Ja, det blir sånn med kvinnfolk til slutt!Tja, har vært en lav takt siste par årene egentlig.. kontra hva det var tidligere
Nå er verken lysten eller behovet der
Der har takten vært roligereJa, det blir sånn med kvinnfolk til slutt!Tja, har vært en lav takt siste par årene egentlig.. kontra hva det var tidligere
Nå er verken lysten eller behovet der
Ja det er morro når det klaffer. Personlig skulle jeg egentli likt å ha flere forsterkersett så det får vel bli et mål etterhvert.Føler jeg var heldig, par nr. 2 av høyttalere og første forsterker å det ble full treff. Får se hva som skjer etter jeg får dac i hus, men mye tyder på at ting blir
Gratulerer med nye talereDet ble et gledelig gjensyn med den lille høytalerfabrikken i Danmark.
Pandion 2 står fortsatt høyt på listen over beste stativhøytaler jeg har hatt.. men den hadde noen få "mangler" som gjorde at den ikke ble permanent
Nå ble det Pandion 20 som havnet her.. en liten risk da de er uhørte, men det var verdt det
Vis vedlegget 536583
Dette med autokorrektur er artige saker. Pandion 20 er ikke akkurat Panelovn 20..!Panelovn 20 klarer det, og har bra med dynamisk kontrast også.
Men jeg håper at den varmet godt.Ja jeg har ingen annmerkninger på det lille jeg har fått testet..
Stille og trivelig her nord happy med tingenes tilstand og nå ramler snart neste produkt fra MI inn døren så da blir det vel litt glede og iver igjenStille fra deg i det siste X (selv om det ikke betyr at man ikke har de bra), håper alt står bra til?
Fortsatt fornøyd med høyttalerne?
Har billetter til desember-konsert herEndelig ny sang fra Alter Bridge. Nytt album på vei i oktober og konsert i oslo i November.. Og ja jeg har billetter
Denne har gått i hard repeat i helgen, nakken er stiv av all headbanging i love it!