inpain1968
Nesten som alle andre…
- Ble medlem
- 22.08.2009
- Antall liker
- 8.055
Du har en god kompis der, og da tenker jeg ikke på han korpulente borte ved vinduet
Dette med 500 er bare noe fordømmade tull.Ja ser ambisjonen om 500 plater plutselig må reduseres drastisk om det skal romme platesamlingen
Trodde først du hadde sett speilbildet mitt i vinduetDu har en god kompis der, og da tenker jeg ikke på han korpulente borte ved vinduet
Hehe, hvis jeg ikke definerte streaming som primærkilde ville jeg nok ønsket et bredere utvalg med vinyl i huset, så der er vi forskjellig. Sånn ca 500 passer greit med dagens hyllekapasitet. Kunne selvfølgelig anskaffet flere hyller, men synes 500 er et greit tall ift «the soundtrack to my life» som jeg leker meg med og som er utgangspunkt for ekorn-virksomheten min. Det betyr at ca 600 kvalitetsplater skal ut Skal ikke se bort fra at jeg med tiden reduserer enda mer, og satser på «snobbe-innspillinger» av de mest kjære albumeneDette med 500 er bare noe fordømmade tull.
Skal en frivillig labbe rundt i tvangstrøye når en snart er 60?
Trond Granlund har jeg aldri likt før denne plata med Jokke-sanger. Nå er Granlund min venn.
Det er en skandale Det var tross alt jeg som bygde landetEr redd «vanlige pensjonisters tur» utblir i uoverskuelig fremtid unge mann🥲
gismo
Og jeg som reiser fra det... Og jeg er ikke pensjonist, jeg jobberDet er en skandale Det var tross alt jeg som bygde landet
Selvfølgelig! Du jobber! Jeg som allerede har bygd landet må spise sild og poteter, drikke vann og spare penger for å ta en biltur til SykkulvenOg jeg som reiser fra det... Og jeg er ikke pensjonist, jeg jobber
Sild, poteter, vann og en 5-kroning på sparegrisen for å spare til den mulige bilturen til SykkulvenÅ hva fikk Karmana en tør brødskive eller.
Ha er det hifi messe i Sykkulven , nei og nei.Sild, poteter, vann og en 5-kroning på sparegrisen for å spare til den mulige bilturen til Sykkulven
Skulle jeg gjette, ville jeg sagt Hanøytangen på Askøy.Hva er det vi ser i bakgrunnen til høyre?
Hva er det vi ser i bakgrunnen til høyre?
Skulle akkurat til å skrive oljeplattform til kai på Ågotnes men tkr har nok rettSkulle jeg gjette, ville jeg sagt Hanøytangen på Askøy.
At Roger Waters er et skikkelig rævhol kan vanskelig bestrides (som også HCS indikerte). Finnes sikkert mange andre artister som også er rævhol, men går mer stille i dørene. Jeg spiller likevel musikken med senkede skuldre, og så får andre selv finne ut om de har lyst til å støtte et skikkelig rævhol med å kjøpe den nye 45RPM utgaven av Amused to DeathDu får tommel opp for flott natur og fysisk aktivitet, men det har jo vist seg at også Roger Waters er et rævhøl. Er det ingen som har problemer med det? Bare undres.
Hadde jeg hatt makta skulle dere fått statusen offisielt, flyttet hele Oslo over fjellet!Solen brøler fremdeles gjestmildt i Norges rettmessige hovedstad
Kunne vi ikke blitt enige om et kompromiss. Bergen får status og makten, mens Oslo kun flyttes halvveis og etableres på HardangerviddaHadde jeg hatt makta skulle dere fått statusen offisielt, flyttet hele Oslo over fjellet!
Musikkpolitiet kommer fremover til å følge ekstra godt med på hva du spiller og streamerNeida, vi spiller alt mulig, jeg også, men det er viktig å være klar over omstendighetene, og for min del setter jeg grense for hvem jeg går på konsert med, og det er heller ikke aktuelt å kjøpe noe nytt fra folk med uakseptabelt standpunkt. Da gjelder det også streaming.
Ja, det tror jeg sikkert.Musikkpolitiet kommer fremover til å følge ekstra godt med på hva du spiller og streamer
Det er alt for mange rævhøl der ute. Skulle vi ignorert alle hadde spillelistene og platesamlingene blitt tynne.Du får tommel opp for flott natur og fysisk aktivitet, men det har jo vist seg at også Roger Waters er et rævhøl. Er det ingen som har problemer med det? Bare undres.
Nja, liker helst å gi hunden vann fremfor å behandle gæmliser med koffein-abstinenserKanskje du skulle starte dagsenter du også
Jeg tar i mot deg med åpen lommebokSer at huset skal renses for kvalitetsjazz ja!
Hadde jeg bare hatt tid skulle jeg hjulpet deg av med en del av det men akkurat nå lider jeg av «arbeidslivet» og er livredd for å smitte lokalbefolkningen på Foldnes. Må sjekke kalenderen for en visitt…………..
Atle
Er nok fint i Blåskogen med både snø og sol! Jeg har bodd 6-7 år i Tromsø, så har egentlig veldig små problemer med det drysset som daler ned her med ujevne mellomromBlir du ferdig med platesortering før påske tror du?
Når blir de lagt ut for salg?
Vi har litt mer snø enn dere.
Til gjengjeld har vi sol.
Vis vedlegget 899655