Karmana
Æresmedlem
Sier litt om meg og mange andre som drar frivillig på besøkJeg har aldri besøkt blåskogen. Men innbiller meg at det befinner seg en plass mellom Twin Peaks og Deliverance. Minus de kjekke damene i Twin Peaks naturligvis
Sier litt om meg og mange andre som drar frivillig på besøkJeg har aldri besøkt blåskogen. Men innbiller meg at det befinner seg en plass mellom Twin Peaks og Deliverance. Minus de kjekke damene i Twin Peaks naturligvis
Uffameg, det der så skikkelig stusselig ut. Du har min fulle sympati!Vis vedlegget 1090878
Får sende deg en hilsen fra Cannes. Bare for og vise at du er ikke alene om og slite i hverdagen.
Interessant å høre på dem som har peiling (selv om mange av dem blir sørgelig gjentakende). Jeg har større problemer med klakøreneBegynner å bli vanskelig å erte opp folk utenom de vanlige 3 som har teknofasiten på alt som ikke virker ja.
Mulig det bare er ekstreme og konstante påstander om strømrens og jordkabler i sølv som kan vekke HFS ut av dvalen.
Fortsett å nyte sol, drinks og bleikfeite briter.
Husk at under deres storhetstid var skjønnhetsidealene en smule annerledes og krabaten i hettegenser der ville vært den reneste avlsoksen
Vis vedlegget 1091452
Er bare hyggelige folk som oppsøker min tråd!Er egentlig et paradoks at nesten ingen fra den selverklærte teknologiske eliten har en masse synspunkt og knowhow på postene om den boksen
Nei, vi kan ikke alle være Habsburgere…….Begynner å bli vanskelig å erte opp folk utenom de vanlige 3 som har teknofasiten på alt som ikke virker ja.
Mulig det bare er ekstreme og konstante påstander om strømrens og jordkabler i sølv som kan vekke HFS ut av dvalen.
Fortsett å nyte sol, drinks og bleikfeite briter.
Husk at under deres storhetstid var skjønnhetsidealene en smule annerledes og krabaten i hettegenser der ville vært den reneste avlsoksen
Vis vedlegget 1091452
Er jo en grunn til at det ble ansett som elegant å lespe i deler av Spania...
Snarlik onkelen min. Var vel gift med min mor, mener jeg å huske. Vi tar det ikke så nøye her oppe.
Synd med slike betalingsmurer! MirageVet jo at du er fullt opptatt med svært viktig konsulært arbeide i de sydlige strøk - har stor respekt for det - men kom også
til å tenke på ditt tidligere arbeide for å holde fedrelandet samlet når jeg så denne videoen. Det var vel i de dage du gjorde sentrum trygt, se video nr 2 fra Mirage. (Litt usikker om den ligger bak betalingsmur).
https://www.nordlys.no/sjekk-reaksj...rste-tequila-kan-vi-skrive-det/s/5-34-2053990
Lite som flyr her, foruten at jeg letter høyere mørk og mystisk etter noen glass med rødvinTvi tvi ute i havgapet, håper utendørsmøblene ikke flyr sin vei.
Slik treff bombesyklonen og orkanen «Éowyn» Noreg
Meteorologane har sendt ut gult farevarsel for vindkast når stormen og bombesyklonen «Éowyn» treff.www.nrk.no
Du er vell fortsatt i trygge farvann sydpå?
Vinsmaking neste?Lite som flyr her, foruten at jeg letter høyere mørk og mystisk etter noen glass med rødvin
Tipper de blåhårede damene der nede synes det er kjekt med en ung hingst som deg i nærhetenLite som flyr her, foruten at jeg letter høyere mørk og mystisk etter noen glass med rødvin
Ja, det var nå det neste…. Det er ikke bare «en jævla vind» nå, men det er en «bombesyklon». Som min avdøde mor brukte å si: Fint skal det være, selv om halve ræva henger ute.Tvi tvi ute i havgapet, håper utendørsmøblene ikke flyr sin vei.
Slik treff bombesyklonen og orkanen «Éowyn» Noreg
Meteorologane har sendt ut gult farevarsel for vindkast når stormen og bombesyklonen «Éowyn» treff.www.nrk.no
Du er vell fortsatt i trygge farvann sydpå?