C
Cyber
Gjest
Jeg har en pre med phono ut (rca) og en effektforsterker som tar XLR inn. Jeg har nå trålt 8 elektronikk og hifibutikker for å finne slike overganger, ingen hadde og bare en visste hva det overhodet var for noe.
Hadde du gått inn i første og beste musikkforretning, altså for instrumenter og musikkutstyr, hadde du nok funnet slike.cybervision_ skrev:Jeg har en pre med phono ut (rca) og en effektforsterker som tar XLR inn. Jeg har nå trålt 8 elektronikk og hifibutikker for å finne slike overganger, ingen hadde og bare en visste hva det overhodet var for noe.
Her er to kilder.cybervision_ skrev:Har kontaktet musikkforretninger rundt her og de kunne ikke oppdrive og henviste meg til nærmeste hifi-sjappe, som heller ikke hadde.
http://www.benum.no/shop/default.aspx?ProdID=1443385Snickers-is skrev:Husk at du må ha XLR M og ikke F.
Hei, dersom du har gjort direkte sammenligninger mellom billige og mer kostbare utgaver av slike adaptere, hadde det vært fint med en liten rapport. Jeg har selv bruk for et par sett med overganger.frans skrev:Hvis man ikke er så nøye med lyden er det vel greit og gå for de billigste til 40-50 kroner. Men er man opptatt av god kontakt bør man f.eks. gå for Cardas . Cardas får man bla. hos partsconnexion til 75 USD paret.
Aldeles uenig!Polkagris skrev:Hadde du gått inn i første og beste musikkforretning, altså for instrumenter og musikkutstyr, hadde du nok funnet slike.
Dessuten er de mye billigere også. Bare tull å betale 200 kr stk for slike.