Pøh, tåler litt sølvfarget når de tre komponentene er plassert i et triangel og dermed ivaretar det lokale kravet til symmetrispanderer en svart spray boks på den sølve på nederste hylle
Takker. Min første top loader. Liker følelsenGratulerer med nytt drivverk, top loader og greier
Den er nettopp sett, fin film men enig med du, ble litt ensformig i det lange løpI dag forflyttet et vennepar og vi oss til en annen tv-stue. Kino på Sotra hvor vi fire var de eneste i salen Ser Varity skriver «Denne gledessprederen er umulig å motstå». Hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok enkelt klart å motstå denne. Hyggelig nok, og trøfler er for meg noe av det som er mest stas i matveien, men filmen ble litt for ensformig for meg.
Vis vedlegget 780757
Vin hadde ordnet seg med et kinobesøk i Hilversum, men det var den gang. Selv gjør vi som trekkfugler og andre gæmliser på lørdag. Blir kanskje ikke Barolo, men litt trøfler i kosten får vi nok tilHar ikke sett den, men den filmen tror jeg er midt i blinken for meg. Jeg har bodd et par dager i Alba. Trøfler, hunder og Piemonte. Hadde man også fått et drøyt glass Barolo.
Jeg har for meg at filmen PIG med Nicolas Cage som også tar for seg emne trøfler i skogen er mer givende å kaste bort tiden på.I dag forflyttet et vennepar og vi oss til en annen tv-stue. Kino på Sotra hvor vi fire var de eneste i salen Ser Varity skriver «Denne gledessprederen er umulig å motstå». Hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok enkelt klart å motstå denne. Hyggelig nok, og trøfler er for meg noe av det som er mest stas i matveien, men filmen ble litt for ensformig for meg.
Vin hadde ordnet seg med et kinobesøk i Hilversum, men det var den gang. Selv gjør vi som trekkfugler og andre gæmliser på lørdag. Blir kanskje ikke Barolo, men litt trøfler i kosten får vi nok til
Hehe, tror nok den i større grad er en trøffel-film for megJeg har for meg at filmen PIG med Nicolas Cage som også tar for seg emne trøfler i skogen er mer givende å kaste bort tiden på.
Dette for å få ned tøffel faktoren
Jepp, jeg er bare så folkelig
Eplet faller ikke lengre fra stammen enn detSkal du være Charter Svein framover?
Ønsker deg/dere en finfin tur.Eplet faller ikke lengre fra stammen enn det
Den skiva skal testes ikveld. Etter the voiceDa er jeg i gang med øltimen(e) Må benytte litt tid foran anlegget i dag da det blir en stund til neste gang. Øltimen(e) er egentlig et synonym for vinyltimen(e), men er såpass giddaløs i dag at det blir kun streaming. Spiller nå det siste albumet til Vestbo Trio. Jeg er vel enig med dem som mener dette er det beste de har gjort til nå. Skål
Vis vedlegget 781250
Da har du Gaudaholmens beste musikksmak i 38 minutterDen skiva skal testes ikveld. Etter the voice
Når tipset kommer ifra gethoen er jeg normalt skeptisk, men ser flere på forum går god for skiva så da tar jeg sjansenDa har du Gaudaholmens beste musikksmak i 38 minutter
Skamme seg! By the way, det med den gethoen du til stadighet nevner………har dere ikke stavekontroll på PCene på GaudaholmenNår tipset kommer ifra gethoen er jeg normalt skeptisk, men ser flere på forum går god for skiva så da tar jeg sjansen
Neh, vi er litt skrivedumme her borteSkamme seg! By the way, det med den gethoen du til stadighet nevner………har dere ikke stavekontroll på PCene på Gaudaholmen
Bra album, selv på latmannsliv formatet streaming, skålDa er jeg i gang med øltimen(e) Må benytte litt tid foran anlegget i dag da det blir en stund til neste gang. Øltimen(e) er egentlig et synonym for vinyltimen(e), men er såpass giddaløs i dag at det blir kun streaming. Spiller nå det siste albumet til Vestbo Trio. Jeg er vel enig med dem som mener dette er det beste de har gjort til nå. Skål
Vis vedlegget 781250
Har enda ikke hørt en podcast i mitt liv, men det der bør være et godt sted å begynneRegner med du lytter fast på dette, @Karmana
7. november 2021 - Transmission - NRK Radio
Bare timer etter at faren hans døde, sto Matt Johnson på scenen med bandet sitt, The The, for første gang på 18 år.radio.nrk.no
mvh
DesverreTil og med vestlig dialekt på flere
P.IL.S. Er helt klart ikke fremmed, om enn ikke som podcast.Musikkpodkastene til NRK er verdt å prøve
Stjernepose, Gitar og P.I.L.S. som forslag. I tillegg til nevnte Transmission.
Til og med vestlig dialekt på flere
Edit; godlyd får du jo ved å spille det over hovedanlegget
mvh
You always know how to rub it inSåg The The på Lyceum London 81/82? Matt.J satt på en pinne stol og spillte selv, akkompagnert med noe opptak og video
Like this?P.IL.S. Er helt klart ikke fremmed, om enn ikke som podcast.
Kanskje noen av disse kan bli aktuell i ekstra sløve stunder på Granka