united
Æresmedlem
Oppe til 17, det handler om å komme småseint og gå rett på pub'n, vel?
Det er min anledn til sein ankomst ogsåJeg satser også på litt sent oppmøte. Ut i skogen først
Ja det er det jo, mycket bra!Finnes pub på messa United! Rekker ikke ner før kl12, men litt senere på eftm....
jepp men etter noen øl, blir vi sikkert modigere.fy faen det er så feigt altså, dårlig gjort.
Betyr at jeg jobber senere på dagen for å tjene penger til galskapen. Noen av oss gjør faktisk det.jepp men etter noen øl, blir vi sikkert modigere.fy faen det er så feigt altså, dårlig gjort.
Feiger du ut?
samme her, gjorde forsøk på å påvirke flytting av dato, men neida.Skjønner etterhvert at messearrangørene ikke jobber samme helgene som meg....
Noen ganger er det jo akkurat det man vil haog ikke svenske, norske, hollandske eller tyske presser.
Den beste messa er Discogs og eBay for der finner en alltid det en er på jakt etter hvis det er utenlandske artister, eller reise til London på tur. Får da tak i Uk pressinger og ikke svenske, norske, hollandske eller tyske presser.
Jeg vet du er flink, Eros. Men da hadde du ikke fått tid til å spille alt.Den beste messa er Discogs og eBay for der finner en alltid det en er på jakt etter hvis det er utenlandske artister, eller reise til London på tur. Får da tak i Uk pressinger og ikke svenske, norske, hollandske eller tyske presser.
Kunnegjerne vært på messe i London hver helg jeg.