U
Utgatt11378
Gjest
Hei!
Blir spenende og høre meningen din....vi følger med 8)
Vh
S
Blir spenende og høre meningen din....vi følger med 8)
Vh
S
Det tror jeg virkelig du kommer til å bli. Jeg har fått et par 99.25 i hus, og de låter virkelig bra. Bra bass for å være stativhøyttalere, men skikkelig dypbass har de selvfølgelig ikke. Treffer du med matchende elektronikk, så får man lyd man ikke skulle tro hva mulig til den prisen.Rockefoten skrev:Solgte mine gulvstående i går og skal hente 99.26 walnut i morgen. Jeg går ned nesten 18000 i pris. Skal bli spennende å se om jeg klarer å bli fornøyd ... rapport følger
(forrige var audiovector m3 signatur, for store for mitt bruk)
Jeg har hatt mine 99.26 høytallere i snart et halvt år, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldi i hele mitt liv har hørt på mer musikk enn det jeg har gjort siden jeg fikk meg nye høtallere. Er ikke i tvil om at jeg hadde kjøpt den samme høytalleren igjen! Neste oppgradering blir Gallo ref 3.1, men det blir ikke før om "10 år" eller mer. (Tror jeg.).sundkoien skrev:Ingen av dere som opplever lyttetretthet med disse høytt? :
De jeg kjenner som har hatt de i hus gikk lei etter en 2-3 uker..
M
Hvilke høyttalere hadde du tidligere? (Hilsen en som lurer på nye høyttalere..)noub skrev:Jeg har hatt mine 99.26 høytallere i snart et halvt år, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldi i hele mitt liv har hørt på mer musikk enn det jeg har gjort siden jeg fikk meg nye høtallere. Er ikke i tvil om at jeg hadde kjøpt den samme høytalleren igjen! Neste oppgradering blir Gallo ref 3.1, men det blir ikke før om "10 år" eller mer. (Tror jeg.).sundkoien skrev:Ingen av dere som opplever lyttetretthet med disse høytt? :
De jeg kjenner som har hatt de i hus gikk lei etter en 2-3 uker..
M
Jeg hadde B&W 602, jeg brukte veldig lang tid på å finne nye høtallere. Var å hørte på både B&W 805 og Dynaudio. Bestilte faktisk 99.26 etter at jeg var blitt litt skuffet over B&W 805. Bestilte uten å ha hørt på dem, siden de hadde så kalt buy og try. Som skrevet før, ble jeg ikke skuffet! Selv bruker jeg en ICE forsterker, trives veldig godt med denne komboen (står vell i min signatur hvilke komponenter jeg har.). Om det blir for "nøytralt" er vell en smaksak. Jeg vil i allefall anbefalle å høre på xtz før du bestemmer deg.Terka skrev:Hmm... kanskje jeg bør legge til 99.25 eller 99.26 som kandidater på listen over aktuelle høyttalere i annlegg nr 2 (dedikert musikkanlegg.) Pt så har jeg Proac stativht (ikke sikker på modell), Dynaudio 140, B&W 805 på listen over mest aktuelle kandidater.
Elektronikken vil være Logitech Transporter og Lyngdorf SDA 2175 effekttrinn. Vil dette kunne bli en match med XTZ 99.25 eller blir det for "nøytralt" i hele kjeden? (Spiller allt av musikk, er ikke ute etter et "party" annlegg men mer et som gjenskaper musikk naturtro og med litt spilleglede.)
Fordommer.............?Håvarhede skrev:For no tull!
svenske høyttalere og svensk hihi blad. sier ikke mer
Var ikke dette dansk High Fidelity som er oversatt til svensk da?Håvarhede skrev:For no tull!
HeiProffen skrev:Fordommer.............?Håvarhede skrev:For no tull!
;D
mvh
Proffen
Tosk....jeg sier heller ikke noe mer.Håvarhede skrev:For no tull!
Hei!tore_v1 skrev:Noen ganger virker det som man prøver å legge opp til konflikter mer enn diskusjon.
Tror vi er ferdig med diskusjonen rundt hifi-blader og hjemlandets hifi-produsenter, om noen vil krangle kan de opprette en egen tråd for dette.