Akkurat ja vi snakker skikkelig PRO finishtror jeg tar den selv ene mekanikern min på jobb er lakkguru så skal få litt tips fra han
Akkurat ja vi snakker skikkelig PRO finishtror jeg tar den selv ene mekanikern min på jobb er lakkguru så skal få litt tips fra han
nja det får vi se om tålmodigheten og håndleddet er med på med lakken men å fått til noe som minner om blank sort uten ujevnheter hadde vært morroAkkurat ja vi snakker skikkelig PRO finishtror jeg tar den selv ene mekanikern min på jobb er lakkguru så skal få litt tips fra han
Definitivt, blir spennende å se sluttresultatetnja det får vi se om tålmodigheten og håndleddet er med på med lakken men å fått til noe som minner om blank sort uten ujevnheter hadde vært morroAkkurat ja vi snakker skikkelig PRO finishtror jeg tar den selv ene mekanikern min på jobb er lakkguru så skal få litt tips fra han
ja får se når garasjen er ryddet å arbeidsbenk lagetDefinitivt, blir spennende å se sluttresultatetnja det får vi se om tålmodigheten og håndleddet er med på med lakken men å fått til noe som minner om blank sort uten ujevnheter hadde vært morroAkkurat ja vi snakker skikkelig PRO finishtror jeg tar den selv ene mekanikern min på jobb er lakkguru så skal få litt tips fra han
Dette var meget pent og ryddig Topp score fra meg
Takker så myeDette var meget pent og ryddig Topp score fra meg
Er en del mere rom mot høyre og en spisestue inn mot venstre.. også har jeg bassluk med et kjøkken bak meg til høyre og trappeoppgang med stor gang bak meg til venstre.. rundt 95kv totalt som skal fyllessynes ikke det ser ut som stua di virker så ruvende jeg? om det er ca slik du kommer til å ha anlegget plassert men kan jo tolke det feil utifra bildet og, men de bør jo fint klare å fylle det jeg ser på bildet ihvertfall men du er vel mer vant med litt mer røff klangbalanse og mer rå dynamikk til hverdags kost ala klipsch enn det disse clonene har på lur de er vel mer lune og beherska i klangen tar tid å bli vant med mer fløte i ``kaffen``
Dette var meget pent og ryddig Topp score fra meg
Marantzen gjør en fin jobb med klipsch.. og forsåvidt med clonene også.. bor ganske mye i den.. men drømmer litt om rogue audio m180 monoblokker.. ser det ligger et par ute nå... ellers så frister også et exposure 3010s2d sett også med integrert og effekt ti biamping.. får se hva som dukker opp å om jeg lufter maratzen for salgda skjønner jeg greia da er det jo relativt mye som må fylles spørs om du ikke må ha en større kraftplugg av en forsterker og da for å få fyllt skikkelig ut etterhvert men du har vel noen planer på lur eller så kommer det vel alltids noen
Hehe, tok sin tid før noen etterlyste det.. Sa vel litt tidligere at jeg ikke ville skrive så alt for mye før de hadde fått satt seg litt, men kort fortalt så er det både glede, smil og fot i stuenJeg synes det var lite skriverier om når Klipsch kom tilbake igjen her jeg. Funka det, fikk du foten og musikkgleden tilbake igjen ?
Har hjul på stolen så triller litt fram å tilbake men har vel funnet en sweetspot som er ca 2 meter unna.. nesten en perfekt triangelSkjedd ting siden sist jeg kikket innom her ja. Hvor lang avstand har du fra høyttalerne til lytteposisjon? Ser langt ut?
Er vel såvidt over 2 meterAh.. Det var smart! Ser ut som det er liten avstand mellom høyttalerne, men det er kanskje opp mot 2m?
Hvilken dac?
Si meg, startet ikke du butikk? Ble det ikke noe mer?
Med et Hi-Fi korrekt rack så blir det et riktig pent oppsett.
Sant, men hvor skal han plassere sub'en da?Med et Hi-Fi korrekt rack så blir det et riktig pent oppsett.
Et svart Atacama rack hadde blitt flott i "kroken" din!
Ellers kan du jo finne noe i oransje som matcher Klipsch
Takker så mye Jan-Erik. Du skal bare stumpe innom en dag.. gi meg et lite forvarsel så kansje jeg får varmet opp noen rør ogsåHeisann...
Flott oppsett du har i stua og fint hus dere har fått, kanskje jeg slenger innom en dag for en lytteprøve og en kopp kaffe?
god helg til dere begge...
Eller du kan ta den helt ut og prøve med et par Emotiva XPR-1 monoblokker 1000 watt i 8 ohm og 1750 watt i 4 ohmJa byttesyken er ikke enkel å bukte.. Marantzen gjør en formidabel jobb og er nok en forsterker jeg kommer til å angre på å bytte ut..
Men.. Det frister og prøve noe nytt.. tanken på monoblokker frister.. eller et pent biamp oppsett..
Av en eller annen grunn så er jeg blitt Wattsjuk.. vil ha MASSE watt selv om jeg overhode ikke har bruk for det..
Men et beist av en forsterker.. EC AW250r, Primare A32.. noe i den duren..
Jotakk, hadde kursen vært bedre eller man snublet over 2 pene og strøkene her i Norge så hadde det absolutt vært morro og prøve de der..Eller du kan ta den helt ut og prøve med et par Emotiva XPR-1 monoblokker 1000 watt i 8 ohm og 1750 watt i 4 ohmJa byttesyken er ikke enkel å bukte.. Marantzen gjør en formidabel jobb og er nok en forsterker jeg kommer til å angre på å bytte ut..
Men.. Det frister og prøve noe nytt.. tanken på monoblokker frister.. eller et pent biamp oppsett..
Av en eller annen grunn så er jeg blitt Wattsjuk.. vil ha MASSE watt selv om jeg overhode ikke har bruk for det..
Men et beist av en forsterker.. EC AW250r, Primare A32.. noe i den duren..
https://emotiva.com/products/amplifiers/xpr-1
Spennende og se hva som kommer i hus denne gangen.
roeng2
Marantzen hadde jo kledd et Atacama rack ypperlig. Jaja, vi får se hvor haren hopper denne gangen