Hehe, populær denne «sommeren» her vest.Da endte dere sikkert opp med RAL 70006 "Bergen Depressive Grey"
Tabbe. Her hadde du en gylden mulighet til å sitte i dagevis i godstolen under påskuddet av å vurdere fargenyanser.Hehe, populær denne «sommeren» her vest.
Gikk heller for Jotun Space. Tenkte navnet var passende for meg med min forkjærlighet for fusion og progressiv rock
Sant nokJa, det er en moderne platespiller for dem som holder seg oppdatert på ny musikk. Derimot passer det seg best med en gæmlis-spiller for dem som kun hører på 40 år gammel musikk
Nja, valg av nyanser på lyse farger må være på linje med å spille gjennom hele katalogen til Emerson, Lake & Palmer Får heller noenlunde snart sjekket ut om lys er like god som svart bakgrunn for musikkenTabbe. Her hadde du en gylden mulighet til å sitte i dagevis i godstolen under påskuddet av å vurdere fargenyanser.
Joda men malinga skal jo tørke også...Tabbe. Her hadde du en gylden mulighet til å sitte i dagevis i godstolen under påskuddet av å vurdere fargenyanser.
Minnes noen prøveflekker med maling på veggen hos deg. Nå ga det mening.La Fruen få jobben med å bestemme, du dilter vel etter uansett ??
Min erfaring er at så fort damene får et slikt dilemma går det gjerne i stå.
Dette kan fort bety flere uker i godstolen
Har opparbeidet en viss erfaring med årene, er jo ikke å forvente at jyplinger som karmis forstår slikt....Minnes noen prøveflekker med maling på veggen hos deg. Nå ga det mening.
Et alternativ er jo å la flekkene være som de er på veggen, og signere.Har opparbeidet en viss erfaring med årene, er jo ikke å forvente at jyplinger som karmis forstår slikt....
Da skal det vel være noe mere erigert?Et alternativ er jo å la flekkene være som de er på veggen, og signere.
Gjerne Bjarne Melgaard e. l.
Er du sikker på at det var malingsflekkerMinnes noen prøveflekker med maling på veggen hos deg. Nå ga det mening.
Det kan du bare glemme. Jeg gir meg ikke før alle har forstått at jeg har rett.Hvis vi er enige om nyanser på begge deler, slipper vi at noen av de gøyale menneskene fra kabeldebatter hiver seg rundt for å gjenta seg selv
Jeg gir meg nok lenge før detDet kan du bare glemme. Jeg gir meg ikke før alle har forstått at jeg har rett.
Tror ikke du trenger å ta på deg skyld for akkurat det @Atlerovik. Her begynner man å snakke om matjesild og genever allerede i post 3, 4 og 5.Sorry, Karmana. Ikke meningen å forpeste den fine tråden din.
Steely Dan og Whitney Huston/Madonna?Hvis noen skulle kjede seg skikkelig i ferien, kan de jo gjette på hvilke to plater som får midlertidig oppholdstillatelse iht. the soundtrack to my life…….
En av dem er rettSteely Dan og Whitney Huston/Madonna?
Helt rett feil kan jo ikke være dårlig
Nja, der ble det feil. Queen er en dublett og får derfor ikke innpass. Steely Dan er en gruppe som ikke kunne bestemme seg for om de skulle spille pop eller jazz. Med andre ord musikk for rådville menneskerDa satser jeg på Steely Dan og Queer (sorry Queen)
Så da ble det popjazz hva er det du ikke skjønner?Nja, der ble det feil. Queen er en dublett og får derfor ikke innpass. Steely Dan er en gruppe som ikke kunne bestemme seg for om de skulle spille pop eller jazz. Med andre ord musikk for rådville mennesker
Bon Jovi er bankers.
Albumet med både You give love a bad name og Living on a praaaayyr har nok bidratt til å fikse hjem rockechicks i Bergen i gamle dager, så det må med.
Bon Jovi er også dublett. Passer i the soundtrack to my life, men tviler på om jeg kommer til å spille den igjen. Men, Madonna hører med, selv om det strengt tatt ikke var noe jeg hørte på selv, men mer noe jeg ble utsatt for. Spiller også gjennom den Purple platen før jeg bestemmer meg for oppholdssted.Madonna& Whitney resten er gubbe musikk
Jeg er jo ikke rådvill, så jeg vet jeg kun trenger en plate med dette høyst oppskrytte bandet Det er Countdown to Ecstacy, og da kun for låten, Pearl of the Quarter. I min villfarelse har jeg likevel et par plater med denne Fagen, hvorav jeg ikke skjønner hvorfor når jeg ser hva Discogs priser den ene tilSå da ble det popjazz hva er det du ikke skjønner?
Jeg føler meg litt lurt når man langt om lenge får oppgitt at de beste og mest opplagte forslagene går ut pga OPPHOPNING av dubletter!Bon Jovi er også dublett. Passer i the soundtrack to my life, men tviler på om jeg kommer til å spille den igjen. Men, Madonna hører med, selv om det strengt tatt ikke var noe jeg hørte på selv, men mer noe jeg ble utsatt for. Spiller også gjennom den Purple platen før jeg bestemmer meg for oppholdssted.
En quiz-mester som deg burde jo ha skjønt at mulige dubletter kunne spille inn på utvelgelsen. Skjerpings!Jeg føler meg litt lurt når man langt om lenge får oppgitt at de beste og mest opplagte forslagene går ut pga OPPHOPNING av dubletter!
Dette gidder jeg ikke å være med på lenger!
Fortsatt god sommer!
Vis vedlegget 836848
kill me!Nja, der ble det feil. Queen er en dublett og får derfor ikke innpass. Steely Dan er en gruppe som ikke kunne bestemme seg for om de skulle spille pop eller jazz. Med andre ord musikk for rådville mennesker
Takk for det T.En quiz-mester som deg burde jo ha skjønt at mulige dubletter kunne spille inn på utvelgelsen. Skjerpings!
Britt Ekland er forøvrig av en kvalitet som godt kunne ha vært duplisert
Fortsatt god sommer der oppe i skauen!
Har det litt annerledes med SD. Skulle jeg bare hatt én, da skulle det vært "Katy Lied" og kun for nummeret "Black Friday".Så jeg vet jeg kun trenger en plate med dette høyst oppskrytte bandet Det er Countdown to Ecstacy, og da kun for låten, Pearl of the Quarter.
Britt og Maja har jo forskjellige bruksområder, men jeg er likevel sikker på at dere har det riktig så fint sammen på fjelletTakk for det T.
Det er jo din tråd, så da kan jo du sette premissene. (Jfr One-step.. )
Ekland bidro stort, sammen med Stenmark, Gunde Svahn, Bjørn Borg og Herreys.til å gjøre svenskene sjølgode
Er itte i skogen. Maja og jeg er på fjellet.