- Ble medlem
- 05.08.2003
- Antall liker
- 2.390
Men et nick til nicket kunne være Bregens Brystkaramell. Det kan sies med litt fynd, smell og Power. En slags stolthet kanskje?
Mvh
JMK
Mvh
JMK
|
Eller "Pattene på Bryggen" i godt lag.. Nei, Karmana får holdeMen et nick til nicket kunne være Bregens Brystkaramell. Det kan sies med litt fynd, smell og Power. En slags stolthet kanskje?
Mvh
JMK
Men et nick til nicket kunne være Bregens Brystkaramell. Det kan sies med litt fynd, smell og Power. En slags stolthet kanskje?
Mvh
JMK
Eller "Pattene på Bryggen" i godt lag.. Nei, Karmana får holdeMen et nick til nicket kunne være Bregens Brystkaramell. Det kan sies med litt fynd, smell og Power. En slags stolthet kanskje?
Mvh
JMK![]()
Ikke veldig imponert! Jeg trenger ikke nytt nick, men nye nettvennerBilly Dilly kunne vel vært ett passende nick for en fan av mester Cave![]()
Stas! Jeg har ikke angret et øyeblikkHar hermet! Er den som har opphav i Gamut fra gammelt av.. det gledes, har passert Oslo nå. Kommer ut hullet i det fjerne i natt. Så spørs det hvor lenge posten bruker på siste etappe...
Vis vedlegget 582121
Mvh Atle
Til å blogge så heftig som du gjør, så er det lite hatmeldinger.Ikke veldig imponert! Jeg trenger ikke nytt nick, men nye nettvennerBilly Dilly kunne vel vært ett passende nick for en fan av mester Cave![]()
![]()
Magnolia og Jason er velansett i DrotningsvikLitt blått og rått fra andre siden av grensen...Jason Molina & Co bör du botanisere i ...ingen samling komplett uten
mvh
En live innspilling fra 03 om jeg er rett pålest! Mannen figurerer jo også under navnene Songs:Ohia/Magnolia Electric Co/Jason Molina....men dette vet du vel allerede!Magnolia og Jason er velansett i DrotningsvikLitt blått og rått fra andre siden av grensen...Jason Molina & Co bör du botanisere i ...ingen samling komplett uten
mvhKan ikke huske å ha hørt den platen, men da har jeg noe å streame i ettermiddag
![]()
Til å blogge så heftig som du gjør, så er det lite hatmeldinger.Ikke veldig imponert! Jeg trenger ikke nytt nick, men nye nettvennerBilly Dilly kunne vel vært ett passende nick for en fan av mester Cave![]()
![]()
Gå en bloggdag i Sophie Elise sin verden![]()
Men siden du nå har startet på flettingen av flere sosiale medier, så må du tenke fremover og finne et nick som er fengende og salgbart den dagen bloggingen skal bli kommers.
Det bør kanskje gjenspeile noe du driver med gjentagende og stabilt.
Hva med: Ellipse
Bortsett fra det opplagte med ellipsemaskinen kan du også bruke ellipse aktivt i narratologien i bloggingen ved feilkjøp, avspilling av Zappa for fruen eller det tidligere liv med transer og såkalte dynamiske høyttalere. Oss lesere vil garantert sitte på stolkanten og vente på analepsene!
mvh
Gratulerer!
Jaggu godt det ikke er din da!Hvilken plate? Fin sort boks, aner ikke hvordan jeg bruker den.. Men likte display på den.![]()
Grattissssss!Auralic Aries har fått en storebror![]()
Det har du på Ipaden da tjorvenGrattissssss!Auralic Aries har fått en storebror![]()
Vurderte fra den leieren jeg også, men endte på PC. Minimum for en fullverdig streamer synes jeg må være at den vise cover art!
Har du ipaden plassert på racket?Det har du på Ipaden da tjorven
O
Nei i fanget der den skal væreHar du ipaden plassert på racket?Det har du på Ipaden da tjorven
O
Nei, men da er jo du fornøyd da!Nei i fanget der den skal være. Sitter vel ikke og glaner etter coverart i racket.
O
Det har du på Ipaden da tjorvenGrattissssss!Auralic Aries har fått en storebror![]()
Vurderte fra den leieren jeg også, men endte på PC. Minimum for en fullverdig streamer synes jeg må være at den vise cover art!
O
Har du ipaden plassert på racket?Det har du på Ipaden da tjorven
O
Nei i fanget der den skal væreHar du ipaden plassert på racket?Det har du på Ipaden da tjorven
O. Sitter vel ikke og glaner etter coverart i racket.
O
Tuppen og LillemorNei, men da er jo du fornøyd da!Nei i fanget der den skal være. Sitter vel ikke og glaner etter coverart i racket.
O![]()
J.S. Ondara som jeg har nevnt tidligere. Kongeplate! Lettere tilgang når man har streaming som hovedkilde vettuHvilken plate? Fin sort boks, aner ikke hvordan jeg bruker den.. Men likte display på den.![]()
Overrasker meg selv innimellom, men denne så jeg komme. Planen etter Karan var en integrert - check, oppgradering av streamer - check, og ny PU - som får komme etter hvertBloody Hell, Man! Den så jeg ikke komme. Grattis!
Moro med noe nytt i husOverrasker meg selv innimellom, men denne så jeg komme. Planen etter Karan var en integrert - check, oppgradering av streamer - check, og ny PU - som får komme etter hvertBloody Hell, Man! Den så jeg ikke komme. Grattis!![]()
Her behøves en liten sammenfatning og da leser jeg RoDa til å lande på Sophie Ellipse som forslag til nytt nick.Til å blogge så heftig som du gjør, så er det lite hatmeldinger.Ikke veldig imponert! Jeg trenger ikke nytt nick, men nye nettvenner![]()
.....
Følger opp egen svada her; PK landa på 3 forsendelser der den siste (Rampant på babyblå (!) vinyl) ankom i dag. Den hadde lager/leveringsstatus 'faen vet' el. ved bestilling, så jeg syns det gikk rett så pent for seg dette.PK: Jeg bestilte 6 stk fredag, fikk 2 i går. Greier de å få til 5 forsendelser?
Den fysiske butikken her stengte de rundt påske
Grattis med blank ting. Ser ikke ut![]()
![]()
Knegg!Her behøves en liten sammenfatning og da leser jeg RoDa til å lande på Sophie Ellipse som forslag til nytt nick.Til å blogge så heftig som du gjør, så er det lite hatmeldinger.Ikke veldig imponert! Jeg trenger ikke nytt nick, men nye nettvenner![]()
.....
Tiltredes!![]()
Grattis nok en gangMoro med noe nytt i husOverrasker meg selv innimellom, men denne så jeg komme. Planen etter Karan var en integrert - check, oppgradering av streamer - check, og ny PU - som får komme etter hvertBloody Hell, Man! Den så jeg ikke komme. Grattis!![]()
hvilken pu er det du har i tankene? eller kanskje det forblir en hemmelighet
mvh