YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Var en god kamp - håper det løsner nå :)
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Var en god kamp - håper det løsner nå :)
    Nu vel, vi skal fortsatt ha litt bakkekontakt.
    Vil ikke kategorisere det som en GOD kamp; til det var Everton alt for dårlige i det meste....kanskje fordi vi var litt gode, men kanskje mer at Everton rett og slett pr i dag ikke er bedre.....?
    Men første målet var resultat av en god kontring, slik vi har vært i stand til i gode stunder over en laaang periode.
    Det var ellers flere spillere som leverte lovende takter, og kjekt å se at et par-tre stykker er på vei tilbake etter for lange skadefravær.

    Uansett; best i byen - YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Gårsdagens batalje mot Newcastle gir muuuuuligens anledning til å være forsiktig optimist foran tiden som kommer.
    Stort sett god kontroll, et spill som begynner å likne på glansdagene. Flere av spillerne som virker kvikkere, mer fokuserte og samspilte - men det er et stykke vei igjen til vi er på nivå med glansdagene fra et par år tilbake.....
    To tidlige mål gir ro og trygghet, og så hjalp det litt på at målmannen til de svart-hvite plutselig fikk en hjerneblødning.......

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Dette kunne aaaaldrii hendt en Lpoolspiller🤠

    Vis vedlegget 894352
    🤣🤣🤣🤣
    Tjaaaaa, minnes en kamp for noen år siden. Steven Gerrard ble byttet inn, adrenalinet kokte. Jeg mener han spilte ca 14 sekunder før han mistet hodet totalt og kastet seg inn i en voldsom takling. Direkte rødt.........

    mvh
    Proffen
     

    Norwegianwoodpecker

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Innlegg
    1.376
    Antall liker
    2.238
    Sted
    Nordland
    Nu såg eg ikke kampen da eg var mer opptatt med Norwich snuoperasjon mot B’ham (3-1🥳). Men dette e trasig lesning for oss som bryr oss om the Reds❤
    United-fansen koser seg🤨
    Fikk denne på snap i morges😂
    0BB18713-C90A-44F8-A0AE-B8A58B091975.png
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Dagens søvnpille.
    0-0 borte mot Palace, etter en kamp uten de store toppene whatsoever.... Rett og slett kjedelig.....

    Noen tanker:
    Trent er ingen back, defensivt sett. Han var jo opprinnelig midtbanespiller. Kanskje han bør rykke et hakk fremover i banen? Jeg ville prøvde det. Gomez kan spille høyreback.....
    Robbo er solid bakover, men ikke veldig effektiv og kreativ fremover. Slappe innlegg. Når han tar i mot ballen bakfra eller fra sentralt i banen, har han en tendens til å gjøre det på en måte som ofte gjør at han "må" spille bakover..... Vurdere å bruke Tsimikas mer?
    For fremtiden bør kanskje Konate bli mer sentral sammen med Virgil. Matip var skarpere og mer effektiv i fjor......
    Keita? Fabinho? Let them go......
    Hendo og Milner? Prøver det de kan, men når ting ikke funker rundt dem, kan de ikke gjøre gull av gråstein. Mulig Hendo spilte med litt mer "entusiasme" og bevegelse tidligere.....
    Når det fungerer som det gjør, med sidebacker som ikke fungerer, og med en midtbane som trenger ferskt blod, blir det også vanskelig å utnytte de tre på topp på en god måte.
    Salah har blitt ganske ufarlig.... Får ofte ballen på en måte som gjør at det kun finnes et alternativ - å spille bakover.
    Gakpo? Kanskje ikke like skarp for oss som for Nederland. Viser innimellom at han har noe å fare med, men vil gjerne trenge litt mer tid.
    Jota skal ha for innsats og entusiasme! At teknikk og skills ikke alltid står i stil, blir en annen sak.
    Bobby gjorde lite ut av seg i dag. Burde han ha vært forsøkt på midten? Kunne vært et alternativ som offensiv midt, med to defensive midtbanespillere bak, seg - forutsatt at man har backer som blir offensive nok. Da gjør det ikke så mye at de to defensive midtbanespillerne må ligge litt smalere i banen....
    Andre da?
    Har vært inne på at Elliot ikke er på det nivået han bør være på, for at han skal være en tilgang.
    Hvorfor spiller ikke Jones mer? Han var i det minste inne i mønster og rytme i fjor, så spørs det hvor mye skader har satt ham ut av det......
    Bajcetic? Bør få flere sjanser, slik at han vokser inn i mønsteret.
    Carvalho trenger muligens mer tid for å bli samkjørt med resten.
    Så får vi håpe at Thiago snart er tilbake.
    Vi venter ellers på at Diaz skal komme tilbake, han er dypt savnet.
    Nunez har så langt vært en stor skuffelse, men kan komme sterkere tilbake.

    Ut over det`? Skuffende at vi ikke snappet Isak Alexander før Newcastle slo til.
    Watfords Sarr er jo en spiller Klopp en gang ville ha. Hvordan står han seg i dag.
    Wolves` Traore kunne vært en mann for fremtiden - sterk og rask som han er, men teknikken og uttellingen hans imponerer vel ingen.....
    Bellingham går nok til Spania, money talks.....
    Ut over det, er det vanskelig å vurdere hvem man skal handle, når eierne har ymtet om at lommeboken skal åpnes......
    Noen med tanker om spillere som kunne vært ok investeringer?

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.530
    Antall liker
    9.882
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Jeg skal ikke begi meg inn på noen analyse av laget, men jeg skal si så mye som at jeg sitter med hjertet i halsen hver gang Gomez er involvert i forsvar. Særlig om Van Dyke ikke er med, men selv som hans makker er det alt annet enn overbevisende.

    Trent har alltid vært noe tvilsom defensivt, men det mer enn oppveier han jo for fremover.

    Bare vent, dette kommer til å ta seg opp. Kommer til å jekke ned United et par hakk neste helg. 🤞
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jeg skal ikke begi meg inn på noen analyse av laget, men jeg skal si så mye som at jeg sitter med hjertet i halsen hver gang Gomez er involvert i forsvar. Særlig om Van Dyke ikke er med, men selv som hans makker er det alt annet enn overbevisende.

    Trent har alltid vært noe tvilsom defensivt, men det mer enn oppveier han jo for fremover.

    Bare vent, dette kommer til å ta seg opp. Kommer til å jekke ned United et par hakk neste helg. 🤞
    Gomez er nok mer høyreback enn stopper.....
    Og i gårsdagens kamp var både Trent og Matip høyrisiko ved flere tilfeller......
    Noen rykter om når Thiago er tilbake. Kunne tenkt meg en midtbane med han, Jones og Bajcetic.....Alle tre er kreative, kjappe til beins.
    Fabinho er over the top. Henderson løp mye mer med intensitet tidligere.
    Og hvis Trent skulle flyttes frem, bevarer man jo det offensive momentet, samtidig som man slipper bingoen bakover.
    Blir nok en tøff batalje mot manu, ærlig talt er jeg skeptisk til om der er noe å hente for oss, slik vi spiller for tiden.

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Panama Red

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    3.263
    Antall liker
    3.848
    Sted
    Landås
    Torget vurderinger
    1
    Det er tid for fornyelse i vårt kjære LFC. Vi kan ikke fortsette med en tropp der flere spillere har bikket godt over 30 år.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.719
    Antall liker
    3.404
    Hehehehe....hahahaha.......hohohoho......hirr hirr 😍
     

    cox

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.08.2003
    Innlegg
    1.096
    Antall liker
    286
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    7-0 nå. Ha ha
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hva skjedde nettopp?
    Samma det, egentlig....

    Idag var det kjekt å være scouser. I dag var en dag der det meste funket og gikk vår vei. At et par av goalene var heldige, og kanskje litt tilfeldige, får så være. Grei førsteomgang, langt bedre andreomgang.
    Visstnok første gang de andre slipper inn 7 i en PL-kamp......
    Kunne til og med vært enda mer, med litt mer tur og presisjon.
    Så kan man jo kaaaanskje håpe på at Bobby ombestemmer seg.
    Leste hva Klopp svarte da han fikk nyheten, om enn ikke ordrett: "Jeg har jo bygget systemet rundt deg. Du ER systemet! Takk.....

    Nå at Mo tidenes målscorer for oss, med sine 129 Pl-mål. Grei kamp å bli det i.

    Hvem imponerte så mest? Må nesten si Robbo! Han var jo i fyr og flamme hele kampen. Gakpo var pålogget. Nunez og! Elliot skapte ting! Hendo styrte skuten trygt! Virgil fikk lite å gjøre, siden Konate ryddet så godt opp. Endelig fikk vi igjen også se hvordan Trent skal brukes! Fabinho klarte seg godt, og virket mer påkoblet i dag. Salah fungerte meget godt i spann med Elliot i dag!

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.719
    Antall liker
    3.404
    Ikke mange som husker at Roma vant Confererence league, men alle husker 6-1 mot Glimt. Sånn blir det her også.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.719
    Antall liker
    3.404
    7-0 gitt.... kommer ikke over det...
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.719
    Antall liker
    3.404
    ....men likevell, 7-0 og der satt Ferguson lang i maska. Kan ikke ha landa ennå.....våre.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.642
    Antall liker
    35.681
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Tap mot Bournemouth, det skal liksom ikke gå an....
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Game over i CL, men en "ok" kamp i dag.
    Noen sjanser begge veier, men utgangspunktet var særdeles vanskelig.
    Nå gjelder det å brette opp ermene og sørge for CL-plass neste sesong. Storkampene står jo i kø, så her må alle møte opp og yte.

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.530
    Antall liker
    9.882
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Det var vel få som hadde særlige forventninger til kveldens kamp, så lever fint med den. Mye bra å ta med seg fra kampen. (y)
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.584
    Antall liker
    2.787
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Vi er i skrivende stund visstnok inne i den stille uke. Det betyr ikke at uken ikke inneholder interessante matcher for oss.
    Rekapitulerer kjapt:
    Tapet mot City var ikke direkte uventet. Mer overraskende er at vi tross alt holdt uavgjort en stund. Men etter hvert ble det mer og mer overkjøring. Var vel litt som Klopp sa: Jeg tror ikke vi ville vunnet idag, selv om City hadde vært 10 på banen.
    Mange av spillerne som virker tunge, både i bein og hode. Og jeg slutter ikke helt å forundres over hvordan det er mulig å miste all tro på egne ferdigheter og eget spill. Virker i stedet som om mange av spillerne er livredde for å gjøre feil, dernest nøler de, og valgene som så tas, blir dårlige......

    Så langt i dag, mot Chelsea, har vi sett litt friskere hoder og bein. Men Fabinho viser klare tegn til å ikke ha tempoet som trengs i kroppen lenger.
    At Chelsea ikke har scoret ennå, setter vi mest på flakskontoen. Det er store svakheter bakover, og mye skyldes Fabinho....da forplanter det seg. Når de lenger bak på banen heller ikke er tett nok på, plasserer seg litt gærnt, ja, da lever vi farlig......
    Førsteomgangen viser også at mye av selvtilliten er gone with the wind. Det blir mye nøling, spillere dytter bare ballen videre til nestemann, kanskje fordi de ikke tør å prøve på det de skal. Og når nestemann får ballen, havner han ofte i enda vanskeligere situasjoner. Resultat? Chelsea vinner ballen og skaper farligheter.
    Alt har dog ikke vært håpløst. Jones virker skjerpet og kvikk. Hendo kjemper på, Gomez gjør seg langt fra bort. Konate har stort sett kontroll, Matip har noen horrible pasningsforsøk. Tsimikas er bortimot usynlig. Jota, Nunez og Bobby har gjort en halvgrei jobb.
    Så får vi se hvordan 2.halvleken utvikler seg....

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn