Norwegianwoodpecker
Hi-Fi freak
Norwich City have another opportunity to clinch the Championship title when they head to Loftus Road
Jadda, sterk borteseier Watford vant også, så champagnen står fremdeles i kjøleskapetNorwich City have another opportunity to clinch the Championship title when they head to Loftus Road
Vis vedlegget 716789
Ja har du sett.. nå er det like før Dovre faller Og den kom bra ut av testen også. Jeg har kjøpt mange produkter opp gjennom årene, med gode tilbakemeldinger og titulert som testvinnere osv. ikke sjeldent har jeg blitt skuffet. Tipper denne stolen ikke er i min kategori, ett godt kjøp Man får sjelden i både i pose og sekk, sikkert derfor Saccosekk aldri kom med innebygd høyttalereSjekk den stolen!
Den er eksklusiv, den er luksuriøs, den er lekker – og den spiller musikk! Conform MyPlace er et kult møbel for folk med penger.www.lydogbilde.no
De har testet den….
…hørt lenge på den skiva, ja! helt siden den kom utLeonard Cohen.. Hva skal man si? Har hørt gubben med ujevne mellomrom på radioen, uten å bli star-struck. Men så hørte jeg en kul låt ble spilt da jeg så en serie, og overraskelsen vår STOR da jeg fant ut at låta “You want it darker” var selveste Cohen
Jeg har bestilt LP’n, som er den siste han ga ut, noen uker før han døde. Noen som har hørt ordentlig på denne og har dannet seg en formening hvordan den står seg mot resten av katalogen.
Vis vedlegget 746252
Samlealbum eller samling av ikke tidligere utgitt materiale? Høres fin ut, rolig som ei sommernatt denne plata…hørt lenge på den skiva, ja! helt siden den kom ut
alle cohen sine skiver står seg, men jeg digger nå denne mannen og alle de periodene han har levd gjennom, hørt ham 4 ganger live, prøv en av live-utgivelsene OG hans siste «thanks for the dance» beviser vel bare hva denne mannen var god for…, helt til det siste pust så leverer han (RIP) Vis vedlegget 746261
nei, ikke uutgitt material, dette er nye sanger cohen skrev på «det siste», sønnen gjorde opptak av vocal, etter hans bortgang har sønnen og «venner» laget melodi, arrangementer, skiva er bare så cohenSamlealbum eller samling av ikke tidligere utgitt materiale? Høres fin ut, rolig som ei sommernatt denne plata
Ikke fått hørt denne enda. Inntrykk?Endelig i hus, var litt sen med med å bestille Har ikke altid vært fornøyd med lyden på vinyl med bildeplate/ farvesjatteringer, så jeg gikk for Plain Black vinyl
Vis vedlegget 750613