Oblivion
Medlem
- Ble medlem
- 22.11.2017
- Antall liker
- 8
Fordi jeg trolig var forrige eier
Da er det ikke min gamle, men gratulere med fint riaa. Whest er bra saker.Så hyggelig i så fall
Ble solgt to på Finn ganske nylig tror jeg. Denne kommer fra Voss.
Veldig bra riaa,men her ble der slått langt ned i støvlene av NJK riaa.En drøy uke senere må jeg bare si at dette kanskje er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort!
Hadde glatt vært verdt 3x de 4000,- jeg ga.
Vis vedlegget 976447
Men ja,verdt hver bidige krone du gaEn drøy uke senere må jeg bare si at dette kanskje er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort!
Hadde glatt vært verdt 3x de 4000,- jeg ga.
Vis vedlegget 976447
Fikk du tak i på HamarVeldig bra riaa,men her ble der slått langt ned i støvlene av NJK riaa.
Ja,det stemmer.Fikk du tak i på Hamar
Ikke det du hadde da, riaa nr 8 og strømforsyning nr 6. Det du hadde var vel riaa nr 6 og strømforsyning nr 8,ut ifra bildene. Har ute annonse på finn etter ditt gamle, eller et annet.Fikk du tak i på Hamar
Javel. Og likevel slås det ned i støvlene?Da er det ikke min gamle, men gratulere med fint riaa. Whest er bra saker.
Ja,her hos meg så gjør det det. Men jeg liker fortsatt godt Whest two.2 riaa.Javel. Og likevel slås det ned i støvlene?
Har testet begge her samtidig.Javel. Og likevel slås det ned i støvlene?
Har jeg skrevet noe galt her?Javel. Da var det avgjort
Ja,her hos meg spiller NJK riaa mye bedre enn den Whest two.2 jeg hadde. Den spiller også bedre enn Dynamic Presision dpr 2.2 riaa,som jeg har her oppkoblet,sammen med NJK riaa.Javel. Da var det avgjort