T
TT.
Gjest
Lurer på om Karmana kjøpte bord til sitt nye krypinn
Dette er veien å gåEller ennå bedre..... Gjør som jeg..
Bestill på nett, bestill frakt.... å se sjåfføren bære hele driten opp til døren
Heldigvis har vi montert nok Ikea-skap for dette livet. Uavhengig av det, fremstår ditt forslag som vel ambisiøst og kunne medført vold med stump gjenstand, i beste fall skilsmisseFor så vidt litt imponert, men kan dere dra fa Ikea med et ett eller annet skap som skal monteres sammen og gjøre det med ingen deler i manko eller ti overs - og ender med at skapet blir pent montert sammen uten å krangle.... DA snakker vi....
Mvh
JMK
Ser her ja! Det blir lett så velfylt når man går til innkjøp av første bind i bokserien, Hvordan forstå kvinnenVet ikke akkurat, hva jeg skal mene om det.... Ser fint ut hos meg (synsning)
Vis vedlegget 818108
Vis vedlegget 818109
Faen, det var jo ingen kort konklusjon på slutten
Har bydd på bolig i dag, men skambud fungerer visst bare på haifai
Ja, enkelte selgere skjønner bare ikke sitt eget bestehehe, ser det for meg.
ivrig forhenværende sjøulk med geiteskjegg gomler fyrstekake mens han sender melding gjennom finn-chatten.
"er det greit med 1/3 av nypris siden originalemballasjen er borte?"
Veldig kjekt å lese det går bra med din mor. Tenker nok at både Chris Standring og tuborgen smaker bedre nå. Kos degSkål Karmana. Her har jeg akkurat åpnet en Tuborg og jeg sitter også å lytter til en CD som har "release" i dag. Livet ergentlig ikke så verst når man har fått gode nyheter, kjøleskapet et fullt med flytende godsaker, det er fredag og alle regninger er betalt. Ha en riktig god helg og kos deg med godt drikke og god musikk!
Var på siste konserten de skulle ha i Bergen for noen år tilbake.. å de burde jaggu holdt løftet imo.. fins da bedre måter å søle bort 2k..Har akkurat forpliktet to tusen penger for at kona og jeg skal komme oss på A-ha konsert på Bergenfest Ikke veldig fornuftig da jeg er veldig langt fra deres største fan. Heldigvis innbefatter kvelden et skikkelig vorspiel, og jeg kan jo ha som ambisjon at vorspielet blir så gøyalt at det sakte men sikkert glir over i et nachspiel
Vis vedlegget 819090
Inkluderer mat og alkohol på vorspielet så jeg regner med å gå i plussVar på siste konserten de skulle ha i Bergen for noen år tilbake.. å de burde jaggu holdt løftet imo.. fins da bedre måter å søle bort 2k..
Innafor.. under tvil..Inkluderer mat og alkohol på vorspielet så jeg regner med å gå i pluss
Jeg var også på den konserten. Hyggelig for en som var ungdom på åttitallet, men intet spesielt.Var på siste konserten de skulle ha i Bergen for noen år tilbake.. å de burde jaggu holdt løftet imo.. fins da bedre måter å søle bort 2k..
Greit å være dritings før en skal ut og høre på A-ha.Inkluderer mat og alkohol på vorspielet så jeg regner med å gå i pluss
Høres ikke bra ut! Det er hyggelig å spise Napoleonskake, men ikke hvis den koster en liten formueJeg var også på den konserten. Hyggelig for en som var ungdom på åttitallet, men intet spesielt.
Nja, en lett champagne-rus, lyttende til Stay on these Roads, bør være bedre enn å sparke småstein i PeriferienGreit å være dritings før en skal ut og høre på A-ha.
mvh
Foretrekker faktisk å sparke småstein i Periferien hvis alternativet er Stay on these Roads.Nja, en lett champagne-rus, lyttende til Stay on these Roads, bør være bedre enn å sparke småstein i Periferien
Dæven, det må være bra kvalitet på småsteinene i PeriferienForetrekker faktisk å sparke småstein i Periferien hvis alternativet er Stay on these Roads.
mvh
Vel, lista ligger ikke særlig høyt......Dæven, det må være bra kvalitet på småsteinene i Periferien
Er det mulig .Sånn nå skal jeg skjerpe meg
Har drukket øltypen, men ikke den på bildet. Regner med den anbefales fra NesoddenKjenner du denn
Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.Har drukket øltypen, men ikke den på bildet. Regner med den anbefales fra Nesodden
HiFi messa Warszawa, avspilles nær sagt, går av stabelen 28-31 oktober 2022.Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.
Ellersmessig virker Polen som noe jeg må.sjekke opp mot kalender - og evt ogsåmotta tips om.reise og fornuftig oppholdssted.
Mvh
JMK
Hehe, ja den typen øl har gjerne litt raust med prosenter.Litt usikker. Startet naturligvis med 2 Dahls - slik standard er. Men, 2 slike Belgiske er jeg ikke vant med. Tror nesten omtale utgår til ny utprøving kan.gjøres annen gang.
Ellersmessig virker Polen som noe jeg må.sjekke opp mot kalender - og evt ogsåmotta tips om.reise og fornuftig oppholdssted.
Mvh
JMK
Jeg bestilte på Radisson Blu Sobieski Hotel via Hotels.com. Der kan man velge om man vil betale nå eller ved utsjekk etter oppholdet. Rommet kan avbestilles kostnadsfritt helt frem mot avreise, så det er bare å hive seg rundt min vennHiFi messa Warszawa, avspilles nær sagt, går av stabelen 28-31 oktober 2022.
Om da ikke herr Pust inn tungt fordøyelige stridsgasser har funnet det for gått og lage trøbbel i Polen før høymessen går av stabelen.
Ad påtenkt husvære snakkes det vel mest om Radisson Blu Sobieski Hotel.
Kan de herr caftein sende linken hvor du fikk reservert et rom uten å betale før ankomst?
Natta
-Foldnesvågen?Kona og jeg vurderer seriøst å by på et rekkehus (eller er det en kjedet enebolig…….faen vet ) på kun 100 kvadrat. Selv om jeg i helgen solgte cd spilleren min, tror jeg de fleste kommer til å skjønne hva som er hobbyen min når greiene blir flyttet over i den nye stuen
Vis vedlegget 820359
Har selvfølgelig en plan, men planer pleier jo som kjent å buklande med en gang virkeligheten slår inn (bare spør russerne).
Nope, selger visste ikke sitt eget beste men vi tenderer fremdeles mot å flytte over broen og menge oss med de ville og ubehøvlede horder-Foldnesvågen?
mvh