The Last One
Hi-Fi freak
God jul'a Whip!
Har du fått gjort deg opp noen mening rundt din nye DAC?
Har du fått gjort deg opp noen mening rundt din nye DAC?
TV-benken er fra Stockholm-kolleksjonen, kostet vel 2600 kroner, så i toppsjiktet når det gjelder IKEA. Man får den i valnøttfiner (som vi har) og beige.@ Last One : TV benken er IKEA, ikke sikker på hva slags finish det er. Mulig tittentei vet om han stikker innom tråden, han har den samme.
Nei det vil Ove ikkeSe der. Det gikk jo kjapt og greit
Vil Ove ha B&O spilleren da?
Og en Sansui 907 Alpha forsterker,35 kg go lydStrøkne gamle JBL, for å si det mildt. Har sikkert kostet ett par kroner også.
Du får komme med JBL hit,så tester du KudosHmmm. skulle jaggu ikke være lett å plassere vintage stereo etter kjøp av platespiller og kassett spiller
Rett og slett ikke plass. Vil jo ikke sette noe rett oppå forsterker heller. Må kjøpe ett annet nytt/brukt hifirack eller bygge noe selv med hobby plater ser det ut til.
Fikk brått lyst å koble opp disse igjen i stua :
...edit : og dæven som dette spiller. Er noe spesielt med 12" basser i stua mi som funker greit
Suverent, da skal jeg finne frem Alicia Keys og se om jeg finner denAlica Keys ropes det i bakgrunnen her på sangen dere sikter til over.
seff,ikke noe stress@ Evo2 : Nå er det ett par stykker som er ganske seriøst interessert i å kjøpe JBL 4319'ene. Om vi blir enig om pris ryker de...men er litt avstand mellom partene som det så fint heter akkurat nå.
Hvis ikke rent salg blir no av så pakker jeg glatt JBL'ene i eskene og tar meg en ny kjøretur ut til deg - nå vet jeg jo hvor du bor. Så får vi evt krangle om penger i mellom etc om det skulle bli aktuelt. Regner med det vil svi i lommeboka mi isåfall Men Kudos'ene dine hadde det vært artig å testet hjemme, uten tvil.
@ The Last One : Alica Keys kan det nok være ja - har alt med henne på flac.