bluesbreaker
Hundeeier
NÅ burde det være mulig å få solgt den skiva vel?Det vil den, er jo nærmest automatikk i det.
NÅ burde det være mulig å få solgt den skiva vel?Det vil den, er jo nærmest automatikk i det.
Vil ikke utnytte vennskapet vårt. Dette er tross alt din billett ut av BlåskogenJa, det synes jeg. (Spektor) Bra dame, men sikkert alt for pent etter din smak.
Ellers ser jeg at du kjøper Norsk pønk.
Vil du legge inn et bud?
Vis vedlegget 958731
Morsomt trekløver, og smaken er som baken. Jeg har alle tre, og holder nok Dalbello som favoritten.Etterpå ligger disse tre i rekkefølge for avspilling. Eller forresten, ikke Dalbello som var en bonus-plate den suverene selgeren @Pål gundersen la med i pakken som en overraskelse. Blir nok ikke helt min greie.
Vis vedlegget 958697
Pokker, du også, må nok gi den et forsøkMorsomt trekløver, og smaken er som baken. Jeg har alle tre, og holder nok Dalbello som favoritten.
Hmmm, det også, kun forkludret av Landegode og BandåsenFjell?
Det minner meg på at jeg fremdeles skylder deg penger for 2 stk. plater fra garasjesalget ditt i tkr Towers. Kan du sende meg kontonummeret ditt på PM?Da har jeg prokrastinert så lenge at det begynner å bli på tide å få lagt siste banankassen med plater ut for salg. Eller, jeg må fremdeles få skrevet dem inn på Finn og det gir jo nye muligheter for prokrastinering
Vis vedlegget 959086
Det er alltid litt morsomt når folk ikke skjønner hvorfor jeg selger en del av disse platene. Det enkle svaret er at jeg ikke nødvendigvis beholder kvalitetsmusikk, kun nostalgi
Tenkte jeg skulle ta den enkle løsningen å streame ovennevnte Dalbello album mens jeg rotet med banankassen min. Selvfølgelig ligger den da ikke på Tidal. Får sjekke ut en senere utgivelse. Første inntrykk; hadde trodd det var «søtere», og at det ikke er det, er jo kun positivt
Vis vedlegget 959087
Det hadde jeg helt glemt. Godt det fremdeles finnes ærlige sjeler. Da blir det mat på Pelsdotten denne uken ogsåDet minner meg på at jeg fremdeles skylder deg penger for 2 stk. plater fra garasjesalget ditt i tkr Towers. Kan du sende meg kontonummeret ditt på PM?
Mvh
Du må på Qobuz min vennDa har jeg prokrastinert så lenge at det begynner å bli på tide å få lagt siste banankassen med plater ut for salg. Eller, jeg må fremdeles få skrevet dem inn på Finn og det gir jo nye muligheter for prokrastinering
Vis vedlegget 959086
Det er alltid litt morsomt når folk ikke skjønner hvorfor jeg selger en del av disse platene. Det enkle svaret er at jeg ikke nødvendigvis beholder kvalitetsmusikk, kun nostalgi
Tenkte jeg skulle ta den enkle løsningen å streame ovennevnte Dalbello album mens jeg rotet med banankassen min. Selvfølgelig ligger den da ikke på Tidal. Får sjekke ut en senere utgivelse. Første inntrykk; hadde trodd det var «søtere», og at det ikke er det, er jo kun positivt
Vis vedlegget 959087
Nja, tror det er et dårlig eksempel på at jeg trenger, Kubuzz. Whore ligger også på Tidal. Det var She nevnt lenger oppe i tråden som manglet. Musikalsk låt forøvrig Whore helt for jævlig
En til Foldnes nye poet stjerne, du har det i dæNår regntunge skyer åpner seg fra oven
føler Karmana seg riktig så doven.
Pelsdotten er likevel full av motivasjon
og krever vedlikehold av sin kondisjon.
MEN, nå etter tur får du jaggu legge deg ned
får jeg skal ha ro fred…..
……..til å spille musikk og spise skillingsbolle
Vis vedlegget 959304
Min åpenbare mangel på litterære kvaliteter bør kunne kompenseres ved at jeg mangler Jon Fosse sitt tungsinnTipper det blir Nobelpris i litteratur til Norge to år på rad nå.
Det er stort sett enighet om at de største kunst og åndsverk kommer ut fra svartsinnet, men hvis du holder deg til slikt som dagens dikt holder det i massevis.Min åpenbare mangel på litterære kvaliteter bør kunne kompenseres ved at jeg mangler Jon Fosse sitt tungsinn
Ser jo an besøket mitt når det finnes frem musikk ifra hylleneInnertier på musikk valg, ble mye sånn når han var hos mæ tidligere i sommer åsså
gismo
Noe urutinert med kaker! Jeg er blitt så chubby av mye søtsaker at jeg med nytt påfyll vil sitte enda tyngre i lyttestolen din. Det kan være jeg ikke kommer meg opp og plutselig blir jeg til middag…….og vipps så må jeg også overnatteSiden det meldes om storfint besøk fra beste utkant i morgen har arvingene blitt satt i arbeid. Vis vedlegget 959347
Mine bakekunnskaper er så som så å derfor tas det ingen sjanser når det er sjølveste Karmana som dukker opp
Har også plukket frem dertil egnet musikk for besøket også så klart Vis vedlegget 959348 nå ligger alt tilrette for en hyggelig formiddag på øyen
Du har nok helt klart et poeng. Genesis boksen kan nok få spilletid utover testrunden. Det kommer litt anpå om det skaper gode nostalgiske vibber. Aqualung blir spilt med ujevne mellomrom. Jeg må bare finne ut om det er den jeg har eller den i boksen som låter best. Videre må jeg få sjekket ut om Led Zeppelin kun blir støvsamlere. Dylan og Travelling Wilburys får uansett ikke oppholdstillatelseSamleobjekter vs Musikk? Er det egentlig noe i den bunken som får spilletid utover den obligatoriske testrunden? Jeg griper meg selv i å bestille objekter som mangler i samlingen. Men som jeg innerst vet bare blir støvsamler og som ikke får være med på rulering.
Bare tjukke boxer, finnes itte gammaldags vanlig tynne vinylplater lenger?Da er gårsdagens platekjøp hentet. Tenker det blir vinyl og ikke streaming som blir spilt på Foldnes i ettermiddag
Vis vedlegget 960030
Solgte i går plater for 450kr og kjøpte for 4000kr. Min kone er begynt å bli særdeles skeptisk til min nedskalering av plater, noe forsovet jeg også er blitt
Du må ivf lytte til Travelling W med den boksen har Rhino lagd knall god lyd.Du har nok helt klart et poeng. Genesis boksen kan nok få spilletid utover testrunden. Det kommer litt anpå om det skaper gode nostalgiske vibber. Aqualung blir spilt med ujevne mellomrom. Jeg må bare finne ut om det er den jeg har eller den i boksen som låter best. Videre må jeg få sjekket ut om Led Zeppelin kun blir støvsamlere. Dylan og Travelling Wilburys får uansett ikke oppholdstillatelse
Siden det dreier seg om en prog plate, så vil jeg tro at det låter forferdelig.Noen som vet hvordan Aqualung over låter ift til Steven Wilson remixen jeg har fra 2016?
med et fast og lavt antall plater han har lov til å ha med seg i grava, blir det naturlig nok bare bokser, pluss kanske noen dobbelalbumBare tjukke boxer, finnes itte gammaldags vanlig tynne vinylplater lenger?
God hælj, koz dæ
gismo
Kanskje gjøre et forsøk, men jeg spilte TW for ikke så lenge siden og kjente jeg var ferdig med dem (selv om det er aldri så iørefallende)Du må ivf lytte til Travelling W med den boksen har Rhino lagd knall god lyd.
Spot on, men de der hifi-greiene skal jeg ha meg frabedtKarmis er en herlig blanding av musikkinteressert, ekorn, kvasisamler, lykkejeger, vinylrastløs, kapitalist, bergensk opportunist og (muligens) hifiinteressert...
Et meget komplekst sykdomsbilde.
Du får gi en lyd hvis du får familie-abstinenser. Hovedplanen min for helgen er å sitte på ræven og spille musikkKunne godt tenkt meg en tur innom platesjappa di Er dessverre litt fast låst her hos svigers.
Nå synes jeg strengt tatt dette er å slå inn åpne dører, Largo. Alle vet at prog er musikkens svar på å se maling tørke. Likevel, på Foldnes er Aqualung å betrakte som kamelen som snek seg gjennom nålhullet. Forsøker meg nå på Genesis og hører om dårlige venners musikksmak på 70-tallet sniker inn litt nostalgi i 2023. Foreløpig føler jeg meg på trygg grunnSiden det dreier seg om en prog plate, så vil jeg tro at det låter forferdelig.
Helt uavhengig av lydkvaliteten