Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.317
    Som frafallen fra den smale sti turde du vel ikke stikke innom Dan for en demo…. 😊
    Burde tatt bilde.
    Men, lunsjen lenger opp i lia fristet også mye...
    Viiiinene ble som forventet.
    Behagelige dager med rundt 20 pluss og sol, litt bedre enn om vi hadde oppsøkt snøstorm og noen minus på hytta. En viss lærdom i dette.
    Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her har jeg trukket i ly for den afrikanske sommeren i håp om at Brann leverer på samme måte som Molde. Det ville vært typisk om Brann surret det til nå når sjansen byr seg. Nei, jeg må være sterkere i troen! Knus småbylaget!!!😃

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her har jeg trukket i ly for den afrikanske sommeren i håp om at Brann leverer på samme måte som Molde. Det ville vært typisk om Brann surret det til nå når sjansen byr seg. Nei, jeg må være sterkere i troen! Knus småbylaget!!!😃
    Kem leder Eliteserien 2024 🥰

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Deilig å sløkke i solen. Turistene glimrer i stor grad med sitt fravær og de lokale er på jobb eller skole. Har aldri opplevd en strand så stille og fredelig 😊

IMG_7582.jpeg
    IMG_7583.jpeg

Greit at hotellet har en egen inngjerdet plass på stranden. Da slipper man å forholde seg til alle de lokale skallene som skal prakke på oss all mulig shait 😊

IMG_7584.jpeg

Min kone og jeg har en enkel og god dynamikk på stranden. Innimellom roper jeg VARMT eller KJEDELIG, og da kikker hun rolig opp fra boken, og ber meg om å gå kjøpe meg en øl.

Sånn går no dagan 😊

Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    3.978
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Nå jeg ser bildene minner det meg om han senjaværingen som hadde vært på sin første sydenferie og ble spurt om han likte seg der og hva han gjorde?

«Nei, var ikkje nokka særlig, blei no for det meste bare å gå og trø i fjæra». 😊

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    31.618
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Min kone og jeg har en enkel og god dynamikk på stranden. Innimellom roper jeg VARMT eller KJEDELIG, og da kikker hun rolig opp fra boken, og ber meg om å gå kjøpe meg en øl.
    She's a keeper!

Det minner meg om en Pondus-stripe, hmmm, må se om jeg finner den...

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nå jeg ser bildene minner det meg om han senjaværingen som hadde vært på sin første sydenferie og ble spurt om han likte seg der og hva han gjorde?

«Nei, var ikkje nokka særlig, blei no for det meste bare å gå og trø i fjæra». 😊
    Hmmm, her snakker vi nok om RoDa sin første sydentur 😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det tralles i Afrika. Trodde aldri jeg skulle få fot av Knocking on Heavens Door i reggae-versjon, men det fikk jeg 🥰 Trodde heller aldri jeg skulle få fot av deres Creedence låt, og det fikk jeg definitivt heller ikke ! 😆

IMG_7598.jpeg

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.279
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det tralles i Afrika. Trodde aldri jeg skulle få fot av Knocking on Heavens Door i reggae-versjon, men det fikk jeg 🥰 Trodde heller aldri jeg skulle få fot av deres Creedence låt, og det fikk jeg definitivt heller ikke ! 😆

Vis vedlegget 1071666
    Temmelig tomt......Hvor er alle lommetyvene?

Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Marokkanerne feirer i dag deres variant av 17. mai. Den største forskjellen ligger vel i at vi Bergensere nå får lov til å bøtte champagne i byen fra kl 06, mens her nede knives de om å skråle om hvor stor Allah er 😆 Denne scenen ligger ikke langt fra hotellet vårt, så jeg antar vi i kveld vil bli pent massert av Langesund-bass 😆

IMG_7600.jpeg

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    20.861
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Marokkanerne feirer i dag deres variant av 17. mai. Den største forskjellen ligger vel i at vi Bergensere nå får lov til å bøtte champagne i byen fra kl 06, mens her nede knives de om å skråle om hvor stor Allah er 😆 Denne scenen ligger ikke langt fra hotellet vårt, så jeg antar vi i kveld vil bli pent massert av Langesund-bass 😆

Vis vedlegget 1071853
    Fant du ut hvor stor denne Allah er?

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.317
    Kan nesten få inntrykk av at enkelte som i liten grad har gitt utrykk for entusiasme for ballspillet som foregår i breiflabb land de senere år, har blitt en form for medgangs supportere?
    Sup portere finnes jo mange steder - mest i Sverige?
    Mvh
    JMK

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan nesten få inntrykk av at enkelte som i liten grad har gitt utrykk for entusiasme for ballspillet som foregår i breiflabb land de senere år, har blitt en form for medgangs supportere?
    Sup portere finnes jo mange steder - mest i Sverige?
    Mvh
    JMK
    Nja, en som fremdeles holder med Stoke er vel vanskelig definisjonen på en medgangssupporter 😆 Men, må innrømme at interessen og forventningene var i kjelleren for noen år siden med Lars Arne Nilsen som trener med fokus på å forsvare seg til seier. Ble heller ikke bedre av at den lille trønderen overtok. Nå har Brann endelig skjønt at de er i underholdningsbransjen, og at det Bergenske lynne ønsker flere mål enn å ri på kjipe ledelser. Når Brann da fortsetter med angrepsfotball, så tåler vi Bergensere at det tryner innimellom 😊 Jeg, som de fleste Bergensere, tror ikke vi vinner serien i år, men det er gøyalt når det står på og de har allerede overprestert, gitt spillerstall 😊

Good times in Bergen, så får jeg heller i mitt storsinn la være å nevne ditt noe ensidige fokus på runde og sekskantede racketer 😆 Men for all del, jeg skjønner det er fristende å kommet ut av fotball-hiet og bruse med fjærene nå når Toillungan plutselig har vunnet noen kamper 😈

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.012
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6

Vis vedlegget 1071853
    Fant de ut hvor stor han var til slutt?

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    18.649
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    I morgen settes kursen mot en weekend i det store utland - dvs Bææærgen.
    Skrekkelig dumt at du er i et annet utland.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I morgen settes kursen mot en weekend i det store utland - dvs Bææærgen.
    Skrekkelig dumt at du er i et annet utland.
    Det var dumt! Hadde vært hyggelig å treftes og ikke minst kunne beskytte deg mot alle de lokale som pleier å kaste bananer og peanøtter på/til folk fra Tiggerstaden 😆

Noe gøyalt som skjer som jeg går glipp av, eller er du så heldig at du har familie på den aller beste vestkant 😊

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    18.649
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Møte familien til samboer’n i kveld og så på party på Hykle i morgen

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har Foldnes Øll&Bøll igjen kjøpt en bunke plater som venter på ham når han kommer hjem. Noe skal man jo gjøre når man kommer hjem til drittværet…….som forsovet ikke blir så ille etter noen dager her med temperaturer midt på 30-tallet. Har forresten spist på samme sted som forleden og fikk et gjenhør med Knocking on Heavens Door i reggae-versjon. I tilligget disket de opp med en litt frekk versjon av Wish You Were Here som Hertugen ville drept for………bokstavelig talt 😆

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.173
    Torget vurderinger
    1
    Akkurat i disse dager er det ikke så værst hverken i periferien eller på Foldnes. Værre er det at mitt faste holdepunkt til morgenkaffen, den rustne traktoren, ser ut til å få nye eiere. Hvor skal man da feste blikket tidlig på morgenen?
    IMG_20241109_090705.jpg

Du kan trygt komme hjem, livet er til å holde ut her vest.

Mvh Atle

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Akkurat i disse dager er det ikke så værst hverken i periferien eller på Foldnes. Værre er det at mitt faste holdepunkt til morgenkaffen, den rustne traktoren, ser ut til å få nye eiere. Hvor skal man da feste blikket tidlig på morgenen?
    Vis vedlegget 1072607
    Du kan trygt komme hjem, livet er til å holde ut her vest.

Mvh Atle
    Makan til snobberi! 😡 Det neste er vel at innmark og utmark skal bli til plener 😳 Når man rydder vekk rustne traktorer og annet rask blir det for fjongt til å kalles periferi! På Foldnes har vi selvfølgelig en gammel rusten traktor på display og naturligvis en rusten container som hadde sin storhetstid før øyen hadde broforbindelse. Jeg vurderer å kalle inn til styremøte i Periferien Lydlaug med et mulig eksklusjonsvedtak 😡

Det er ellers godt å høre at livet er til å holde ut på beste vestkant. Jeg holder likevel igjen frem til torsdag. Ha en fortsatt fin helg 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nok en enkel seier! Fungerer best i Bergen, men ikke å kimse av på VG Live i Marokko heller 🥰 Engelskmennene på nabobordet på restauranten skjønte at det er mer enn Haaland som teller i Norge 😄 Regner med det er små-skjelving i Bodø-byen nå 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Endel både positivt og negativt i Marokko i dag. På den positive siden tapte Bodø Glimt et par poeng, men på den negative siden merker jeg at nesehårene vokser atskillig mer enn vanlig i varmen.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn