Whiskeytown

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Whiskeytown skiva Rural Free Delivery?

På forhånd takk.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Fant skiva på Amazon men til en syk pris (fra 42$ brukt!). Selv om
skiva har gått ut av produksjon akter jeg ikke å betale så mye for en cd. Tar gjerne imot tips om andre nettsider som kan ha denne
skiva til en overkommelig pris.

På forhånd takk.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Tusen takk for innsatsen Joe! Ser ut til at selger ikke vil selge til noen utenfor US, men jeg har da tenkt å prøve
åkke som.

Takk igjen.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Mine bønner har blitt hørt!
Fikk tak i skiva fra en kar i Norge for 100,- i dag og venter den i posten om få dager. Nå er Adams katalogen min komplett og da er jeg fornøyd. Det er fortsatt noen bootlegs der ute (bl.a. Suicidal Handbook) jeg godt kunne tenkt meg, men det får vente...Men er det noen som kan hjelpe så gi lyd fra Dere. Ha en fin dag.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
Har du begge versjonene av Faithless Street. Kom en versjon med 21 låter i tillegg til den ordinære.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Huff!

Den har jeg ikke hørt om. Nå får jeg ikke sove i natt heller...Har du den selv? Og i tilfelle, vet du noe om disse ekstra sporene? Er det gamle innspillinger eller kanskje outtakes fra andre sessions? Nå ble jeg veldig nysgjerrig altså.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Oops...

Nå var jeg litt rask på avtrekkern. Det er jo denne jeg har. Den jeg mangler er den første utgaven med bare 12 låter på. Men var ikke klar over denne førsteutgaven.
Men uansett, jeg må jo ha begge. Så nå er det bare ut å lete...
Lurer på om denne produktive fyren skal slippe 3 skiver i år slik han gjorde i fjor? Synes forøvrig at Strangers Almanac er den beste skiva hans. Sjekka litt på nett og det viser seg at den orginale utgaven ble gitt ut i -95 mens den nyutgivelsen jeg har er fra -98. Orginalutgaven inneholder også et skjult ekstraspor ("Revenge"). Coveret er også forskjellig på disse to versjonene.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
Tror det er Rural Free Delivery som har et skjult spor helt først på plata. Men første utgaven av Faithless Street har en låt som ikke er med på 98 utgaven. Oklahoma. Men Oklahoma er på Rural Free Delivery også.
Enig i at Strangers Almanac er den beste. Er høyt på min liste når det gjelder 90tallets beste utgivelser.

sweetspot

Medlem
Ble medlem
10.04.2007
Antall liker
0
Det kommer et nytt Adams album i slutten av juni som skal hete "Easy Tiger". Spennende...

Topp Bunn