Ikke det merket, men var en carnuba type jaEr det denne du bruker ?
Vis vedlegget 1031067
Ikke det merket, men var en carnuba type jaEr det denne du bruker ?
Vis vedlegget 1031067
Men det går veldig fort over.Gratulerer med ny bil, det gir en god følelse
Ja det kan jo kanskje funkeIkke Scanspeak, men jeg har et defekt Monitor Audio-element du kan få for å slakte tilkoblinga.
Johan-Kr
Selvsagt.
Jeg føler meg mest som en søbb for tiden.Mest fylde rundt magen, eller mellombassen ut fra tykkelsen her.
Fra Tambu og utover blir det mer og mer MP3 lyd frem til Toto XIV. Da blir det bedre igjen.En ting som stadig slår meg er hvor sinnsykt bra lydkvalitet det er på mange Toto plater..
Der har jaggu noen gjort jobben sin både her å der
Nei det blir nok ikke å skje med det første.. får jo ikke lyd daDet er bare å bryte sammen og gå for Klotz med Speakon med en gang.
Johan-Kr
Kjøpte du papp og teip, eller var det så at Fana lå oppi den der?Feriekjøp...
Nei i esken er det forhåpentligvis høytalereKjøpte du papp og teip, eller var det så at Fana lå oppi den der?
mvh
Glemte av hele proac clone prosjektet som er påbegynt(igjen)..Ikke mot formodning noen som har liggende noen scanspeak element som er defekte men fortsatt har en hel tilkoblings del?
Ene tabben knakk såklart av når jeg begynte demontering av mine tilårskommende proac cloner..
Vis vedlegget 1032034
Er ikke ukjent at ting får røff behandling hos posten.Fikk også et sett Target stativ i posten i dag.. desverre har posten klart å behandle pakken litt stygt så 1 superspike som var montert var knekt og 5 andre godt bøyd. Så da er reklamasjon sendt så får vi se hva resultatet blir.
Planen er å bruke de stativene til de andre høytalerne som ligger i garasjen å venter..
Vis vedlegget 1043489 Vis vedlegget 1043490
Er faktisk første gang jeg får noe( og gudene skal vite det har kommet mange pakker) som er blitt skadet..Er ikke ukjent at ting får røff behandling hos posten.
Joda, hadde ikke sent dem montert selv.. men jaKjipt med skader. Ser ut som det ikke ble noe bøyd eller skadet på selve stativet?
Forhåpentligvis får du dekket nye superspikes.
Kanskje litt risk å sende sånn med spikesene montert, men etterpåklokskap er alltid enkelt.
mvh
Se her skal det enda mer bunndrag inn ja gratulererNå har ferien kanskje vært litt for lenge... enda flere feriekjøp dukket opp..
Vis vedlegget 1044334
Ja alltid hatt lyst til å teste jl audio.. de var(er) jo store i bilstereo verden den tiden jeg holdt på med det og deres hjemmesubber ser voldsomt bra ut.Se her skal det enda mer bunndrag inn ja gratulerer
Nei må nok polere en gang til nå før høsten kommerBlank nok?
Er det subben som er liten eller høyttaleren som er stor?Da hadde man giddet å ta sjauen med å dra fram anlegget å støvsuge litt når man først skulle bytte ut bromlebokser..
Visuelt sett et steg opp.. high gloss subber til high gloss høytalere
Vis vedlegget 1044556
Det er nok en kombinasjon.Er det subben som er liten eller høyttaleren som er stor?