Det jeg skjønte.. Elac er ikke så bra likevel...Köpte nettop ett par Tandberg Studio Monitor endast 6500 Sek.
solgte mine i oktober for 13.000:-
men insåg att det var for billigt till att ikke köpe.
Det jeg skjønte.. Elac er ikke så bra likevel...Köpte nettop ett par Tandberg Studio Monitor endast 6500 Sek.
Jeg tror du har målt noen cm feil mellon Skarbeget og Bogenes. kan du göra det igen?Det jeg skjønte.. Elac er ikke så bra likevel...Köpte nettop ett par Tandberg Studio Monitor endast 6500 Sek.
Hahaha.. vis du har sendt noen betongsko fra sweden og hit så har du jaggu ikke gjort noe godt kjøp lengere.. det må vært dyrt!!Jeg tror du har målt noen cm feil mellon Skarbeget og Bogenes. kan du göra det igen?Det jeg skjønte.. Elac er ikke så bra likevel...Köpte nettop ett par Tandberg Studio Monitor endast 6500 Sek.
o du glöm ikke bruk de betongskoene du får på posten om noen dager hahahaha
takk. Og det samme till deg og dine.Ser du benytter sjansen når madammen er ute av huset en kveld, slenger rundt deg med tepper og nyter Elac`e godsaker
Sitter selv og koser meg med et par Elac'e godsakker
God påske til deg og dine.
Mvh
Ronny
Hehe, drikker bare ting fra glass..Har en dunk till deg.
Du drikker vel ikke dette?
Kaffekarsk i glass ? det var noe nytt Nordlæningene begynt med. Hmm.. ja,ja utviklinga går jo framöver där oppe og.Hehe, drikker bare ting fra glass..Har en dunk till deg.
Hehe, karsk er vel noe de drikker litt lengere sør.. her oppe er vel "teaknertt" mere tingen.. selv om jeg for min del holder meg til capteinen og cola om jeg skal drikke noe såntKaffekarsk i glass ? det var noe nytt Nordlæningene begynt med. Hmm.. ja,ja utviklinga går jo framöver där oppe og.Hehe, drikker bare ting fra glass..Har en dunk till deg.
Kommer du på besök hit, lover jeg du skall få en tur i skapet mitt X-Cell.
sökte den på Youtube. og ja den var töff og hart.Sitter å lytter litt gjennom det nye albumet til The Prodigy nå.. morro og hardt!!
Tips fra coachen.Hehe, karsk er vel noe de drikker litt lengere sør.. her oppe er vel "teaknertt" mere tingen.. selv om jeg for min del holder meg til capteinen og cola om jeg skal drikke noe såntKaffekarsk i glass ? det var noe nytt Nordlæningene begynt med. Hmm.. ja,ja utviklinga går jo framöver där oppe og.Hehe, drikker bare ting fra glass..Har en dunk till deg.
Har aldri vært noe stor fan av brunt brennevin.. cognaq har jeg aldri klart.. Whiskey har jeg mere trua på, men har enda litt å lære der før det er noe jeg kan drikke må finne noe som er godt nok i smaken.. den jeg har stående her nå smakte virkelig sjøsprøyt!
Den skal jeg notere nedTips fra coachen.Hehe, karsk er vel noe de drikker litt lengere sør.. her oppe er vel "teaknertt" mere tingen.. selv om jeg for min del holder meg til capteinen og cola om jeg skal drikke noe såntKaffekarsk i glass ? det var noe nytt Nordlæningene begynt med. Hmm.. ja,ja utviklinga går jo framöver där oppe og.
Har aldri vært noe stor fan av brunt brennevin.. cognaq har jeg aldri klart.. Whiskey har jeg mere trua på, men har enda litt å lære der før det er noe jeg kan drikke må finne noe som er godt nok i smaken.. den jeg har stående her nå smakte virkelig sjøsprøyt!
gå till vinmonopolet o köp Diplomatico. Rom.
drikk den bar. uten cola.
det kommer ge deg en helt ny opplevelse av brun sprit.
Det ar en meget bra tanke Roeng.
tenk på att jeg bor ytterligare 20-25 mil sör fra Göteborg neste gang
Helsingborg bor jeg i.
Og du er selvfölgeligt hjertelig velkommen på besök.
Jajamensan det är inte längre en så.Det ar en meget bra tanke Roeng.
Helsingborg bor jeg i.
Skal ha dette i bakhodet neste gang, er jo kun 2 - 2,5 time med bil fra Gôteborg;D
roeng2
Nei da ikke nordlenning Født og oppvåkst på Hadeland. Jeg var 2/3 på vei så tanken strefet meg. Men møtet tok opp all tiden begge dagene. Kom hjem kl 21 i dag, så da ble det 28 timer jobb på 2 dagerJajamensan det är inte längre en så.Det ar en meget bra tanke Roeng.
Helsingborg bor jeg i.
Skal ha dette i bakhodet neste gang, er jo kun 2 - 2,5 time med bil fra Gôteborg;D
roeng2
Plus du kan ta en handletur till Danmark. det er bara 20minuter over fjorden her
Er du fra Nordnorge egentli? det bruker vere dem som körer 5-6 timer for og drikke kaffe.
Ser litt bedre ut ja synd du ikke får primarene litt lengere inn.. ser ut som de skal ramle ut..Vis vedlegget 336067
Ny benk på plats.
Samme modell som för. Men nå i vitt.
Plus jeg fikk bort de lange stygge beina