Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.849
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Hehe, musikksmak var nok ikke et av parametrene for ring på fingeren. Det var liksom litt begrenset med koneemner som likte pønk og americana 😆

Jeg har i tiden vi har vært gift alltid hatt et noenlunde røslig oppsett i stuen, uten at det har medført ekteskapelig hurlumhei 😊 Etter at vi flyttet i leilighet er det ikke fritt for at hun nå ønsker å bytte haifaien ut med en salong, og sende mine greier opp i loftstuen, men i påvente av at poden flytter ut, opprettholdes status quo 😊 Musikkspilling pleier sjeldent å være noe problem, men kona er ingen forkjemper for at pønk skal spilles høyest mulig og av en eller annen grunn finner hun ofte på gjøremål utenfor huset på fredag og lørdags ettermiddager, pussig akkurat det 😆
    Hehe, takk for oppklaring 😊 var usikker på om hun ble sittende i salongen bak lyttestolen og høre på en stor lydbølge av musikk hun kanskje ikke likte 😅 men da høres ut som dere har en god løsning på det 😊👍🏻

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hehe, takk for oppklaring 😊 var usikker på om hun ble sittende i salongen bak lyttestolen og høre på en stor lydbølge av musikk hun kanskje ikke likte 😅 men da høres ut som dere har en god løsning på det 😊👍🏻
    Hun sitter der og innimellom med (for henne) noise cancelling hodetelefoner, eller mer korrekt (for meg); music cancelling 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt i gang med Robbie Robertson og Elbow, men kjenner jeg trenger litt mer fyr i teltet i dag. Da er det jo passende å kjøre gjennom et par plater fra Jokke-boksen. Ah, kjenner at Jokke på raust volum er rett medisin 😊

IMG_7969.jpeg

IMG_7968.jpeg

Til de som måtte lure. Kona er på besøk hos en venninne 🥰😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det har vært en del overtid i Foldnes Øll&Bøll de siste dagene. Tøffe tak selvfølgelig, men man må naturligvis brette opp armene og jobbe på når målet er å bli den nordlige hemisfæres største vinyl magnat.

Nå er det litt lading foran popanlegget. Begynner med en storyteller som sto på terskelen til et kommersielt gjennombrudd i 1973, men som dessverre istedenfor endte med å gjøre en dårlig flybestilling.

IMG_0619.jpeg

• Liker
    Reaksjoner: tkr

Peter

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    847
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Da har innehaveren av Foldnes Øll&Bøll gått gjennom det siste platekjøpet. Når man tror man kjøper 50 plater og mottar rundt 110, er utgangspunktet for oppfylling av salgskassene bra. Innehaveren ble også meget fornøyd av både innhold og tilstand. Platene er ikke lagt inn på Discogs (innehaveren er som kjent lat), så verdien er foreløpig ukjent, men eksempelvis skader det aldri med fine eksemplarer av De Press og The Aller Værste.

Vis vedlegget 1074847

Platebunken borger for et pent tilskudd til målet om økonomisk verdensherredømme. I motsetning til den konkurrerende bakgårdssjappen i Ski satser Foldnes Øll&Bøll også ambisiøst for 2025, og vil vurdere å ta den eksklusive butikken på børs. Økonomisk verdensherredømme synes nærmere enn noen gang!

Det har vært en del overtid i Foldnes Øll&Bøll de siste dagene. Tøffe tak selvfølgelig, men man må naturligvis brette opp armene og jobbe på når målet er å bli den nordlige hemisfæres største vinyl magnat.

Aldereren tynger og ambisjonene krymper? Når vi kommer til våren tipper jeg at lille ølle bølle er fornøyd med å være Foldnes største vinyl-magnat. Og med at Brann ikke rykker ned.

Godt nytt år!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aldereren tynger og ambisjonene krymper? Når vi kommer til våren tipper jeg at lille ølle bølle er fornøyd med å være Foldnes største vinyl-magnat. Og med at Brann ikke rykker ned.

Godt nytt år!
    Hehe, skakkje se bort fra at jeg kan slå meg til ro med en av dine to spådommer 😊

Godt nytt år!

Peter

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    847
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Vi får krysse fingrene for at det ble bygd litt kultur under EH og trenden fortsetter.

Dvs gull til B/G og sølv til Brann.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er det plutselig siste dagen i 2024. Tunge avgjørelse skal i dag gjøres angående hvordan kvelden skal feires. Skal jeg dra på byen, drikke meg snydens, vase rundt med fulle og utagerende folk, dukke for raketter som flyr vannrett i lav høyde og forestille meg at jeg er høy og mørk og fremdeles ualminnelig attraktiv for unge kvinner, eller skal jeg simpelthen spille noe god musikk, gå tur med Pelsdotten, drikke god vin, hygge meg med min ualminnelig mye bedre halvdel og spise pinnekjøtt. Ved nærmere ettertanke kjenner jeg at valget egentlig er ganske lett 😍

Nyttårsforsett er for andre. Jeg kjører kjent og kjært 😆

IMG_0620.png

Et riktig godt nytt år til tjommier og alle andre som ramler innom denne tråden 🥰

Sist redigert:

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.222
    Torget vurderinger
    1
    Takk for året som har vært!

I 2025 går nok øll&bøll på børs,
    Jørgen Klopp trenger en ny utfordring og overtar som trener for Brann,
    øl smaker fortsatt fortreffelig og blir avgiftsfritt,
    denne tråden fortsetter å øse på med visdomsord og gode råd.
    Vi treffes kanskje oftere i 2025

Riktig godt nyttår til Karmana og fruen

mvh Atle

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    1.996
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Godt nytt år min venn. uansett bekjentskap :) Riktig godt nytt år til deg som skriver så godt på dette forumet:) Respect!
    Mvh Thomas

Sist redigert:

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.591
    Sted
    Bergen
    Godt år ute på øylandet
    Inne i de sentrale BY strøk nytes nåttårskonserten mens the real boss er ute og brøyter sny. Det må jo brøytes skikkelig slik at man kommer seg på jobb i morra i passelig tilhørende bysko..
    Lykke til med støvsugern..

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.829
    Torget vurderinger
    1
    Følgte linken til Finn men fikk denne.
    1735763903338.png

Tro om det er sjappa øst på som er ute å saboterer med rampestreker :LOL:

Sist redigert:

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.043
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Godt nyttår! Har grunnet dårlig lesefrekvens på HFS måtte skumme de siste sidene i tråden.
    Når jeg tenker meg om kan det også være innholdsmengden og postingsfrekvensen i tråden som har skapt etterslepet. 😁
    Uansett. Gøy å lese, som vanlig. 👍😊
    Kjipt med han der okkupanten som har dukket opp, innehaveren eller hva du kaller han, når du hadde begynt å planlegge podeutflytting og loftstuestereo. :unsure:

Gleder meg til å følge med også i femogtyve!
    mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt nyttår! Har grunnet dårlig lesefrekvens på HFS måtte skumme de siste sidene i tråden.
    Når jeg tenker meg om kan det også være innholdsmengden og postingsfrekvensen i tråden som har skapt etterslepet. 😁
    Uansett. Gøy å lese, som vanlig. 👍😊
    Kjipt med han der okkupanten som har dukket opp, innehaveren eller hva du kaller han, når du hadde begynt å planlegge podeutflytting og loftstuestereo. :unsure:

Gleder meg til å følge med også i femogtyve!
    mvh
    Skandaløst å registrere at du ikke gjorde hjemmeleksen i rimelig tid, og attpåtil kun skummet pensum da du gikk i gang. Dette blir gjensitting 😡

Ikke umulig jeg kommer til å spille mer vinyl når jeg en gang flytter opp i samme etasje som platesamlingen min………hvis ikke da den sleipe innehaveren har solgt den samlingen også 😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn