X-Cell lever i matrixen med katta & Nico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hallejula stemning her nå ja :) ikke bare pga at det ble lyd... men for en lyd det ble :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Skrotcompaniet er ikke så værst.. :) men talatutene derimot :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Dette blir nesten rein plagiar av kjære Karmanas tråd.. men må nesten ta den med her..

    lyttet til dette fantastiske albumet i dag.. har ventet på muligheten siden man har vært lydlaus..

    Lee-Harvey-Osmond-Beautiful-Scars-Album-Cover-300x3002.jpg


    Et klasse album.. flott og god lyd..

    Denne sangen var virkelig god


    Her var det bare å lukke øya og lene seg tilbake.. musikken var så tilstede i rommet at man kunne kjenne lukten av gitaren.. klø mannen i skjegget osv.. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.703
    Antall liker
    70.251
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekt å se at det svinger i nord igjen. Entusiasmen er som vanlig upåklagelig. Kjekt det! Slitan :) Stikker en tur innom tråden senere i dag. Blir spennende å se om du har utstyret fremdeles :cool: For meg et ukjent høyttalermerke. Blir spennende å høre hva du synes :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Kjekt å se at det svinger i nord igjen. Entusiasmen er som vanlig upåklagelig. Kjekt det! Slitan :) Stikker en tur innom tråden senere i dag. Blir spennende å se om du har utstyret fremdeles :cool: For meg et ukjent høyttalermerke. Blir spennende å høre hva du synes :)
    .
    hehe, du har da handlet mye mer enn meg i drt siste?? ;)

    Rimelig ferskt merke, ekstremt rimelig pga måten han selger på uten 2-3 mellomledd.. samme bass/mellomtone som f.eks står i wilson audio.. og vi vet jo hva de koster ;)

    Tror de mange reviews som ligger ute sier det meste.. jeg må nok si meg veldig enig i de og kan ok tilføye mer ettervært.. men pr nå så kan jeg ikke huske å ha hørt bedre.. UANSETT pris.. dette er virkelig kupp kjøp.. flere elektronikkprodusenter har slike i bruk under utvikling.. flere studio har dem osv.. :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.112
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Bra du er oppe å går igjen på stereo fronten :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.703
    Antall liker
    70.251
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekt å se at det svinger i nord igjen. Entusiasmen er som vanlig upåklagelig. Kjekt det! Slitan :) Stikker en tur innom tråden senere i dag. Blir spennende å se om du har utstyret fremdeles :cool: For meg et ukjent høyttalermerke. Blir spennende å høre hva du synes :)
    .
    hehe, du har da handlet mye mer enn meg i drt siste?? ;)

    Rimelig ferskt merke, ekstremt rimelig pga måten han selger på uten 2-3 mellomledd.. samme bass/mellomtone som f.eks står i wilson audio.. og vi vet jo hva de koster ;)

    Tror de mange reviews som ligger ute sier det meste.. jeg må nok si meg veldig enig i de og kan ok tilføye mer ettervært.. men pr nå så kan jeg ikke huske å ha hørt bedre.. UANSETT pris.. dette er virkelig kupp kjøp.. flere elektronikkprodusenter har slike i bruk under utvikling.. flere studio har dem osv.. :)
    Skjer litt her også, men er ikke like flink som deg med å kvitte meg med ting. Trener på det :)

    Uansett pris er et bold statement, men beror jo mye på hva du har hørt.... Viktigste er jo at du selv er strålende fornøyd :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Kjekt å se at det svinger i nord igjen. Entusiasmen er som vanlig upåklagelig. Kjekt det! Slitan :) Stikker en tur innom tråden senere i dag. Blir spennende å se om du har utstyret fremdeles :cool: For meg et ukjent høyttalermerke. Blir spennende å høre hva du synes :)

    .
    hehe, du har da handlet mye mer enn meg i drt siste?? ;)

    Rimelig ferskt merke, ekstremt rimelig pga måten han selger på uten 2-3 mellomledd.. samme bass/mellomtone som f.eks står i wilson audio.. og vi vet jo hva de koster ;)

    Tror de mange reviews som ligger ute sier det meste.. jeg må nok si meg veldig enig i de og kan ok tilføye mer ettervært.. men pr nå så kan jeg ikke huske å ha hørt bedre.. UANSETT pris.. dette er virkelig kupp kjøp.. flere elektronikkprodusenter har slike i bruk under utvikling.. flere studio har dem osv.. :)
    Skjer litt her også, men er ikke like flink som deg med å kvitte meg med ting. Trener på det :)

    Uansett pris er et bold statement, men beror jo mye på hva du har hørt.... Viktigste er jo at du selv er strålende fornøyd :)
    hehe, ja kansje litt bold.. men har pratet en god del med Buchardt selv.. så har bra med bakgrunnsinfo om høytaleren og filosofien..
    For å si det slik.. vis det hadde stått et annet dansk navn på denne høytaleren.. f.eks dynaudio (designern av disse har laget noen av dynaudios beste osgå) så hadde den kostet ut hos f.eks spacegarden, nærmere 50.000kr.. men pga masse ledd man slipper(direkte handel fra fabrikk mer eller mindre), osv osv så er prisen ganske så sympatisk.

    men klart, fokuset på lyden har jo gjort høytalerne kansje mindre pene å se på.... eller, det blir feil.. de er pene, det er bra håndtverk og byggekvalitet.. men de er kansje mindre spennende å se på ;)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Etter nok en runde med det jeg kaller verdens beste TV serie.. (har vel sett den 10 ganger nå snart).. Sons of Anarchy.. så dukker det opp mye bra musikk.

    spesielt har de klart å finne mange gode sanger som ending title i flere episoder..

    Dette er en:
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Også the last ride... the final song... the end...

     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.112
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Etter nok en runde med det jeg kaller verdens beste TV serie.. (har vel sett den 10 ganger nå snart).. Sons of Anarchy.. så dukker det opp mye bra musikk.

    spesielt har de klart å finne mange gode sanger som ending title i flere episoder..

    Dette er en:
    Den så jeg på 5dager når jeg lå på sykehuset sist. Var deppa i flere dager etterpå :p for en serie!! Knall bra!!
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    555
    Antall liker
    288
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir nesten rein plagiar av kjære Karmanas tråd.. men må nesten ta den med her..

    lyttet til dette fantastiske albumet i dag.. har ventet på muligheten siden man har vært lydlaus..

    Vis vedlegget 410434

    Et klasse album.. flott og god lyd..

    Denne sangen var virkelig god


    Her var det bare å lukke øya og lene seg tilbake.. musikken var så tilstede i rommet at man kunne kjenne lukten av gitaren.. klø mannen i skjegget osv.. :)
    Takker og bukker for dette tipset! Hadde regna med at kvelden kom til bli viet til Metallicas nye album i dag, men endte opp med å spille Lee Harvey Osmond istedenfor! Lenge siden jeg har kommet over noe som har truffet meg så godt som dette!

    #toppen av hifisentralen
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Dette blir nesten rein plagiar av kjære Karmanas tråd.. men må nesten ta den med her..

    lyttet til dette fantastiske albumet i dag.. har ventet på muligheten siden man har vært lydlaus..

    Vis vedlegget 410434

    Et klasse album.. flott og god lyd..

    Denne sangen var virkelig god


    Her var det bare å lukke øya og lene seg tilbake.. musikken var så tilstede i rommet at man kunne kjenne lukten av gitaren.. klø mannen i skjegget osv.. :)
    Takker og bukker for dette tipset! Hadde regna med at kvelden kom til bli viet til Metallicas nye album i dag, men endte opp med å spille Lee Harvey Osmond istedenfor! Lenge siden jeg har kommet over noe som har truffet meg så godt som dette!

    #toppen av hifisentralen
    .
    vi får takke Karmana, jeg stjelte det fra han.

    men ja, det var en plate som traff godt.. den har noe fare med ;)
     

    marius markusen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2015
    Innlegg
    215
    Antall liker
    153
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    3
    Hei
    Er innom tråden i ny og ne leser, du har jo prøvd endel produkter i pris klassen som jeg selv befinner meg i.
    grattis med nye lydformidlere foresten, satser på at det klaffer?
    Sons er en kanon serie som man kan rive seg i håret av(for de av oss som har det) til tider.

    mener det er white biffalo som har den siste låta!?
    Forøvrig et band som er vært å sjekke ut:)

    mvh Marius Markusen
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hei
    Er innom tråden i ny og ne leser, du har jo prøvd endel produkter i pris klassen som jeg selv befinner meg i.
    grattis med nye lydformidlere foresten, satser på at det klaffer?
    Sons er en kanon serie som man kan rive seg i håret av(for de av oss som har det) til tider.

    mener det er white biffalo som har den siste låta!?
    Forøvrig et band som er vært å sjekke ut:)

    mvh Marius Markusen
    .
    Hei hopp. ja det har blitt litt prøving, og oe feiling også..
    dagens lydformidlere har no tatt topp plasseringen etter alt man har testet, men ironisk nok så blir de nok ikke værende ;)
    Det kommer vel til å bli endringer framover.. lytterommet oppgis og høytalere vil nok bli gulvstående igjen pga stabilitet osv.
    framtidig barnesikkring kansje man kan kalle det :)

    Sons er bra ja.. en serie man lever seg lett inn i og følger deres berg og dalbaner :)

    The White buffalo er nok helt korrekt, sammen med the forrest rangers, de har flere sanger med i serien begge 2 :)
     

    marius markusen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2015
    Innlegg
    215
    Antall liker
    153
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    3
    Litt av morroa er å prøve litt forskjellig.
    de er jo spenne de nye røverne du har fått i hus, blir kanskje stående om de er bra nok.
    Det tar jo litt tid før de røverne begynner å rive å røske i ting.

    det ble mc lappe på meg pga serien:rolleyes:
    personeøig tror jeg sesong 3 er best.

    ja det er endel bra låter i den serien.

    markusen
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Litt av morroa er å prøve litt forskjellig.
    de er jo spenne de nye røverne du har fått i hus, blir kanskje stående om de er bra nok.
    Det tar jo litt tid før de røverne begynner å rive å røske i ting.

    det ble mc lappe på meg pga serien:rolleyes:
    personeøig tror jeg sesong 3 er best.

    ja det er endel bra låter i den serien.

    markusen
    meget morroe talere som spiller eksemplarisk.. det morroe er at de spiller som mye større og dyrere saker.
    De går jo liniert ned til 33hz, og drar på fint som om de skulle vært mye større saker.
    Det som imponerer extra er at de har ikke en typisk basskul litt lengere opp i registere, slik som mange stativhøytalere har for å gi et inntrykk av å spille bass :)

    Måtte gå flere turer fram for å sjekke subbene når jeg dro på med litt prodigy.. det er ikke helt normalt å få sånn trykk av noen små skoesker :)

    Ja jeg vurderer sterkt mc lappen til sommern.. en klar fordel er jo at man slipper bompenger og jeg pendler 10mil daglig til jobb og betaler ca 100kr dagen i bompenger..
    Når den nye bruen er ferdig blir det bare 6 mil totalt, men 300kr i bomlenger daglig.. :)

    klarer ikke si en konkret sessong.. sessong 1 er faktisk veldi innholdsrik.. sessong 5 er bra, minus Opie som blir drept.. og derfra går det nedover med mange drap desverre :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Neida.. kaldere i oslo enn hjemme i nord :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Nei har ikke planer om det :) begrenser seg hva man får med på fly :) men en tur til ohc i dag for litt lytting :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.707
    Antall liker
    9.953
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Tja.. men de krever mye mye mer power.. sultene..
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn