Karmana
Æresmedlem
Som frafallen fra den smale sti turde du vel ikke stikke innom Dan for en demo….Jeg kan melde at jeg har vært i Grasse i dag. Og, hvilken utmerket 'talere selges derfra?
Mvh JMK
Som frafallen fra den smale sti turde du vel ikke stikke innom Dan for en demo….Jeg kan melde at jeg har vært i Grasse i dag. Og, hvilken utmerket 'talere selges derfra?
Mvh JMK
Burde tatt bilde.Som frafallen fra den smale sti turde du vel ikke stikke innom Dan for en demo….
Kem leder Eliteserien 2024Her har jeg trukket i ly for den afrikanske sommeren i håp om at Brann leverer på samme måte som Molde. Det ville vært typisk om Brann surret det til nå når sjansen byr seg. Nei, jeg må være sterkere i troen! Knus småbylaget!!!
Kim ?Kem leder Eliteserien 2024
She's a keeper!Min kone og jeg har en enkel og god dynamikk på stranden. Innimellom roper jeg VARMT eller KJEDELIG, og da kikker hun rolig opp fra boken, og ber meg om å gå kjøpe meg en øl.
Hmmm, her snakker vi nok om RoDa sin første sydenturNå jeg ser bildene minner det meg om han senjaværingen som hadde vært på sin første sydenferie og ble spurt om han likte seg der og hva han gjorde?
«Nei, var ikkje nokka særlig, blei no for det meste bare å gå og trø i fjæra».
Du har nok rett, men tror RoDa etter hvert ble en kosmopolitt! Han besøkte meg tross alt i Hilversum, og oppførte seg dannet…….sammenlignet med småramp fra InnlandetSydentur for en Senjaværing er vel rutebåten til Ravnkloa i Trondheim
Pøh, gutten har fått så lite mat at han blåser vekk i vinden på en godværsdag på Foldnes!Han er snill og god bare han får mat nok!
Temmelig tomt......Hvor er alle lommetyvene?Det tralles i Afrika. Trodde aldri jeg skulle få fot av Knocking on Heavens Door i reggae-versjon, men det fikk jeg Trodde heller aldri jeg skulle få fot av deres Creedence låt, og det fikk jeg definitivt heller ikke !
Vis vedlegget 1071666
Hehe, egentlig ikke, men oppegående folk klistrer seg ikke opp i en skrarp- og stortromme når de spiser middagTemmelig tomt......Hvor er alle lommetyvene?
Mvh
Fant du ut hvor stor denne Allah er?Marokkanerne feirer i dag deres variant av 17. mai. Den største forskjellen ligger vel i at vi Bergensere nå får lov til å bøtte champagne i byen fra kl 06, mens her nede knives de om å skråle om hvor stor Allah er Denne scenen ligger ikke langt fra hotellet vårt, så jeg antar vi i kveld vil bli pent massert av Langesund-bass
Vis vedlegget 1071853
Med tanke på tilskuermengden når vi gikk forbi isted var han øyensynlig blitt enda størreFant du ut hvor stor denne Allah er?
Nja, en som fremdeles holder med Stoke er vel vanskelig definisjonen på en medgangssupporter Men, må innrømme at interessen og forventningene var i kjelleren for noen år siden med Lars Arne Nilsen som trener med fokus på å forsvare seg til seier. Ble heller ikke bedre av at den lille trønderen overtok. Nå har Brann endelig skjønt at de er i underholdningsbransjen, og at det Bergenske lynne ønsker flere mål enn å ri på kjipe ledelser. Når Brann da fortsetter med angrepsfotball, så tåler vi Bergensere at det tryner innimellom Jeg, som de fleste Bergensere, tror ikke vi vinner serien i år, men det er gøyalt når det står på og de har allerede overprestert, gitt spillerstallKan nesten få inntrykk av at enkelte som i liten grad har gitt utrykk for entusiasme for ballspillet som foregår i breiflabb land de senere år, har blitt en form for medgangs supportere?
Sup portere finnes jo mange steder - mest i Sverige?
Mvh
JMK
Fant de ut hvor stor han var til slutt?Marokkanerne feirer i dag deres variant av 17. mai. Den største forskjellen ligger vel i at vi Bergensere nå får lov til å bøtte champagne i byen fra kl 06, mens her nede knives de om å skråle om hvor stor Allah er Denne scenen ligger ikke langt fra hotellet vårt, så jeg antar vi i kveld vil bli pent massert av Langesund-bass
Vis vedlegget 1071853
Mitt inntrykk er at Marokkanerne synes han er akkurat passe stor, og så finnes det vel dem lenger øst som ønsker ham størst mulig på bekostning av andreFant de ut hvor stor han var til slutt?
Det var dumt! Hadde vært hyggelig å treftes og ikke minst kunne beskytte deg mot alle de lokale som pleier å kaste bananer og peanøtter på/til folk fra TiggerstadenI morgen settes kursen mot en weekend i det store utland - dvs Bææærgen.
Skrekkelig dumt at du er i et annet utland.
Makan til snobberi! Det neste er vel at innmark og utmark skal bli til plener Når man rydder vekk rustne traktorer og annet rask blir det for fjongt til å kalles periferi! På Foldnes har vi selvfølgelig en gammel rusten traktor på display og naturligvis en rusten container som hadde sin storhetstid før øyen hadde broforbindelse. Jeg vurderer å kalle inn til styremøte i Periferien Lydlaug med et mulig eksklusjonsvedtakAkkurat i disse dager er det ikke så værst hverken i periferien eller på Foldnes. Værre er det at mitt faste holdepunkt til morgenkaffen, den rustne traktoren, ser ut til å få nye eiere. Hvor skal man da feste blikket tidlig på morgenen?
Vis vedlegget 1072607
Du kan trygt komme hjem, livet er til å holde ut her vest.
Mvh Atle
Utrolig hva en haugesunder kan få tilNok en enkel seier! Fungerer best i Bergen, men ikke å kimse av på VG Live i Marokko heller Engelskmennene på nabobordet på restauranten skjønte at det er mer enn Haaland som teller i Norge Regner med det er små-skjelving i Bodø-byen nå
Allah er en småkjip raring, Horneland er Gud!!!Utrolig hva en haugesunder kan få til
Misunnelse på trykk er sjeldent et vakkert synJeg tror medgangs supportere nå kan komme fram i solen
Mvh
JMK