Wireworld Aurora 7 strømkabel.

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Er det noen som har prøvd -bruker denne strømkabelen . Meget god -eller middels god kabel. Erling.
 
T

ThomasN

Gjest
Er det noen som har prøvd -bruker denne strømkabelen . Meget god -eller middels god kabel. Erling.
Jeg har ett par av de der, og en god del av Stratus 7 uten at jeg klarer å si at det er noen særlig forskjell på de to.
Det er ett skritt opp fra fra standard kabler, og jeg synes de er gode. Det er spesielt mtp. skjerming jeg har det på alt av kilde komponenter.

På effekt har jeg valgt tyngre skyts PS Audio PerfectWave AC- 12

Nå klarer ikke jeg å unngå at det blir litt kabelspaghetti i det oppsettet jeg har, så god skjerming er absolutt viktig. At det leder bedre enn standard er sikkert ikke ett minus det heller :)
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Syns WW har litt dårlige apperatplugger... så dem "henger" litt når dem trykkes inn..
 

jaybill

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.02.2014
Innlegg
97
Antall liker
173
Sted
Øvre Avløs
Torget vurderinger
3
Er det noen som har prøvd -bruker denne strømkabelen . Meget god -eller middels god kabel. Erling.
WW er gode strømkabler, meget gode... avhenger av hva du vil betale. IMO er WW mye bra strømkabel for penga. Godt skjermet.
Allerede da jeg fikk mine to Stratus inn i anlegget merket jeg et bedre og mer detaljert fundament og topp i lydbildet. Etterhvert har jeg komplettert med Aurora til dac, og Silver Electra til for og effektforsterker.
 

Leemix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.03.2016
Innlegg
323
Antall liker
59
Jeg bruker aurora og silver electra, bruker også en eldre electra som jeg fikk med i et bruktkabelkjøp. Har ikke testet disse direkte opp mot hverandre men er veldig fornøyd og bruker alle. Snodig at strømkabler har så mye å si.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp Bunn