MakkinTosken
Who, me?
Prøvd å forklare folk det hele tiden, men har gitt opp.Schizofren = Psykotisk = Vrangforestillinger.
Prøvd å forklare folk det hele tiden, men har gitt opp.Schizofren = Psykotisk = Vrangforestillinger.
JodaSchizofren = Psykotisk = Vrangforestillinger. Mao. ting som ikke andre observere med sansene i den virkelige verden.
Musikksmak hører ikke hjemme der….
Har du en kildehenvisningPrøvd å forklare folk det hele tiden, men har gitt opp.
Dette er vell også en gjentakelse, men deler av den ser fortsatt ut til å være dagsaktuell :Pondus er alltid bra greier, selv om han også etter hvert har begynt å gjenta seg selv
Gøyalt å se det er litt fart i deg innimellom Barbara Streisand og kose-jazzJaja vi har alle blitt eldre siden men med litt ungdommelig hjelp kan solferien bli riktig så bra
Strandløven er i støtet i kveld ser jegGøyalt å se det er litt fart i deg innimellom Barbara Streisand og kose-jazz
Strandløve er kanskje litt i overkant. Etter 22 dager med buffet er vi vel mer på buksvinet når vi snakker dyreriket. Buksvin holder seg unna stranden av åpenbare grunnerStrandløven er i støtet i kveld ser jeg
Man har en kropp bygget mer for last, enn for fart. Vi er flere som har det sånn.Strandløve er kanskje litt i overkant. Etter 22 dager med buffet er vi vel mer på buksvinet når vi snakker dyreriket. Buksvin holder seg unna stranden av åpenbare grunner
Må da være det minste vi kan forvente ossRegner med att øll&bøll setter opp en stand på hifi messen iår
Aiai! Gratulerer! Her i Ski går det dessverre bare i gamle slitne polkasser i innredningen.Søndagen ble brukt til å hanke inn et par vinylkasser (vi satser på litt mer eksklusiv innredning enn bakgårdssjappen i Ski)
Det ryktes om stor stand og fri bar.Regner med att øll&bøll setter opp en stand på hifi messen iår
Målet om økonomisk verdensherredømme er ikke forenelig med deltakelse på en bakgårdsmesse i Tiggerstaden! Vi satser naturlig nok høyere og planlegger med deltakelse på München-messen i Wien neste årRegner med att øll&bøll setter opp en stand på hifi messen iår
Ikke 17. maifeiring i München i år, altså?Målet om økonomisk verdensherredømme er ikke forenelig med deltakelse på en bakgårdsmesse i Tiggerstaden! Vi satser naturlig nok høyere og planlegger med deltakelse på München-messen i Wien neste år
Ja, det er vel praktisk med polkasser for en såpass drikkfeldig gjeng. Enkelt å møblere da! Det er forøvrig lett å se din kjærlighet til Crosley når du plasser vanlige plater i dem og Extended Dance Mix og dets like i polkassene. Forresten et fiffig triks å oppbevare hjemmebrenten slik at alle tror det er rensevæske til DegritterenAiai! Gratulerer! Her i Ski går det dessverre bare i gamle slitne polkasser i innredningen.
Vis vedlegget 1094846
Vi har forresten to slike kasser som Øl&Bøll er så glad i. Crosley heter de vel. Fant en bruk for dem også til slutt… Her avbildet ved max fyllingsgrad.. Vis vedlegget 1094847
Det der med fri bar er litt kilent. Hadde ikke mer enn kommet innom i fjor før Evo dyttet meg ned i en stol og gikk i skytteltrafikk til baren innimellom hans sedvanlige røverhistorier. Messen begynte derfor på søndagen for min del………hvilket også kan diskuteres pga av øresus etter et LZ tribute band hvor vokalisten, om mulig, skrålte høyere enn Robert PlantDet ryktes om stor stand og fri bar.
Lader heller for neste år i Wien, men UK kunne også vært litt gøyaltIkke 17. maifeiring i München i år, altså?
Hvah...?! Er det plutselig min skyld, nå, fordi jeg tok deg med til et sivilisert musikksted i kulturmetropolen Asker??Det der med fri bar er litt kilent. Hadde ikke mer enn kommet innom i fjor før Evo dyttet meg ned i en stol og gikk i skytteltrafikk til baren innimellom hans sedvanlige røverhistorier. Messen begynte derfor på søndagen for min del………hvilket også kan diskuteres pga av øresus etter et LZ tribute band hvor vokalisten, om mulig, skrålte høyere enn Robert Plant