Ja noe sånt.. inboard vibrations
jaja, da tikket sporingen inn og i morgen må noe stort og sort pakkes ned hjemme for sending på mandag..
Sist redigert:
Ja noe sånt.. inboard vibrations
jaja, da tikket sporingen inn og i morgen må noe stort og sort pakkes ned hjemme for sending på mandag..
Lydmessig kan det nok sammenlignes med BBC er jo ganske så grom lyd i Roar sine konstruksjoner
Hva med denne?De har tatt begrepet rumperister litt videre.. fra noe du monterer under sofaen til noe du.. ja..
Hmm.. nå ble jeg nesten litt nysgjerrigHvorfor begynte jeg å tenke på tråden til @Vermin ?
Den selges bare in UK å USAHva med denne? Vis vedlegget 973269
Denne hobbyen er nok uhelbredelig - så er nok noe annet som trigget nysgjerrigheten på veiJaja.. tom benk.. tror det er på tide å avslutte denne hobbyen..
Kommer nok en streamer for salg snart samt platespiller også
Vis vedlegget 973365
Bare let i tråden hans...Hmm.. nå ble jeg nesten litt nysgjerrig
Du virket så strålende fornøyd når du fikk inn MI-settet - hva skjedde med forelskelsen?Faktisk kommet til et punkt der det hadde vært fornuftig å vare selge alt å kjøpe noe billig å enkelt.
Brukstiden på anlegget er så lavt at pengene kunne vært brukt mye mer fornuftig.
Så vi får se.. slutten er nærmere enn begynnelsen
Det sluttet vel og virkeDu virket så strålende fornøyd når du fikk inn MI-settet - hva skjedde med forelskelsen?
Nei.. er nok bedre kvalitetskontroll i kjelleren til MI enn Fyne fabrikkenDet sluttet vel og virke
Tja.. av og til så er avvikling det besteDu virket så strålende fornøyd når du fikk inn MI-settet - hva skjedde med forelskelsen?
Fyne har ikke gjort noe galt, heller forige eierNei.. er nok bedre kvalitetskontroll i kjelleren til MI enn Fyne fabrikken
Roar har ikke gjort noe galt heller ikke forrige eier heller.. bare jeg som er leiFyne har ikke gjort noe galt, heller forige eier
Går for en billig alt i en boks her.. så får det stå til.. så blir vel høytalere og alt Anna solgt å nedgradert.Det er fullt lov det, går litt opp og ned her også
Har dog holdt seg relativt stabilt etter jeg fikk Marantz’en og WiiM-streameren i hus. Mye god lyd for relativt lite penger..
Naim er overpriset tull så det gidder vi ikke klipsch is the shitNaim Mu-so 2nd Generation
Naim Mu-so 2 er et prisvinnende trådløst stereoanlegg med god lydkvalitet. Årets produkt i Stereo+, Eisa vinner. Spotify, Tidal, Airplay2, Bluetoothsoundgarden.no
Tja.. for fruens bruk hadde det kansje vært det enkleste..Sonos all the way!
Fungerer brillefint hos oss.Tja.. for fruens bruk hadde det kansje vært det enkleste..
De er nok for små å puslete. Er jo som en datahøytaler å regne.Kef LSX 2 er kanskje tingen?
Johan-Kr
Gato har dritlekre amper - gratulerer!