- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.519
Det låter sånn, også!
Det er reaksjonen sin, Chapman setter følelsene i sving, good dog!Nå spilles Tracy Chapman. Hadde knapt satt den på før Pelsdotten danset rundt på teppet og ulte melodiøst. Imponert over Pelsdotten………
Vis vedlegget 1113258
At ikke The Envoy er med på drikke-øl-listen gjør at listen vanskelig kan tas seriøstAlle er bortimot bedre enn det meste, men si jeg skal plukke Zevon × 10 i rekkefølge :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Warren Zevon - Hasten Down the Wind (2008 Remaster)
Listen to Hasten Down the Wind (2008 Remaster) on TIDALtidal.com
![]()
Warren Zevon - Mohammed's Radio (2008 Remaster)
Listen to Mohammed's Radio (2008 Remaster) on TIDALtidal.com
![]()
Warren Zevon - The French Inhaler (2008 Remaster)
Listen to The French Inhaler (2008 Remaster) on TIDALtidal.com
![]()
![]()
![]()
Der har man aftenens spilleliste levert av Blåskogen. Alldeles GRATIS!
All approved by MAJA
Skal det drikkes øl er sjølsagt disse også med:
Poor Poor Pitiful Me.
Roland The Headless Thompson Gunner,
I'll Sleep When I'm Dead,
Play it all Night Long
Jeannie Needs å Shooter.
Å Certain Girl.
BomBom Mancini
og
Werewolfes of London.
![]()
Ja, det var vel en demo hos Roald Mikkelsen og dine panegyriske uttalelser i Warszawa som gjorde at jeg havnet på Ayre kjøret. Har ikke angretDet låter sånn, også!
Skal gi deg ikke så verst jegDet verste (beste), er at Ayre ser ut, og ikke minst føles mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Fit og fnish er superklasse. Hjul og knapper er tight og smooth.
Ikke spiller det så verst heller.
Gå og vask munnen dinPetty ja, han andre fyren ikke så mye![]()
Oppvarmingsbandet ?Har vært på 2 konserter med DT, den siste var ikke mye og skryte av. Den første var faktisk bra, vaffal første halvdelen
.
Jeg har et snev av sympati, sjøl om du er nokså slepphendt med reseptblokka.Jeg kunne nok drikke damer pen, men å drikke Dream Theater god i mine ører virker som en umulighet
Dr. Karmana skrev prompte ut resept på de beste låtene med De Musikalske Dvergene med streng beskjed om å spille hele cden fra start til slutt.!
Ah, senkede skuldre og fot som svinger entusiastisk. Nå går alt så meget bedre![]()
Har sagt det til deg før og sier det igjen. Det er faen meg umulig å sette rett emoji på innleggene dine! Skal det væreJeg har et snev av sympati, sjøl om du er nokså slepphendt med reseptblokka.
Det er synd og skam at dvergene ikke er mer kjent Worldwide, - enda du gjør så godt du kan mht promotering ...
De var sant og si,helt strålende, da vi var så heldige at du ledsaget oss opp på Ulriken topp for konsert.
Dvergene, en skare hardcore fans og Gintonix gjorde susen!
Vi Innlendinger med null ballast fra Dvergeuniverset, (bortsett fra et crash kurs hos deg), hadde ørlite problemer med språk og tekster, men vi gjorde oss blide og glade som alle de andre, og trallet med; MARRRIANNE!!!
Helt klart et minne for livet.
-men du forstår det Karmana, at hvis de får i overkant mye blest om seg, så går det samme vei som med Dream Theatre.
Det vil bli umulig å oppleve Dvergene i slike intime settinger som på Uliken.
Da blir det Fornebu, Tons of Rock, Globen og Hollywood Bowl.
Det blir jo ikke det samme, så kan hende at det er smart å senke fanen bittelitt?![]()
Neida, det er mer enn nok til å bli en del av folkeskikken, uavhengig av hvor grissgrendt man ellers bor.PS.
Leser nå siste innlegg.
Ettersom jeg synes Skebokvarnsvåg er ei superbra plate, -er det da slik at jeg endelig har kommet meg til folkeskikken?
Trodde ærlig talt at det skulle mere til.
Du er større i kjeften enn de gjeddene du til stadighet er ute etterHvis de hadde hatt store ambisjoner hadde de sikkert kalt seg De Musikalske Kjempene istedet for Dvergene?...
God lørdagskveld på kvartøya..
M
Det gleder et PF hjerte,om enn litt slitentMånen er full. Kona er på vei hjem fra jobb pip edru, mens jeg er kun en aning beruset.
Vis vedlegget 1113575
Da er det vel på sin plass å snurre denne, som refererer til den andre siden av månen, før dagens musisering stilner.
Vis vedlegget 1113576
Det der med fullmåner er bare så forvirrende![]()
Det ble raskt kalt inn til et hasetmøte mellom inkvisisjonen og progrockens presteskap. I møtet konkluderte man med at den mangfoldige lettere schizofrene herren på halvøen utenfor Bregen i løpet av året vil får avspilt Yes - Tales From Topographic Oceans i sin helhet uten forvarsel eller mulighet til flukt ut over inn i dem selv i fosterstilling. De vil bli plassert i "sweet-spot" med opptil flere glass med alkoholholdig leskende væske, dog utenfor en armlengdes avstand. Presteskapet der i mot vil nyte alkoholholdig væske i rause mengder, mens de strengt holder den storkjeftede herren av Foldnes under oppsyn. Avfotografering under og etter efter avspilling av "pompøst skrål" vil bli foretatt, og billedbevisene vil bli arkivert for senere bruk i våre arkiver.Satan, send ut Røde Kors! Dream Theater har forvillet seg inn i cd-samlingen minHører selvfølgelig at de har sine kvaliteter og skjønner forsovet at mange liker dem. For meg blir det anstrengende pompøst skrål. Hadde jeg spilt hele cden hadde jeg endt siklende i fosterstilling, uavhengig av hvor mange øl jeg tyllet i meg. Jeg kunne nok drikke damer pen, men å drikke Dream Theater god i mine ører virker som en umulighet
![]()
Jøje meg, progrockens presteskap høres ut som en atskillig mer guffen gjeng enn inkvisasjonen. Sistnevnte brente tross alt bare de frafalneDet ble raskt kalt inn til et hasetmøte mellom inkvisisjonen og progrockens presteskap. I møtet konkluderte man med at den mangfoldige lettere schizofrene herren på halvøen utenfor Bregen i løpet av året vil får avspilt Yes - Tales from a Topographic Ocean i sin helhet uten forvarsel eller mulighet til flukt ut over inn i dem selv i fosterstilling. De vil bli plassert i "sweet-spot" med opptil flere glass med alkoholholdig leskende væske, plassert akkurat utenfor en armlengdes avstand. Presteskapet der i mot vil nyte alkoholholdig væske i rause mengder, mens de strengt holder den storkjeftede herren av Foldnes under oppsyn. Avfotografering under og etter efter avspilling av "pompøst skrål" vil bli foretatt, og billedbevisene vil bli arkivert for senere bruk i våre arkiver.
Storebror både ser og hører deg, og ingenting er som du tror![]()
Men sistnevnte visste man jo aldri når man fikk på døra...Jøje meg, progrockens presteskap høres ut som en atskillig mer guffen gjeng enn inkvisisjonen. Sistnevnte brente tross alt bare de frafalne![]()