Audiogear er visstnok samme firma som Østfold Lyddesign som har gitt opp. De har samme adresse og telefonnummer.Prøv her!
Audiogear AS
Ikke så rart med de prisene de opererte med syns jeg da.Ringte Østfold Lyddesign nå og de hadde lagt ned. De prøvde å drive 1 års tid men solgt for lite dessverre..
Så da er det vel ingen steder å skaffe nye produkter fra i Norge muligens..
Takk for link!
Ja ser den har fått litt mer kraft 130 mot 100 i den gamle, og en USB-input samt mistet en RCA-inngang.Dette er en nyere versjon av den de solgte på netthandelen for noen små kroner for noen år siden.
Vurderte også å kjøpe, men syns prisen er litt stiv.
Den nyeste versjonen er en helt annen forsterker. Det er en hybrid så her går det an prøve seg frem med litt rørbytting.Ja ser den har fått litt mer kraft 130 mot 100 i den gamle, og en USB-input samt mistet en RCA-inngang.Dette er en nyere versjon av den de solgte på netthandelen for noen små kroner for noen år siden.
Vurderte også å kjøpe, men syns prisen er litt stiv.
Dobbel pris synes jeg er drøyeste laget :-/ Kunne vurdert å kjøpe en ny dersom prisen hadde vært maks 7000 kr
Det burde jeg vite, men tror de ligger på ca Kr. 3 000.-[/QUOTE Takk! Legger ut et par tilsalgs..tror jeg. Hva bør jeg ta for de?
Hvert hver eneste kroneTakk for link!y
Men ser de selger XA6950 for 12 900 SEK - er ikke det veldig dyrt?
Når jeg leser tester av forsterkeren som er noen år gamle, så står det at prisen er rett i underkant av 7000 kr
Ring : Moelv Elektronikksevice . Han er meget dyktigHei Xindak venner. Er det noen som vet hvem som kan reparere Xindak forsterkere ?
Det er en 8800MNE monoblokk som har gitt seg. Det kom en kraftig skrapelyd under spilling. Hvorpå jeg skrudde den av.Hva er problemet og hvilken forsterker er det snakk om?
fikk du reparert?Det er en 8800MNE monoblokk som har gitt seg. Det kom en kraftig skrapelyd under spilling. Hvorpå jeg skrudde den av.Hva er problemet og hvilken forsterker er det snakk om?
Når jeg nå skruer den på så lyser det. Men lyden av releer som som slår seg på kommer ikke. Forsterkeren er tyst. Jeg har funnet 2 stk sikringer. Men begge er i orden.
fikk du reparert?Det er en 8800MNE monoblokk som har gitt seg. Det kom en kraftig skrapelyd under spilling. Hvorpå jeg skrudde den av.Hva er problemet og hvilken forsterker er det snakk om?
Når jeg nå skruer den på så lyser det. Men lyden av releer som som slår seg på kommer ikke. Forsterkeren er tyst. Jeg har funnet 2 stk sikringer. Men begge er i orden.
Er muligens på utkikk etter en kraftig klasse A-forsterker og de MNE-blokkene kan være en aktuell kandidat hvis de skulle dukke opp, men det betinger selvfølgelig at de er driftssikre...
Stilt i denne tråden..Xindak dac-3 MKII oppgradert av Roar Malmin (Ikke rør, men ekstra rca ut som kommer fra punktene røret var på og går så opp til et printbrett Roar har laget + ekstra utganger, RCA).
Hvor bra kan denne være mot de mer kjente merka?
Jeg er helt blank her.
Skal bruke den til rom nr. 2 som og vil inneholde et ok oppsett ala Hegel H160 og Focal høyttalere kanskje.
Music Bear: Jeg endte opp med en brukt NAD M3 integrert, men har en god forforsterker stående enda så det kan godt bli et par Xindak-blokker etter hvert lell. Er man på kjøret, må man minst ha dobbelt av alt...
Nei det er bare den ene utgangen som skal være merket med tube.hadde denne spilleren selv tidligere men kan ikke huske hvilken av utgangene det er.Xindak Muse de lux cd player .
Er det noen som vet hvilke av de 2 par rca terminaler som er koblet til røret ?
Kan det være begge?
Av med topplokket og dra ut røret så finner du ut av detIngen er merket...