- Jeg mente Høyttalerkabler -og ( tilhørende Signalkabler fra M..ster ) ...- Nettfilteret synes jeg er helt ok.Aldri påstått jeg skal ta noe marked med storm, har enda begge beina godt plantet på jorden...- Hmmm - Hvorfor ikke ? Jeg trodde det var akkurat DER du skulle ta markedet med STORM !!!Det er vel ingen som kan highend til pølsepris
Mvh. Lyden av Opplevelser med Ultra-Hørsel....
Og begrepet high end er det egentli en tragedie blir brukt spørr du meg.. for det er ØRET til vær enkel som avgjør hva som er rett lyd til den enkelte.. noen liker mora andre liker dattra.. ja noen liker tilogmed sønnen!
Nei, holder meg heller litt jordnær også får man se hvordan det går.
Og noe særlig fasefeil av nettfilteret kan jeg ikke si at jeg merker.. lyden er den samme gode, bare uten litt støy..
Sliter verken med drepende S-er eller F-er, og det meste er pent plassert der det skal være i lydbildet.. i allefall for meg som er en normal dødelig og ikke har laserkalibrerte ører
Mvh. Lyden av Opplevelser - med håp om at DU også en Dag kan dyrke hobbyen din på fulltid med god margin !!!
Ok, tja nå brukes kun monster til nettfilter... etter det er det nok andre merker...