Ja det er lite å si på design..Vakkert! Feng shui eller hva de kaller det i Korea? Chopsuey, eller Seppuku? Uansett, lekkert, gratulerer
Ja det er lite å si på design..Vakkert! Feng shui eller hva de kaller det i Korea? Chopsuey, eller Seppuku? Uansett, lekkert, gratulerer
Men viktigst, hvordan låter detJoda , det ser ikke så Værst ut
Langt bedre enn prislappen skulle tilsiMen viktigst, hvordan låter det
Nei nei nei... Man lever vær dag.. man dør bare en gangHvorfor ikke? Man lever jo kun en gang....
Tja.. må vel vurdere det.. holder på å google litt nå. For det er sikkert andre forum med audiofile som støtter de på finn sine observasjonerStemmer for at du tester... venter spent på resultatet
Du vil så klart få tilsvarende tidsforskyvning av diskant lyd som de mm membran på diskant trykkes inn.Tja.. må vel vurdere det.. holder på å google litt nå. For det er sikkert andre forum med audiofile som støtter de på finn sine observasjoner
Hvis B&W er det beste du har hørt er det noe seriøst galt med degAkkurat nå sitter jeg å hater at B&W ikke laget en større gulvstående modell av PM1.
Det er en høytaler som ikke gjør noe galt og jeg har vel aldri vært mere fornøyd med lyden som er i bula nå.
det ENESTE jeg savner en sjelden gang er muligheten til å rive taket
Så skal man prøve å tilpasse de raserte ørene etter mange år med klipsch og høyt volum til å ikke få den lille tilfredstillelsen i ny og ne?
Eller skal man prøve å finne noe som klarer begge delene? Selv om jeg tviler jeg finner en høytaler som gjør alt så rett og flott som PM1..
Smaken er som baken vet du, ikke alle kan ha samme fortreffelige smak som hertugenHvis B&W er det beste du har hørt er det noe seriøst galt med deg
Hehe, tja pm1 gjør noe som andre b&w ikke har gjort for meg så. Og jeg har vel sagt tidligere at PM1 er i mine ører den mest vellykkede modellen fra B&WHvis B&W er det beste du har hørt er det noe seriøst galt med deg
Har 2stk subber i drift så får nok ikke hentet mere derEr aktiv deling og et par suber en mulig løsning for å få bedre kapasitet?
Johan-Kr
Nei, han liker tross alt Sonus FaberSmaken er som baken vet du, ikke alle kan ha samme fortreffelige smak som hertugen
Kan like det jeg også, mye bra som er laget av de ItalienerneNei, han liker tross alt Sonus Faber
Meget pene å se på.. men der stopper det for meg.. Olympica 1 var et stort gjespKan like det jeg også, mye bra som er laget av de Italienerne
Olympica 1 er jo bakhøyttalereikke noe du setter i front i et stereo oppsett🥱Meget pene å se på.. men der stopper det for meg.. Olympica 1 var et stort gjesp
Nei kan egentlig si meg enig.. for selv PM1 spiller enormt mye bedre og høyere(men ikke klipsch høyt)Olympica 1 er jo bakhøyttalereikke noe du setter i front i et stereo oppsett🥱
Kommer vel an på hva som driver de og smaken er som baken R8 eller Huracan, RS8 eller Urus, er jo same shit i forskjellig innpakkingMeget pene å se på.. men der stopper det for meg.. Olympica 1 var et stort gjesp
Det er helt korrekt.. men det er så få her inne som husker at ørene og smaken er ulik hos alle så jeg bare joiner mengdenKommer vel an på hva som driver de og smaken er som baken R8 eller Huracan, RS8 eller Urus, er jo same shit i forskjellig innpakking
Å forresten mener jeg å huske at du disset min ring opel
Å i mange tilfeller er det bare bra, så lenge vi ikke snakker OPC eller LotusDet er helt korrekt.. men det er så få her inne som husker at ørene og smaken er ulik hos alle så jeg bare joiner mengden
Ja ring opel er jo ikke ekte opel!
Ja Opc må det være.. savner de 2 jeg har hattÅ i mange tilfeller er det bare bra, så lenge vi ikke snakker OPC eller Lotus
Har ikke hatt Opel jeg, men viktigst er bil interessen.Ja Opc må det være.. savner de 2 jeg har hatt
Har ikke hatt noe spesiel bil på flere år.. er blitt litt lei og bil er blitt mer et framkomstmiddel enn hobby.Har ikke hatt Opel jeg, men viktigst er bil interessen.
Nå om dagen har jeg suv med litt krutt og kona trives med den, så da er livet enkelt
Er de høypass på signalet til hovedhøyttalerne?Har 2stk subber i drift så får nok ikke hentet mere der
Nei, pre out RCA fra preamp og XLR out til effektforsterkerenEr de høypass på signalet til hovedhøyttalerne?
Johan-Kr
Skal subene gjøre noe forskjell i kapasitet, må du ha aktiv deling, så hovedhøyttalerne slipper å handtere bassen som subene tar.Nei, pre out RCA fra preamp og XLR out til effektforsterkeren