. Det ble nettopp lagt ut et par La Montespan i Lubeck, men jeg satser på høy impulskontroll og tastelås når jeg har mer enn to glass rødvin innabordsNå som du har solgt hønna hva er den endelige dommen, er det noe du kunne tenke deg senere? Hvorfor, hvorfor ikke?
Kjøpte oss et hus i Bergen for noen måneder siden. Foreløpig er det min 18 år gamle sønn som holder fortet, og forhåpentligvis er det mer enn ruinene som venter på oss i juliHvor går ferden neste år når du flytter tilbake til hjemlandet, Karmana?
Skal du ha nytt teppe under den nye stolen ? Høres ut som Helge Jordal på speed da eller ?Mannesyken er på oppadgående, men høres ut som Tom Waits på en dårlig fag. Satser på at kona blir våt i blikket og mo i knærne av å høre på meg. Nå er det visst bare å hive seg i dusjen og deretter kurse mot Den Bosch for å se på persiske tepper. Estetikk og akustikk i samme pakke gjør at til og med jeg er motivert for shopping
Dagens gladnyhet på haifaifronten var at Auralic sin app ble oppdatert i natt, og har nå en egen fane for masters. Har ikke utstyr til uttpakking av MQA filene så det pusler og går i 24/48. Helt greit, er i hvert fall overveiende sannsynlig at det ikke er en crappy versjon som strømmer ut av høyttalerne. Neste må bli tagging av Tidal masterne, slik at det blir lett å søke dem frem. Går rette veien dette
Helge Jordal på speed blir nok for avansert for meg og mannesyken min i dag. Persiske tepper er planlagt drysset nennsomt rundt om på gulvet i stuen i Bergen. Fant et par fine i dag, men vi klarte ikke å bli enig om pris med innehaveren Helge Jordal har jeg forresten et anstrengt forhold til. Ble for 25-30 år siden dumpet av en dame til fordel for hamSkal du ha nytt teppe under den nye stolen ? Høres ut som Helge Jordal på speed da eller ?Mannesyken er på oppadgående, men høres ut som Tom Waits på en dårlig fag. Satser på at kona blir våt i blikket og mo i knærne av å høre på meg. Nå er det visst bare å hive seg i dusjen og deretter kurse mot Den Bosch for å se på persiske tepper. Estetikk og akustikk i samme pakke gjør at til og med jeg er motivert for shopping
Dagens gladnyhet på haifaifronten var at Auralic sin app ble oppdatert i natt, og har nå en egen fane for masters. Har ikke utstyr til uttpakking av MQA filene så det pusler og går i 24/48. Helt greit, er i hvert fall overveiende sannsynlig at det ikke er en crappy versjon som strømmer ut av høyttalerne. Neste må bli tagging av Tidal masterne, slik at det blir lett å søke dem frem. Går rette veien dette
Kos deg med teppehandling. Artig når det kommer nye ting, enda MQA skepsisen er tilstede, noe med keiserens nye klær osv.. Men det låter helt greit.
Versjon 1.33. Forhåpentligvis er det den siste utgaven?Hvilken utgave av software har du i Bricastien Karmana?
Vinen står til "godkjent +" her fra BergesidenJekket akkurat kveldens biffvin. Må teste om jeg har skjønt work arounden for billedopplasting. Ser det greit ut?
Godt å høre! Haifai skal bare være et lite krydder til livets uutholdelige letthetSer gull ut. Biff her og, litt tv, avslapning og helg. Livet er slett ikke værst , med eller uten haifai
Så bra da Håper ganen din også får tilført noe leskende. Godt at jeg har fått schwung på billedopplastingen. Fant forresten ikke deg ikke på bildetVinen står til "godkjent +" her fra BergesidenJekket akkurat kveldens biffvin. Må teste om jeg har skjønt work arounden for billedopplasting. Ser det greit ut?
M
He-he! Jeg var vel bare en vag tanke i min mors sinn på denne tiden..Så bra da Håper ganen din også får tilført noe leskende. Godt at jeg har fått schwung på billedopplastingen. Fant forresten ikke deg ikke på bildetVinen står til "godkjent +" her fra BergesidenJekket akkurat kveldens biffvin. Må teste om jeg har skjønt work arounden for billedopplasting. Ser det greit ut?
M
Selv husker jeg vel skilsmissen til Johanne bedre enn baneferden til SputnikHe-he! Jeg var vel bare en vag tanke i min mors sinn på denne tiden..Så bra da Håper ganen din også får tilført noe leskende. Godt at jeg har fått schwung på billedopplastingen. Fant forresten ikke deg ikke på bildetVinen står til "godkjent +" her fra BergesidenJekket akkurat kveldens biffvin. Må teste om jeg har skjønt work arounden for billedopplasting. Ser det greit ut?
M
Jeg så dagens lys et kvartal før månelandingen
Husker ikke så mye av det heller.
Sjøl fikk du vel med deg Sputnikk-sjokket?
M
Lett og tidig i steget på det bildet sammenlignet med hvordan jeg følte meg hos Hans i Musical Affairs året etterDet ser ut som gjengen over var lettere preget av nattens Geneverkalas...
(Har fått lov å bruke bildene av RoDa, men det er ikke sikkert han husker det!)
Masters katalogen er tilgjengelig i din BluOS app på din iPad blues, det er den du på oppdatere og ikke din Tidal app.Lett og tidig i steget på det bildet sammenlignet med hvordan jeg følte meg hos Hans i Musical Affairs året etterDet ser ut som gjengen over var lettere preget av nattens Geneverkalas...
(Har fått lov å bruke bildene av RoDa, men det er ikke sikkert han husker det!)
Har et anstrengt forhold til den Gilde-flasken. Vandret videre som gave til Harry som repliserte at han ikke drakk alkohol. Faenskapet tok likevel imot flasken
Har scrollet meg gjennom en del av Master-utvalget på Tidal. Kan ikke klage på utvalget. Musikkpolitiet kunne vanskelig korsfestet meg hvis jeg hadde disse 1200 albumene i stuen hjemme Jeg registrerer at disse albumene er tilgjengelig for avspilling fra IPad med Auralic sin app, Lightning DS. Etter hva jeg ser er dette ikke tilfelle med Tidal sin egen IPad app. Ikke veldig imponerende.
Det er uansett ikke tvil om hvem av de to som breker høyest...Onde tunger i huset vil hevde det til tider er to sauer i stolen
Hehe, vanskelig å være uenig i detDet er uansett ikke tvil om hvem av de to som breker høyest...Onde tunger i huset vil hevde det til tider er to sauer i stolen
Jøss....flere som har sauOnde tunger i huset vil hevde det til tider er to sauer i stolen
Derom er vi helt enig Skranglefant.Min beste Dr T - be careful what you wish for, my friend!Uansett så tviholder jeg på min gamle DP DAC 8.01 til lotteri og/eller arveloddet slår inn.
Arveloddet er ikke verd prisen.
mvh
Dr N
Har siden innlegget ditt om sau Karmana, prøvd å finne noe positivt å si om dyret men
finner det vanskelig. Har kanskje noe med at man har visse assosiasjoner.
Ikke at jeg på noen som helst måte tenker slik om deg, ikke misforstå.
Noen mener at Sauer er alrighte dyr,de om det.
Eneste fornuftige bruk av ett saueskinn:
mvh
Har siden innlegget ditt om sau Karmana, prøvd å finne noe positivt å si om dyret men
finner det vanskelig. Har kanskje noe med at man har visse assosiasjoner.
Ikke at jeg på noen som helst måte tenker slik om deg, ikke misforstå.
Noen mener at Sauer er alrighte dyr,de om det.
Eneste fornuftige bruk av ett saueskinn:
mvh
Det der lukter barnebidrag, våkenetter, tom bankkonto og hjerteinfarkt over tid
Er det verdt det
Når jeg googler onde tunger, dukker Ketil Rekdal opp. Skummelt! Han ville ikke vært den første på min gjestelisteJøss, har du onde tunger i huset?