BurntIsland
Hi-Fi freak
Det bildet fanger det beste med platemesser, vurdere dagens fangst, kombinert med litt skitprat, over en kald en..
Det bildet fanger det beste med platemesser, vurdere dagens fangst, kombinert med litt skitprat, over en kald en..
Ja de var nok litt dyre, 250 kr stykket. I ettertid ser jeg jo at de omsettes endel rimeligere på discogs, men siden andre av de jeg handlet ser ut til å være mer verdifulle enn det jeg betalte ser jeg lett mellom fingrene med det. Tror det er seks uoffisielle i denne serien. Var han med den stålgrå manken på et av bildene dine som solgte dem, tror muligens jeg får trille innom butikken hans i løpet av sommeren for å se hva mer han har.fine greier. BFTG er en monster-dødare, garagepunk blir ikke det samme etter at du har fått hørt på den.Ja, det gjorde vi. Og takk for et par pekepinner i en jungel som var svært krevende å ralle igjennom på så altfor kort tid, måtte jo storme videre til kveldsvakten som pelebanker for anledningen. For å si det mildt er det sjeldent det har fristet mer med en kald en enn i formiddag... Fant litt smått og godt, men er ikke helt fornøyd med at det er så mange lapper igjen i bukselomma, må vurdere et senere fly på mandag for å stikke innom noen flere sjapper før friuka, tenker jeg, hehe. Dette var i posen min:
Er vel mest fornøyd med Screamin' Jay Hawkins og de Tom Waits-raritetene, det ser stormerkelig ut. Og tøft. Og en av Back From The Grave, selvsagt, som du skrøt uhemmet av for noen år siden. Skal bli artig å høre.
Tom Waitz-skivene ser interessante ut. Dyre?
Lunchen, nær sagt middagen og pilsen etterpå smakte ikke vondt.
Var vel overvekt av Norsk ja, enklere å gå igjennom de enn å begynne å lete igennom metervis med "søppel" (ikke bokstavelig ment)Fikk full pose i dag også
Et lite utvalg av godbitene her,
Ganske spredt prisnivå og kvalitet (som vanlig)
Vis vedlegget 196697
på norskekjøret?
Er det bare meg, eller var endel av de norske utgivelsene å se på Folkets Hus noe stivt prisa?
Ahhh, Blood on the tracks,Som nybegynner i faget - på min første platemesse - var målet å bare stikke innom og titte.
Klarte nesten å komme meg ut fra Folkets Hus uten å kjøpe noe.
Men - som alle veit - veien til himmelen er brolagt med dårlige forsetter. Ved utgangen snubla jeg selvsagt over ei plate jeg ikke klarte å la ligge igjen der, og så var det (som ut)gjort, det ble tilslutt en fin liten bunke med LPer i posen.
Hyggelig var det også.
Bortimot, men dessverre så eier jeg ikke eller har hørt alle Dylan-skivene, men ihvertfall var det ca. det samme jeg sa til den lykkelige eier for 60 blanke spikers. Bra skive!Ahhh, Blood on the tracks,Som nybegynner i faget - på min første platemesse - var målet å bare stikke innom og titte.
Klarte nesten å komme meg ut fra Folkets Hus uten å kjøpe noe.
Men - som alle veit - veien til himmelen er brolagt med dårlige forsetter. Ved utgangen snubla jeg selvsagt over ei plate jeg ikke klarte å la ligge igjen der, og så var det (som ut)gjort, det ble tilslutt en fin liten bunke med LPer i posen.
Hyggelig var det også.
Bob´s beste, Basta
Få se bilde av lommeboka åpen daAu au au
skulle egentlig trasha tiggerstadens junkieklubb. Endte opp som ettermiddagens hyggelige Astro-DJ leverer varer upåklagelig...........Få se bilde av lommeboka åpen daAu au au
Beklager sen oppfølging her, gikk rett over i jobb, utenforlandet, hjemlandet og fødelandet.Få se bilde av lommeboka åpen daAu au au
klarer du å stå opp så tidlig du da sweetheart.Heihei, søtnos - vi sees i morgen :*
Robban er jo en godt trent morgenfugl, jeg sov mutters alene hjemme i natt og kunne ligget til godt utpåPå plass før Robban sier du? Nei, kem skulle trudd det
Solid frokost. Sånt liker vi.
Messe i Stavanger neste Lørdag på Metropolis
er hjemme i trøndelag da du. Så forøvrig en kar i en annen tråd som skulle kjøre fra Orkdal, men som trakk seg. Kunne nesten vært morsomt å hengt seg på hvis man var flere fra distriktet. hmmm
egen tråd
http://www.hifisentralen.no/forumet/vinylavdelingen/70586-platemesse-pa-avera-ya-den-28-09-a.html
Den kan jeg muligens få med meg, gitt.