Poesi, som vanlig, awe. Du kler WB The Circle (25) 8)De gode trådene finnes fremdeles på HFS, åpenbart. Jeg ser et Wilson Benesch-flagg vaie oppe på de audiofile høydedrag, og det frister å legge kursen i den retning. Takk til WB-entusiastene som deler og viser vei til hele poenget ved denne livsstilen!
Sannsynligvis ved å løsne skruene og flytte på pickup, som på de fleste (alle?) andre armer?Hvordan justerer man overheng på disse WB-armene?
Eller så tar man bare tommestokken, eller en linjal...setter enden på plata og måler avstandene opp til strekene og det vil jo indikere aktuell VTA, armen må jo nødvendigvis ligge senket på skiva, kan ikke huske jeg trengte noe mer enn det ...Joa, alle WB-amer er utstyrt en sli strek. Men siden armen er konisk i formen, så blir jo ikke lett å sikte inn VTA ved å myse på over- eller undersiden av den. Blir nok å finne et styke akryl/plexi plast - feks en CD-cover - og ripe inn noen parallelle linjer og sikte seg inn foran streken.
Vis vedlegget 479814
^ Det er også mulig å få lagd cover hos Bootsscheiben Bootsscheibe > Home, kanskje mulig å spare noen kroner også. Jeg fikk laget et cover for en VPI Scoutmaster for 4 år siden til €140 inkl frakt. Mario, som lagde coveret, er en veldig trivelig fyr, han kan du også skrive engelsk til, om skoletysken er blitt borte på veien! Adresse: mario-eckstein@web.de
Tja, etter at Restskattmannen kom innom en snartur, står Circle så og si alene. Et bilde ville bli triste greier. Men så snart jeg får besøk fra Toten og ikke minst spart opp til en ny klasse A-amp, skal du bli oppdatert! Men Circle får skattemyndighetene ikke, det er sikkert!Patro, hvor er bildene av oppsettet ditt med The Circle, mann?!