Wimp på T We Box

Prebs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2013
Innlegg
160
Antall liker
46
Hei dere. Jeg har nå fått anlegget mitt opp å gå å er mildt sagt fornøyd:)

Har idag vært hos HiFi klubben for å høre på muligheter for stømming til mitt anlegg. Der ble Bluesound Node varmt anbefalt og jeg har lagt av en i farge hvit da de bare hadde 1 igjen til imorgen (lønningsdag)

Da jeg kom hjem idag begynte jeg å rote litt rundt i menyen på min T we box fra CD som jeg fikk i sommer. Planen var å få deaktivert strøm sparingen på denne slik at den kan spille av lyden fra tv og dermed stå på hele døgnet slik at høyttalerene får sin innspillingstid. Har jo seff. ikke lest noen form for bruksanvisninger på T-We boksen men tatt den i bruk rett ut av eske for det den er ment som:)

I menyen kom jeg over wimp symbolet til min store overaskelse og logget meg inn med Wimp kontoen min. Detr skal sies at det er noe mer tungvindt å bruke fjernkontrollen til å navigere og søke med men det går overaskende greit... Sitter nå i stuen å har hørt og har hørt både Kurt sin juleplate og er nå over på Thomas Dybdal og må bare si at jeg er mektig imponert over lydnivået!!!! :-D

Skal selvfølgelig sies at signalet fra Twe-en går via en Stello DAC (toslink) men sitter nå å lurer på om i det hele tatt Bluesound Noden har noe for seg???

Twe har også en youtube velger og jeg fikk prøvd en konsert av Emilie Sande (Live Royal Albert Hall) med samme imponernde resultat!!!

Er det noen andre her som bruker Twe-en slik som jeg har gjort idag og kan kaste litt lys over evt erfaringer opp mot feks sonos, Bluesound eller andre strømme muligheter???

Takker på forhånd.

Legger også ved et bilde av anlegget som jeg er meget fornøyd med:-D

Anlegget består av følgende SF Venere 2.5, Parasound JC2, A21, Stello DA220 mk2 , Denon 3930 og seff T-we box:)


Stereo 004.jpg
 
Topp Bunn