Helvete da Innehaveren av Foldnes Øll&Bøll har gjemt og nekter meg tilgang til firmabilen
FaenHelvete da Innehaveren av Foldnes Øll&Bøll har gjemt og nekter meg tilgang til firmabilen
Bare å skrive Temu på dem, så blir det gratisFaen
Tenker jo, det blir for dyrt med posten, og om du likevel var i nabolaget
Beste ønsker for fremtiden, men siden "Foldnes Øllebrød" bare har EN firmabil, blir det kanskje'Helvete da Innehaveren av Foldnes Øll&Bøll har gjemt og nekter meg tilgang til firmabilen
Foldnes Øll&Bøll har aldri hatt en ambisjon om verdensdominans, kun økonomisk verdensherredømme, så en såpass edruelig målsetting bør absolutt være innen rekkevidde!Beste ønsker for fremtiden, men siden "Foldnes Øllebrød" bare har EN firmabil, blir det kanskje'
heller ikke i 2025, de overtar verdensdominans??
Du må i skarpere trening
Sparer til fredag når jeg er alene med hundenDu har min fulle sympati.... ser du har valgt feil glass men det får gå...
Pokker, dette skulle du ikke vite! Big Dipper og jeg har nå gått sammen om å ta over den brysomme konkurrenten i Ski. Alt dette posesalget ditt er i ferd med å ødelegge markedet! Vi er selvfølgelig ikke hjerteløse så vi lar deg beholde CD salget.Sitter og skal google litt på engelsk. Kan noen hjelpe meg med staving av «hostill»? Som i «hostile takeover»?
Du overlever ikke julen! Makkintosken har tatt en pause fra altShiit…har ikke noe god «Come back» line på den der…. Jeg kan bare håpe det dukker opp noen lojale fanboys som backer meg….
Trur’n er å ser på Bose anlegg…..sier ryktene vaffalDu overlever ikke julen! Makkintosken har tatt en pause fra alt
Jeg skjønner at tilskuddet fra Distriktenes Utbygningsfond ikke strekker til der uten på den forblåste holmen, du skulle gjort som oss. Vi får massiv støtte og oppbakning fra NAV og FriskLivs Sentralen for jobben Dagsenteret gjør for «Gråskallene» her i disktriktet. Så Julen er sikret. Posesalg eller ikke.Du overlever ikke julen! Makkintosken har tatt en pause fra alt
Han figuren på Foldnes har heldigvis ikke samme søte, firbente maskotten. Eller vent…I´ve got your back! Hifi&Vinyl er best, ingen protest!!!
Høres ut som du kunne gjort en innsats som kommunikasjonssjef i Sjøforsvaret!Det har vært en steintøff dag! Sto opp kl 0815, og hvem i all verden ønsker å stå opp nesten på samme tid som vanlige arbeidsfolk. Deretter var det å ordne bakverk til dagens gjest. Den uhøflige innlandsstrilen spiste ikke så mye som en kakesmule, og da måtte selvfølgelig noen ofre seg. Har derfor vært skyhøy på sukker, men har heldigvis blitt holdt nede av en overfylt vom. Videre har Foldnes Øll&Bøll solgt 23 plater i dag, noe som har medført at jeg har måttet reise meg fra lyttestolen opp til flere ganger, bøye meg ned og finne frem platene. Er helt utkjørt nå, og synes da det er på sin plass å ta seg inn igjen ved hjelp av et krus Lagavulin 16. Håper for guds skyld ikke morgendagen blir like anstrengende!
Vis vedlegget 1075955
Det er godt å høre det ikke blir smalhans hos Hifi&Vinyl i den søte juletiden. Det er bra dere får god oppbakking fra NAV og FriskLivs Sentralen, og det skulle bare mangle! Dere faller tross alt trygt inn under HVPU reformen. Her hos Foldnes Øll&Bøll forsøker vi fortvilet å få tilskudd fra DU blant annet gjennom et forslag om ny cruisehavn på nedsiden av butikken, men enn så lenge får vi klare oss med villmarkstillegget vi har i dag.Jeg skjønner at tilskuddet fra Distriktenes Utbygningsfond ikke strekker til der uten på den forblåste holmen, du skulle gjort som oss. Vi får massiv støtte og oppbakning fra NAV og FriskLivs Sentralen for jobben Dagsenteret gjør for «Gråskallene» her i disktriktet. Så Julen er sikret. Posesalg eller ikke.
Pelsdotten har også noen gode sider. Blant synes de fleste gjestene å foretrekke at Pelsdotten jokker dem opp over benet, istedenfor innehaveren av Foldnes Øll&Bøll.FoldnesUdyret er mannevondt. FolloPjusken er bare snill….
Du overlever ikke julen! Makkintosken har tatt en pause fra alt
Ok, så blir det omsetning og penger til pinnekjøtt av edleste sort, men ut fra bildet er det tydelig at det også vil medføre sårhet både her og der. Du får se om det er verd det, men husk, DU BLE ADVART!