V
vinyl-mannen
Gjest
Gratulerer med nye.
mvh
v-m
mvh
v-m
Dimensions w×h×d:
500×1225×415 mm
Weight: 60 kg
3 ways
Crossover Frequencies: 800 - 18000 Hz
Nominal Impedance: 7 Ohms
Sensitivity: 97dB 2.83V
Frequency response: 38Hz-20000Hz +- 3dB
Gratulerer!
Dimensions w×h×d:
500×1225×415 mm
Weight: 60 kg
3 ways
Crossover Frequencies: 800 - 18000 Hz
Nominal Impedance: 7 Ohms
Sensitivity: 97dB 2.83V
Frequency response: 38Hz-20000Hz +- 3dB
Gratulerer!
Den spec'en tyder på at du har mye morro i vente
Gratulerer igjen.
Gratulerer med nye talatutter
O
Takk skal dere ha alle sammen Tvilte meg frem gjennom tre dager før jeg endelig bestemte meg. Nå er jeg glad for at jeg landet på rette siden. Litt skeptisk til at de bare spiller ned til 38hz, men i følge forrige eier har han målt dem ned til 25hz på normalt lyttenivå. Forhåpentligvis kommer jeg derfor ikke til å tenke sub etter to uker med demGratulerer med nye.
mvh
v-m
Gratulerer.Da er det flere som har skjønt hva det er, så da er det vel like greit å legge ut et bilde fra deres nå midlertidige oppholdssted. Ikke de aller vakreste høyttalerne etter min smak, men det kompenseres med at jeg tror jeg kommer til å få mye moro og glede av dem De har i hvert fall sammenfattende specs og elementer med hva jeg har vært på utkikk etter
Vis vedlegget 434840 Vis vedlegget 434841
Du glemmer en viktig ting HCS, jeg er sørlending av kaperslekt, og har ikke så rent få timer i og på sjøen selv.Tror det går helt fint jeg power. Jeg har avgitt "kyskhetsløfte" så meg får du intet av. Og kaftein er vant til sjøgang og striler, en spennende kombinasjon..Torturmetoder som TØRR tysk kringle og Radler vil kanskje kunne bruke etter dagens trasking på MOC for å få kaftein til å lette på høyttaler sløret? Eksempelvis hos våre venner på den lokale Biergarten.Jeg liker jo å leke mørk og mystisk og gjerne trekke hemmelighold lengre enn hva andres interesse skulle tilsi. Spørsmålet er hvor lenge det kan holdes skjult når du vet hva det er.....Hehe, ANM... Du er en utålmodig sjel... . Gratulerer Karmana, ble vel noen stusselige apekister ? Eller kanskje ikke ? Stater? Å ja, stemmer...Det var de ja..
Det der høres helt jævelig utSpanande. Agurk og Hendricks er det lengste jeg er villig til å strekke min GT-kreativitet. Kona gikk på en smell i helgen. Servitøren la bredsiden til og reklamerte for en ny fantastisk nederlandsk gin med kardemomme. Kona ble nysjerrig.......fy fanLitt skeptisk, men dunkel weissbier, litt mørkt brennevin og en anstendig sigar får meg nok til å innrømme eller ljuge på meg hva som helstTorturmetoder som TØRR tysk kringle og Radler vil kanskje kunne bruke etter dagens trasking på MOC for å få kaftein til å lette på høyttaler sløret? Eksempelvis hos våre venner på den lokale Biergarten.
Done deal man!
Det har forøvrig ankommet en nygelig norskprodusert gin på markedet her oppe i Gnore.
Harahorn 46% med et anstrøk av blæretang.
Man tager sin agurk....ehh...en agurk, tynne skiver du vet, isbiter, tilstrekkelig med gin og en skvett tonic water.
Så ha vi en vinner kneppet vassere enn Hendricks
AHA....Viva ItaliaDa er det flere som har skjønt hva det er, så da er det vel like greit å legge ut et bilde fra deres nå midlertidige oppholdssted. Ikke de aller vakreste høyttalerne etter min smak, men det kompenseres med at jeg tror jeg kommer til å få mye moro og glede av dem De har i hvert fall sammenfattende specs og elementer med hva jeg har vært på utkikk etter
Vis vedlegget 434840
Takker, tkr! Det er Viva Allegro, kanskje ikke de høyttalerne det er flest av i kongeriket. Er så snobbete at jeg synes det er litt gøyalt Du får krysse broen og komme på inspeksjonsrunde på sensommerenGratulerer.Da er det flere som har skjønt hva det er, så da er det vel like greit å legge ut et bilde fra deres nå midlertidige oppholdssted. Ikke de aller vakreste høyttalerne etter min smak, men det kompenseres med at jeg tror jeg kommer til å få mye moro og glede av dem De har i hvert fall sammenfattende specs og elementer med hva jeg har vært på utkikk etter
Vis vedlegget 434840 Vis vedlegget 434841
Hva er det for noe?
mvh
Rør har jeg hatt i snart 20 år, horn i ca 14. Country har foreløpig ikke blitt greia. Steel gitar, line dance og lasso boggie får liksom ikke gehør. Det samt endel remjende sang, omtrent som et muldyr spist av en ulv.. Hmm, har nok en vei å gå for min del. Men noterer meg at dette sies..Vi kommer alle til å ende opp med rør, horn og køntri. Så du har bare tatt ett steg i rett retning
Hehe, rør har jeg, horn får jeg, men forhåpentligvis stopper det med americanaVi kommer alle til å ende opp med rør, horn og køntri. Så du har bare tatt ett steg i rett retning
Takker, ANM! Skal ikke se bort fra at jeg etter hvert ender opp med et par subber. Uavhengig av fundament tror jeg høyttalere også låter bedre oppover i frekvens med litt drahjelp i bånnTror kanskje du på sikt kan få glede av et par subber, men det er jo viktig å bli kjent med dem først. Kind of blue høres anderledes ut når uprighten får et solid fundament. Dette fra en nyfrelst subbist, så ta mine råd med en klype. Kule var dem. Grattis.
Har ikke peiling og finner ikke ut annet enn at bånddiskanten er en super tweeter. Kjekt å ha deg som konsulent og ikke minst tilbudet som oppbevarer og kontrollør! Noe sosialt skal vi få til i Bergen ogsåPenest med trekk, synes jeg. Og litt av en diskant, den er nok råbra. Er det Heil? Gleder meg til å høre de
Må bare ut i hagen og se om pengetreet har begynt å spire Selger oppgraderer videre med høyttalere fra Viva så jeg antar den Viva-forsterkeren står godt. Jeg får først se hva Audio Valve får ut av dem, men det kommer nok etter hvert inn en forsterker med et begrenset antall kvalitetswattAHA....Viva ItaliaDa er det flere som har skjønt hva det er, så da er det vel like greit å legge ut et bilde fra deres nå midlertidige oppholdssted. Ikke de aller vakreste høyttalerne etter min smak, men det kompenseres med at jeg tror jeg kommer til å få mye moro og glede av dem De har i hvert fall sammenfattende specs og elementer med hva jeg har vært på utkikk etter
Vis vedlegget 434840
Jeg tror kanskje du skal tenke på å ta med forsterkeren også
Takk skal du ha, Final! Begynner å glede meg litt til å flytte hjemSpennende høyttalere - gratulerer
Final
Gratulerer så mye, woow
Tungt, stort og powerfullt
Noe å dra med hjemmover!
Den på toppen hører vel itte je, men du kanskje et par-tre år igjen
gismo
Takk skal dere ha!Grattis med flotte talere karmana
mvh
Når du blir trygg på din egen seksualitet, kan du også bruke sånn veske, HCFikk du med veska på bildet ? Synes den hadde kledd deg . Ha en fin lørdag!
Hehe, takker, nlykke! Jeg er vel fremdeles på yndig og nett småpike sammenlignet med dine i brutalitet, men jeg beveger meg i riktig retningGratulerer med spennende høytaler valg! Liker det brutale utseende, og det er vel ingen overraskelse. . .
Takker, cash! Jævlig mye sykling for å finne en platesjappe, men håper du lykkes til sluttGrattis med dine nye høyttalere
Takker, sundkoien! Satser på at jeg ikke liker dem så godt at jeg etter hvert føler behovet for å oppgradere i Viva-hierakiet slik som han jeg kjøpte dem av. Neste steg koster en god bil og deretter en hytte på fjellet. Glem det, er selvfølgelig bare dødelig misunneligGratulerer med spennende høyttalere! Helt i min gate
Var inne på hjemmesiden. Viva Master Horn var brutale saker...
M
Altfor sent, totalt ut av dagens kontekst i tråden, men må medEt representativt utvalg fra HFS deler seg på midten vedrørende progrockens fortreffelighet eller mangel på sådan. I og med at jeg har dobbeltstemme blir konklusjonen at vi forventningsfullt imøteser sjangerens snarlige død, og får plassert den i kategori sammen med "se maling tørke" og annen sammenlignbar underholdning
Det der var virkelig spennende høyttalere Karmana! Gratulerer så mye.
Takk skal dere ha! Blir spennende å få dem i husOi, her har det skjedd ting igjen. Grattis med nye høyttalere
Takk skal du ha, Espen! Mener bestemt at merket var representert i Munchen (eller var det en annen messe...hmmm). Har egentlig kun festet meg med forsterkerne, da de visuelt skiller seg fra mengden. Dette er et "giant leap into the unknown" for meg, men forhåpentligvis er de å finne i München i mai slik at jeg får hørt dem. Den som intet våger, intet vinner.......eller den våger, den buklander Spennende blir det i alle fallGrattis Grattis karmana
Ingen ting er så gøy som å bytte høyttalere i systemet ! ( ja det vet jeg faktisk litt om )
Var de i noen rom i München eller husker jeg feil ?
Mvh: Espen L
Helt enig med deg der, blues! Grensen mellom køntri og americana, som med mye annet i denne hobbyen, er noe man definerer best selv. Nikki Lane derimot er reinspikka amerikansk radiopop med en liten dose steal for også å tekkes massene på innlandet I USandA-grensen mellom køntri og americana er tynn som et silkepapir...
-ellers er det korrekte mantraet; rør, vinyl og køntri
Lurer på om disse Viva-høyttalerne kan ligne litt på Casta?
Noen andre italienere som blir solgt hos HIFI Guiden.
Vis vedlegget 435275
Virker som konstruksjonene er basert på mye av de samme ideene.(?)
Casta låter godt, det er det flere her som har hørt
"Transportplan klar" og "unge mann".....bedre blir det jo bare ikke Hører vel nærmere fra deg på en eller annen kanalOg da har jeg transportplan klar til deg unge mann... Kontakter er kjekt å ha..