4-string
Hi-Fi freak
Du verden, der kom det allerede melding om pakke fra Joker Nord. Da er det håp!
Molde, med det forhatte fotballag, og Gleldsten,Røkke og ihvor? ser ut som en fjellvegg der borte…
Islay er bra, har vært der. Bodde i landsbyen Laggavulin, ifølge the landowner in staggering distance to the three destilleries, Laga, Lafroigh og Ardbegalt stemmer; la meg bare legge til; eksen.
jeg søker fortvilt en islay. alt er bedre da.
Vært der på ferie - ble fuktig kom oss aldri ut fra lagavulin smaksprøve «loft». Ikke min favoritt men utrolig god stemningIslay er bra, har vært der. Bodde i landsbyen Laggavulin, ifølge the landowner in staggering distance to the three destilleries, Laga, Lafroigh og Ardbeg
Elsker islay - alt til enhver bruk og tid. Store forskjeller men høy kvalitet på produksjonen mht råvarer og rent vann.alt stemmer; la meg bare legge til; eksen.
jeg søker fortvilt en islay. alt er bedre da.
Jura vin er bra, bodde i nærheten for mange år siden i den perioden de gikk over til mer moderne produksjon og med mye mer mineraler fra jordsmonnet og andre druer - men ingen fan av deres oksiderte viner
Jeg holder på med en flaske Nadurra selv akkurat nå. Den har stått i skapet siden før Sterling Airways gikk konkurs og den er det ikke noe i veien med. Ikke av de største whiskyene, men grei nok. Du har nok fått en fra et dårlig fat. Det er de samme bakteriene som gir "korksmak" på vin. Hvis du har kjøpt den nylig på polet så kan du klage.Glenlivet Nandurra
Rett og slett sur og ikke god
Stor skuffelse
Jeg har drukket noen flasker Dalwhinnie så jeg skjønner hva du mener. En god whisky, men litt for snill for meg.Laphroaig har litt vel mye røyksmak, tilsatte 2-3 dråper vann og den ble bra. Glenlivet og Glenmorangie er gode, men mangler litt "brodd" i forhold.
Denne derimot, oppleves som en vellykket match med Stover
Kjøpte den nok for 15-20 år siden på taxfree.Har stått for langt bak i skapet…Jeg holder på med en flaske Nadurra selv akkurat nå. Den har stått i skapet siden før Sterling Airways gikk konkurs og den er det ikke noe i veien med. Ikke av de største whiskyene, men grei nok. Du har nok fått en fra et dårlig fat. Det er de samme bakteriene som gir "korksmak" på vin. Hvis du har kjøpt den nylig på polet så kan du klage.
Dalwhinnie er også min favoritt hvis jeg skal ha en snill en, det er en whisky som gjerne kommer på bordet hvis gjestene egentlig liker cognac og er skeptisk til whisky. Dalwhinnie har en god rund følelse, mest frukt, litt nøtter og bittelite røyk.Jeg er absolutt ingen kjenner, men så langt har den truffet best hos meg.
Velger heller i overkant røyksmak enn snill og kjedelig, men som sagt .....
Nei, nei, nei Dr.Dong.det er en artig øvelse dette; servere en whisky som skal falle i smak hos tunger som ikke liker whisky. gi dem melk!
Eller Baileys.det er en artig øvelse dette; servere en whisky som skal falle i smak hos tunger som ikke liker whisky. gi dem melk!
Gode sagerOg der var det tomt...
Vis vedlegget 730673
Det var fort - håpet du fik! Ser at 15 åringen fremdeles er at få, har ikke smakt den men ser at den også får veldig gode anmeldelser!Og der var det tomt...
Vis vedlegget 730673
Har slurpet i meg litt av den nevnte whiskey`en nå (drikkes fra stort melkeglass kjøpt på Ikea, selvfølgelig med rester av helmelk) og kan si meg enig i at denne også fremstår som noe snill, men svært god allikevel. Vurderte Lagavulin, skal prøve den neste gangDalwhinnie er også min favoritt hvis jeg skal ha en snill en, det er en whisky som gjerne kommer på bordet hvis gjestene egentlig liker cognac og er skeptisk til whisky. Dalwhinnie har en god rund følelse, mest frukt, litt nøtter og bittelite røyk.
Men jeg er avhengig av å whisky fra Islay i skapet, en Port Charlotte 10 er en sikker vinner, sammen med et par andre, Big Peat (en mix med maltwhisky fra Port Ellen, Bowmore og Caol Ila) og Lagavulin. Med det i skapet så er man klar for det meste.skål.
Ja, den er fremdeles at få her og der i Danmark!Gode sager
Så er det godt at der er mere her...
Glenallachie 10 År Cask Strength Whisky (Batch 3)
www.whiskyeksperten.dk
Lagavulin er veldig god synes jeg. En kompis som er glad i en god sigar og ikke er spesielt glad i Islay whiskyer, liker Lagavulin. Han sammenligner den med å ta en god sigar . Jeg liker ikke sigarer men er glad i Lagavulin.Har slurpet i meg litt av den nevnte whiskey`en nå (drikkes fra stort melkeglass kjøpt på Ikea, selvfølgelig med rester av helmelk) og kan si meg enig i at denne også fremstår som noe snill, men svært god allikevel. Vurderte Lagavulin, skal prøve den neste gang
Og du fikk begge?Har selvsakt sikret meg 2 flasker
Ja, de kom i dagOg du fikk begge?
De ser jamen også gode utKlarte ikke å gå forbi disse to.
Noe godt skal mann vel unne seg Vis vedlegget 730914 Vis vedlegget 730915
Den første er det jo ikke så mange av. Men om det er mer gimmick en ekstremt skjelden er vel en annen sak;=)De ser jamen også gode ut