Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Ardbeg blir æller gæernt, Som m Alfa, så lenge den er rød, så et den bra,Lenge siden jeg har hatt ardbeg. Var den vanlige jeg hadde.
Hvilken av disse «nye» variantene anbefales?
så lenge den er røykt så er den bra
Ardbeg blir æller gæernt, Som m Alfa, så lenge den er rød, så et den bra,Lenge siden jeg har hatt ardbeg. Var den vanlige jeg hadde.
Hvilken av disse «nye» variantene anbefales?
Wee Beastie, for oss som liker dem unge (om dette fortsatt er lov å si)Ardbeg blir æller gæernt, Som m Alfa, så lenge den er rød, så et den bra,
så lenge den er røykt så er den bra
Som regel aldri no galt m den vanlige det er derfor den er nettopp det Men avogtil gøy å prøve no aent., Rart med det, etter som jeg blir eldre liker jeg yngre whisky og eldre blues10År går fint.har hatt ardbeg 10år. Eller den vanlige som jeg kaller den
Ingen som har noen formening om dette altså?Handle inn en for helgetur med gutta. Vi sitter i en gapahuk, fisker litt, griller,skrøner og drikker jevnt. Glenfarclas 21 eller Aberlour 18?. Jeg elsker gammel Macallan 18,1968, men den er lav på volum nå og blir hjemme..
Skal du ta med en whisky som garantert vil bli satt pris på rundt leirbålet så må det bli Port Charlotte. De som liker leirbål vil like den fra første dram. De andre vil like den fra andre glass, og alle vil glede seg stort etterpå. Den bærer sine 50% med bravur.Ingen som har noen formening om dette altså?
Sherrywhiskyer på fisketur? Nei jeg tror ikke det. Her må det være noe med hår på brøstet.Ingen som har noen formening om dette altså?
Whisky og rør blir aldri galtSkal du ta med en whisky som garantert vil bli satt pris på rundt leirbålet så må det bli Port Charlotte. De som liker leirbål vil like den fra første dram. De andre vil like den fra andre glass, og alle vil glede seg stort etterpå. Den bærer sine 50% med bravur.
Vis vedlegget 657027
Det er din konklusjon og ikke min. Ifølge et gammelt ordtak finnes det flere flekkete bikkjer enn prestens. Laphroiag kan bli litt vulgær. Jeg ville tatt med en klassisk Brora på fisketur.Altså Laphroaig !!! Dagens anbefalte er Tripple Wood !! Tøff whisky med fine smaker
Laphroaig er en av mine desiderte all-time-high favoritter .... du må bla jæv#$ mye opp i lommeboken for å få noe bedreVis vedlegget 657019
Shootout!! Så spørs det om det blir en 5 åring... en 10 åring...eller en på 29
Som ryker ut først....
Vis vedlegget 657019
Shootout!! Så spørs det om det blir en 5 åring... en 10 åring...eller en på 29
Som ryker ut først....
du er nødt til å drikke mereVar mer en jeg trodde. Er ikke en kjenner av stoffet. Men synes de lager mye godt der borte over dammen, eller heter det drammen er godt.
Vis vedlegget 657304
44 år gammel whisky (til neste år) FYTTIKATTAVis vedlegget 657881
Jeg har en av disse stående i skapet, Brora 30YO tappet i 2007. Jeg kjøpte den på polet når den kom ut for omtrent 2K NOK. Det kom bare 12 flasker til Norge og jeg var med å smakte på en av dem. I dag ligger det en på Ebay til GBP 2199. Det er en grei prisøkning på 13 år. Jeg har tenkt å drikke den til neste år når jeg fyller 70 og jeg har tenkt å drikke den alene.
Pokker, også jeg som hadde tenkt å komme!Vis vedlegget 657881
Jeg har en av disse stående i skapet, Brora 30YO tappet i 2007. Jeg kjøpte den på polet når den kom ut for omtrent 2K NOK. Det kom bare 12 flasker til Norge og jeg var med å smakte på en av dem. I dag ligger det en på Ebay til GBP 2199. Det er en grei prisøkning på 13 år. Jeg har tenkt å drikke den til neste år når jeg fyller 70 og jeg har tenkt å drikke den alene.
Når inviterer du til smaking?
Hentet en flaske i dagOg der var Ardbeg Wee Beastie tilbake på polet...
Og der var en bestilt.Og der var Ardbeg Wee Beastie tilbake på polet...