Karmana
Æresmedlem
Når jeg leverer på kjeglebanen og Brann knuser noen bryske skotter på forballbanen……vet jeg at jeg kommer til å sove godt Noen timer i stolen foran haifaien i morgen blir heller ikke pissgærnt
Viktig å bidra med det man kan bestSynes du bidrar på beste mulige måte!
Det er Gisle, ja. Han og kona mente det etter en bøtte med år sammen og tre unger var på tide med en skikkelig festKan det være at jeg kjenner den vordende brudgom så vidt det er?
I tilfelle må du overbringe lykkeønskninger,
- og for guds skyld IKKE være alt for hard med han på Stagparty!
Vis vedlegget 1048078
Nei vær forsiktig så det ikke ender med uhelse.Det er Gisle, ja. Han og kona mente det etter en bøtte med år sammen og tre unger var på tide med en skikkelig fest
Skal overbringe gratulasjoner, og så får vi håpe at vi er blitt så gamle at vi ikke forsøker å overgå enhjørning-trikset
Klart, en slags depresjon lissom.Med andre ord, drita kjedelig
Ikke en slags, men tung depresjon. Her snakker vi melankoli!Klart, en slags depresjon lissom.
Heldigvis kan den kureres raskt med brunt brennevinIkke en slags, men tung depresjon. Her snakker vi melankoli!
Da trenger du oppmuntring, som dette nye intervjuet med mesteren.Ikke en slags, men tung depresjon. Her snakker vi melankoli!
Me tooVi sees i Spektrum 2. oktober…
Nope, kan naturligvis kun kureres ved at nye Bergensere ankommerHeldigvis kan den kureres raskt med brunt brennevin
Vi sees i Spektrum 2. oktober…
En sjelden gang hadde det vært fint å bo litt nærmere Tiggerstaden 🥲Me too
Takker! Litt dårlig tid nå, så får ha det tilgodeDa trenger du oppmuntring, som dette nye intervjuet med mesteren.
Du er noe så sjeldent som en Bergenser med selvinnsikt. Kos dere med gourmetmat på restaurant.Denne uken er viet fjelltopper jeg ikke bestiger. Etter å ha nådd målet med min kone på to fjelltopper vi ikke besteg tidligere i uken, er jeg i dag kommet til topptur til Tvinnestølen. Et utdrikningslag jeg er invitert til holder nå på å tasse opp der. Sikkert bra utsikt og hygge der oppe, men selv er jeg mer innstilt på denne utsikten og hyggen i dag
10 år siden, men husker han godt. Han ble litt trøtt på kvelden, men det fikset HCS med et durabelig klaps i bakhodet.Det er Gisle, ja. Han og kona mente det etter en bøtte med år sammen og tre unger var på tide med en skikkelig fest
Skal overbringe gratulasjoner, og så får vi håpe at vi er blitt så gamle at vi ikke forsøker å overgå enhjørning-trikset
fin plateNå blir det slækking til musikk og vurdering om hvilken øl jeg etter hvert skal jekke
Vis vedlegget 1048039
Gondolerer
Digresjon følger:Ni av ti italienere bruker gondol!
De katolikkene forstår noe vi ikke forstårhmmmmmmm....75% av italienske menn er utro, mens hele 82,5% av kvinnene er utro ble det meg opplyst under en reise i nord Italia for drøye 10 år siden
hmmmmmmm....75% av italienske menn er utro, mens hele 82,5% av kvinnene er utro ble det meg opplyst under en reise i nord Italia for drøye 10 år siden
Det ble ikke opplyst om hyppighet av utroskap i gondol, men det kan virke som om hovedandelen av kvinnfolka og mannfolka (som er de verste folka) henger i gondolbanenes vaiere med stor fallhøyde. Forsa Italia! Not so much.
Vi tar den om italiensk gutters oppvekst over en god øl et eller annet sted BeetlebugDe katolikkene forstår noe vi ikke forstår
In Italy where love is king
When boy meets girl here's what they say
When the moon hits you eye like a big pizza pie
That's amore
When the world seems to shine like you've had too much wine
That's amore
Får du det på Norsk ogsåDette blir stygt!
Idiotflagget er med………
Vis vedlegget 1048373
……..men heldigvis kan jeg stå inne for baksiden
Vis vedlegget 1048374
Tally-hoy
Sludder og pølsevev. Vi er ikke dårligere her til lands, tvert om:De katolikkene forstår noe vi ikke forstår
In Italy where love is king
When boy meets girl here's what they say
When the moon hits you eye like a big pizza pie
That's amore
When the world seems to shine like you've had too much wine
That's amore
Jeg ønsker strilene god tur i Vosse-traktene!!Dette blir stygt!
Idiotflagget er med………
Vis vedlegget 1048373
……..men heldigvis kan jeg stå inne for baksiden
Vis vedlegget 1048374
Tally-hoy
Føler meg topptrent……….for GøteborgDet er godt å vite at du er så godt trent.
Lykke til, - ha det gøy.
Derfor sangen...Føler meg topptrent……….for Gøteborg
Hadde det ordentlig gøyalt i går! I dag? Not so much
I knowDerfor sangen...
Derfor sangen...
Ja, det står noe om det her:Nope, kan naturligvis kun kureres ved at nye Bergensere ankommer
6-7 timer FØR klapps i bakhodet.10 år siden, men husker han godt. Han ble litt trøtt på kvelden, men det fikset HCS med et durabelig klaps i bakhodet.
Fremdeles litt overrasket over at det ikke ble slåsskamp i etterkant
Hils, og god gourmetdag, blir det sånn matjes?
nvh
Takk for opplysningen Håkon, men denne undersøkelsen tar generelt for seg antall sexpartnere i løpet et livsløp, og ikke utroskap i ekteskapet som jeg refererte til.Sludder og pølsevev. Vi er ikke dårligere her til lands, tvert om:
Average Number of Sexual Partners by Country 2024
worldpopulationreview.com
Nei, det var en såkalt finte Sluket.Nå handlet ikke den om gondol da....
Hyggelig med Gisle, du må hilse han så mye6-7 timer FØR klapps i bakhodet.
Vis vedlegget 1048512
Verten ruller opp dagsorden og program for den norske delegasjonen .
HC holder på med sitt, mens vi andre er lydhøre.
@gismo renser ørene så han skal forstå hva bergenserne sier. Til lite nytte, for etter noen flasker genever, så var det plutselig slik at alle snakket hollandsk.
Ja, det var lettere nedover.Hyggelig med Gisle, du må hilse han så mye
Forøvrig huskes den festen svært godt, hyggelig og etterhvert livat
Kom meg opp i loft etasjen etter 3. forsøk opp den smale teppe belagte trappen
gismo