Sevald
Avviker.
Kjøp denne før livet ebber ut Du kan sikkert bruke Klarna så slipper du å betale hvis du ryker før fakturaen må betales
Du får drikke øl til du ikke lenger føler smerte.Registrerer et par karer fra de glissgrente kyst- og innlandsstrøk som viser med sine innlegg at de tydeligvis er blottet for empati, samt latter-emojier fra folk som synes det er ålreit å tråkke på det alvorlige sykdomsbildet til en døende medforumist Hvor skal verden ende!
Har man noen års erfaring fra helsevesenet, vet man å hanskes med hypokondere og simulanter. Da vet en godt at det er de pasientene som IKKE gir lyd fra seg som trenger hjelpa mest.Registrerer et par karer fra de glissgrente kyst- og innlandsstrøk som viser med sine innlegg at de tydeligvis er blottet for empati, samt latter-emojier fra folk som synes det er ålreit å tråkke på det alvorlige sykdomsbildet til en døende medforumist Hvor skal verden ende!
Uffda, din kone har min største medlidenhet.Et lite touch av manflu, og da er det godt å være ferdig med mine to turer med Pelsdotten for i dag. Nå er jeg godt plassert på andre haifai rad i stuen med sløy jazz på hverdags-anlegget. Der har jeg tenkt å oppholde meg en god stund fremover, kun avbrutt av «jeg dør» uttalelser til min kone og kreative krav til passende bevertning for den dødssyke
Vis vedlegget 1067434
Må nok sterkere lut til dessverre………..hmmm, når jeg tenker meg om så finnes jo det i godtekisten minDu får drikke øl til du ikke lenger føler smerte.
Problem løst!
Mvh
Kvinnemennesket slanger seg nå helt uanfektet på sofaen, uten å vise tegn til at hun registrerer pinslene jeg gjennomgårJeg kjenner litt til fruen på Foldnes, og jeg er ikke det minste i tvil om at hun klarer å håndtere dette uten at hun sliter seg ut.
Skulle gjerne gjort det, men tør ikke! Ser av Dagsrevyen at regionen for tiden er full av sinte og utagerende mennesker, og som kjent; hvis de innfødte begynner å drikke hjemmebrent i ren frustrasjon, blir de fort like utagerende som indianerne ble med ildvann!-Bare å komme og hente mer emballasje !
Ingen fare. Vi er på samme lag som indianerne.Skulle gjerne gjort det, men tør ikke! Ser av Dagsrevyen at regionen for tiden er full av sinte og utagerende mennesker, og som kjent; hvis de innfødte begynner å drikke hjemmebrent i ren frustrasjon, blir de fort like utagerende som indianerne ble med ildvann!
Jøje meg, skummelt! Her er det bare å håpe at Hardangervidda snart blir vinterstengtIngen fare. Vi er på samme lag som indianerne.
Din SMISK.Huff og huff, tøffe tider i vest registreres her østenfor fælkeskikken. For itte å bli beskyldt for hån og latter så sendes tusen gode tanker, klemmer og
God bedring
gismo
Bra! - og det bekrefter førsteinntrykket jeg fikk av deg i solbyen Bergen, evnen til å prioritere!(-) det er tross alt onsdag, så det må skrapes sammen penger til Champagne, (-)
Så du er/har vært en sånn marinefyr du ogsåFantastisk album. Husker godt første gang jeg hørte MM; konsert i Narvik. Var der en weekend med marinefartøy for lenge siden, fikk besøk av min kone som hadde sjekket hva som skjedde i Narvik by den helgen. Det eneste happeningen var konsert med et ukjent band for oss, men vi kjøpte billetter, hadde ingen forventninger og fikk en fantastisk opplevelse!
edit: det var et par tiår siden…
He he,Så du er/har vært en sånn marinefyr du også
Veldig lenge siden jeg har vært i Narvik, og jeg hadde alltid lave forventninger. Disse ble alltid innfridd foruten en gang i skitrekket deres med fantastisk utsikt Minor Majority som en overraskelse med kona……skjønner godt at det var storveis
Vi liker å kalle det pintxos, og på en måte sikrer vel det da at jeg ikke hører til i diplomatiet. Diplomatiet buklander jo over alt for tiden, så de trenger ikke meg for å gjøre det enda verreCanape'!
Langt fra enkle forhold på Foldnes.
Har du planer om lynkarriere i diplomatiet?
M
Destinasjonen blir forhåpentligvis bedre enn maten Jeg er ikke helt i form enda, men gjør mitt beste for å trylle den vekk med kurer som ikke er for pyserHm. Lurer på om jeg får noe godt jeg også?
Vis vedlegget 1068797
Manfluen gikk fort over skjønner jeg.
Riktig god lørdag
Atle