|
Hvis dette må stremes er det ikke hop i hengende snøreI føljetongen punkens Beatles streames Eddie and the Hot Rods Hvis ikke foten går av, Do Anything You Wanna Do……..vel da er du dessverre dau. Litt rart å drikke rødvin til »pønk», men alt går til god musikk
Vis vedlegget 1099956
Hadde den selvfølgelig i hine hårde dager før jeg solgte LP-samlingen. Hanket inn et nytt eksemplar for en stund siden, men den hadde øyensynlig vært med på like mange fester som mitt første eksemplar. Bøyer hodet ydmykt……..og må innrømme at pønken i hyllene hos meg har skammelig mange hull
Denne? :Jeg husker en gang jeg var på besøk i NRK sammen med en venn som jobbet der. I gangen foran sendestudioet traff vi en av platepraterne som akkurat kom ut av studio med en stabel LPer under armen. Kompisen min, Per, spurte om han hadde noen plater å avse. "Det er mye punk i bunken" sa han." Tar gjerne noe punk" sa Per. Mannen lyste opp. "Vil du virkelig ha det?" "Ja" sa Per. Mannen så virkelig happy ut, og overlot Per en haug med plater. Jeg fikk en, jeg tror gruppen het The Damned, eller noe sånt.- Den har stått ubespilt og jomfruelig i platesamlingen siden slutten av søttitallet. Vil du ha den, send meg en PM.
Mvh
Den gruppen, ja. Skiven heter "Machine Gun Etiquette" Den er fullstendig jomfruelig, antakelig har den vært spilt en eneste gang , i NRKs studio.
Hehe, hyggelig å høre og alle har vi nok godt av hengelås på sosiale medier etter at vi har bøttet inn litt ildvannIngen whisky man, slike sterke stoffer gjør mannen ukontrollerbar. Jeg er ganske der fra før uten. Men, Liker Karmana og hans skriblerier..
Det hørtes direkte vondt ut!Nålen kom seg ikke videre midt på side 1, og det samme skjedde på slutten av side 2.
Jepp, velvære-alarmen lyste kraftig rødt, og jeg måtte umiddelbart skifte fra øl til hardere lutDet hørtes direkte vondt ut!