bluesbreaker
Hundeeier
Er det noe lyd i mikk-makket?
Skrev nord ord om det i går (tror jeg det var), men da lå vel du og nappet i ørreten Er veldig fornøyd! Lyden er god og ting fungerer uten wifi og app-problemer. Når det blir høst og drittvær, kommer jeg sikkert til å kjøre Vorta på Babell og Ayre på Krix osv og lytte etter forskjeller. Men, jeg har allerede bestemt meg for at Ayre sammen med Babell er milevis foran Vorta med Babell, og Ayre med Krix er usannsynlig mye bedre enn Vorta med Krix Regner derfor med at sammenligningen går braEr det noe lyd i mikk-makket?
Blir vel kanskje litt som for dem som har sex med horer. Lettere tilgang, enklere betjening og etter det upersonlige føles samværet med kona bedre enn vanlig^^Fant noen ord bakenfor pensjon og metervis med strømkabel.
Det er nok bemerkelsesverdig hvor bra lyd man kan få ut av et nokså beskjedent budsjett.
Likevel er jeg en av dem som ikke helt ser poenget med "husmoranlegg".
(som @sundkoien kaller det).
Det er vel et eller annet jeg ikke helt har skjønt.
Vis vedlegget 1033210
Som et ledd i det grønne skiftet og delings-økonomi så skal vi ikke se bort fra en utvikling på dette området (med fast partner) noe likt konseptet bildeling.Blir vel kanskje litt som for dem som har sex med horer. Lettere tilgang, enklere betjening og etter det upersonlige føles samværet med kona bedre enn vanlig
Bare sørg for at bildelingsselskapet har forsikringene i ordenSom et ledd i det grønne skiftet og delings-økonomi så skal vi ikke se bort fra en utvikling på dette området (med fast partner) noe likt konseptet bildeling.
Argumentet for bildeling er jo at man kun periodisk har behov for bruk. Utover det så genererer den bare kostnader, er et "forstyrrende" element - og opptar unødig plass.
Min kone kan spise slikt utskudd til frokost om det trengsNå kommer Ottar snart.
Litt tafsing blir det nok, men alt er så ualminnelig mye mer interessant enn å se flate biler kjører rundt og rundt en stund……før Verstappen vinner. Må jo være unødvendig å trekke det sånn i langdrag når alle vet hvem som vinner til slutt
Jupp, men jeg liker det slik. Alle kjører og Max vinner. Perfekt!Litt tafsing blir det nok, men alt er så ualminnelig mye mer interessant enn å se flate biler kjører rundt og rundt en stund……før Verstappen vinner. Må jo være unødvendig å trekke det sånn i langdrag når alle vet hvem som vinner til slutt
I knowJupp, men jeg liker det slik. Alle kjører og Max vinner. Perfekt!
Tenkte først at hvis det blir litt fuktig på bryggen er jeg allerede ferdig effektuert kompost……..men faen, så deretter at jeg går glipp av noe
Sist, men ikke minst;Jupp, men jeg liker det slik. Alle kjører og Max vinner. Perfekt!
Får bli neste årIkke Vossakorv der altså?
Living on the wild side! Resspekkt ass'!Hadde som vanlig tenkt meg på Ekstremsportveko på Voss denne helgen. Jeg hadde da selvfølgelig deltatt på alt som er livsfarlig, men som alltid kommer det noe i veien. I solidaritet med de andre som risikerer livet på Voss, gjør jeg heller som jeg pleier, tar et stykke hamburgerrygg utgått på dato på lunsj-skiven min. Det er bare så deilig å kjenne adrenalinet bruse i kroppen!
Vis vedlegget 1033690
Nå er du snart på DSP kjøret Lett å justere seg bort.Blir gøyalt å leke seg videre med romkorreksjonen i Wiim. Gjorde et forsøk i går. Ble bra på lavt volum, men med litt mer trøkk syntes jeg det ble litt basstungt. Skal gå litt mer systematisk til verks senere. Først optimalisere plassering/output på stativene og deretter kjøre romkorreksjon med sub innkoblet. Enda mer spennende blir det å teste romkorreksjonen i Wiim ampen mot Babell høyttalerne. Blir det for vellykket er det vel bare Trinnov som gjelder
Venter på mulighet for autokorreksjon direkte koblet mot mine ører, hjerne og personlige preferanserJa, når man først begynner å lefle med svineriet, faller man lett for fristelsen å ta'n helt ut. Jeg startet også forsiktig med å ta bedre kontroll over mine RELer.
Om du lar automatikken ta seg av de små detaljer som fase og timing, kan du enkelt høre deg frem til din lyd og justere manuelt for personlige avvik.Venter på mulighet for autokorreksjon direkte koblet mot mine ører, hjerne og personlige preferanser
Ah, du tenker på lessloss kabler? De treffer hver gangVenter på mulighet for autokorreksjon direkte koblet mot mine ører, hjerne og personlige preferanser
Ære være de som finner ting som klarer følge svingningene i sinn og humør. Har et anlegg som spiller meget bra, men likevel har jeg mange dager det ikke er veldig interessant å høre på.Ah, du tenker på lessloss kabler? De treffer hver gang
Tenker fremdeles på Lessloss. Fikser det ogÆre være de som finner ting som klarer følge svingningene i sinn og humør. Har et anlegg som spiller meget bra, men likevel har jeg mange dager det ikke er veldig interessant å høre på.
Nja, blir vel like stabiliserende for humøret og billigere med sånne Lykkepiller………men for all del, sikkert bedre med LessLoss hvis pris er uten betydningTenker fremdeles på Lessloss. Fikser det og
Setter du er pris på frelse? MakanNja, blir vel like stabiliserende for humøret og billigere med sånne Lykkepiller………men for all del, sikkert bedre med LessLoss hvis pris er uten betydning
Ikke gått ut ut på dato Du verden, The Shy har blitt en fyllefantGikk ikke ut på dato likevel. Vipser over en slant Vis vedlegget 1034128
Tynn link.Venter tålmodig på at drittværet skal gi seg, og jeg kan fyre opp grillen. Har begynt å lysne så jeg har troen på at solkysten leverer varene
Benyttet ventetiden til å hente et jomfruelig eksemplar en kar ved et uhell hadde bestilt to av. Synes Foo Fighters er ålreit, uten at jeg har hørt så mye på dem. At jeg var tilstede da Nirvana spilte på Roskilde i ‘92 får være linken min til at platen passer inn i the soundtrack to my life
Vis vedlegget 1034316
Ikke uenigTynn link.
Syltynn.
Du husker sikkert ikke noe av det heller.