YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Håper vi får inn nye eiere også snart. Virker ikke som FSG heller vet hva de vil med klubben....
    Mulig, men de hadde i utgangspunktet en plan om en DoF, som Rodgers nektet å jobbe under. I stedet lagde de den håpløse transfer commitee løsningen, som i ettertid har vist seg å ikke fungere for noen.

Hvis de nå klarer å hente Jürgen Klopp vil de nok få på plass den opprinnelige løsningen - og Klopp har jo tidligere uttalt at han faktisk ØNSKER å jobbe med en DoF sånn at han slipper å bruke tid på kontrakter osv.

Det er i hvert fall spennende dager. Forhåpentligvis hører vi snart lyden av hestehover på The Kop - klippety Klopp, klippety Klopp ;)

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Vel, nå MÅ ny manager på plass, så mye er sikkert.
    Hvem det blir, gjenstår å se.
    Klopp er garantert en spennende kandidat, Ancelotti KAN mye fotball, men jeg er usikker på om han er rett mann.
    Klinsmann kunne vært et sprekt alternativ, hvis han er villig til å gi slipp på USA....
    Jeg håper i alle fall at det ikke blir en traust engelskmann, det har vært prøvd uten suksess tidligere....

Det jeg imidlertid er rimelig sikker på, er at det er MANGE i troppen som overhodet ikke burde vært kledd i rødt.
    Can er jo en katastrofe, Sakho likeså, mannen trenger jo en uke for å legge ballen til rette for en pasning, Moreno og Leiva er dritkjedelige, Sturrigde er ute av form....
    Vi får håpe på at Firminio kan være god knall, at Origi spiller seg inn i varmen, og håpe på litt mer kvalifiserte innkjøp i fremtiden. Klopp er vel ganske tydelig på at der vil han være SJEF, og det har jeg troen på.

YNWA!

mvh
    Proffen

JD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Håper vi får inn nye eiere også snart. Virker ikke som FSG heller vet hva de vil med klubben....
    Seriøst? De tar jo grep ved å sparke BR, de henter den manageren 90% av fansen vil ha, som viser ambisjon. Det vil også forbause meg sterkt om det ikke kommer inn et par spillere i januar også.

De har jo også ryddet opp i driften, bygger ut Anfield og økt de kommerielle avtalene. Tror vi skal være ganske så fornøyd med FSG. Kan ikke skjønne hva man har å utsette på de, akkurat nå. En teori er at de ikke sparket BR i sommer fordi det ikke var erstattere tilgjengelig.

Klopp er forøvrig garantert klar, gjenstår kun formaliteter. Alle troverdige journalister melder dette nå. Tipper han er klar offisielt innen fredag. Det virker som om FSG tilpasser transferansvaret for å få han inn, så det ikke blir noe hinder.

Proffen: Du er visst i utakt med FSG du også, de ser på Moreno, Can og Sakho som nøkkelspillere for fremtiden... Har tro på alle tre, og Klopp skrøt voldsomt av Firmino for et par år siden.

Jeg mener vi mangler 3-4 spillere for å virkelig kunne utfordre topp 4. En ny stopper ved siden av Sakho, en defensiv midtbanespiller, en rask ving og eventuelt en ny keeper, selv om det siste ikke er presserende. Jeg håper vi henter tilbake Markovic, tror det er en spiller Klopp kan få i gang, som kan passe godt inn. Vår Reus? Er vel også et par spillere som ikke ser så positivt på fremtiden, Lovren og Allen f.eks. Ser ikke at de blir viktige bidragsytere.

Det ryktes også at FSG ønsker å ha Gerrard og ev også Carragher med i trenerroller om ikke Klopp motsetter seg dette. Liverpool har alltid hatt tradisjon for å ha med tidligere spillere, og jeg tror at de begge kunne fylt et hull på kontinuitetsfronten. Ønsker spesielt å ha Stevie G i kulissene, han ER jo Liverpool.

Har konstant gåsehud for tiden, har ikke vært så positiv på lenge. Det blir en spennende tid fremover.

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    @JD; Om jeg er i utakt med FSG mtp de nevnte spillere, mistenker jeg at det er pga jeg har mer peil på foppall enn yankiene...og at de derfor bør fokusere på det de er best på;....B-)

Mvh
    Proffen

Sist redigert:

Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Velkommen, Jürgen Klopp!!!
    Tror ikke jeg har vært så høyt oppe siden vi signet Torres.

Panama Red

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Antall liker
    5.479
    Sted
    Fiddler's Green
    Torget vurderinger
    2
    Tror jeg venter med å feire til vi har vunnet noe. Har inntrykk av at Klopps fotballfilosofi allerede er litt utdatert. Jeg håper sef at vi har funnet mannen som kan gjøre gråstein om til gull, meennn...jeg er ikke helt frelst enda. Har fulgt LFC i over 40år og sett frelsere komme og gå

Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Tror jeg venter med å feire til vi har vunnet noe. Har inntrykk av at Klopps fotballfilosofi allerede er litt utdatert. Jeg håper sef at vi har funnet mannen som kan gjøre gråstein om til gull, meennn...jeg er ikke helt frelst enda. Har fulgt LFC i over 40år og sett frelsere komme og gå
    Jeg har også fulgt LFC i over 40 år. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har vært mer begeistrert siden Torres ble signert. Jeg håper og tror at Klopp vil være perfekt for LFC. Han er litt gal og veldig emosjonell, akkurat hva vi trenger nå etter så mange år med gråstein.

Panama Red

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Antall liker
    5.479
    Sted
    Fiddler's Green
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har også fulgt LFC i over 40 år. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har vært mer begeistrert siden Torres ble signert. Jeg håper og tror at Klopp vil være perfekt for LFC. Han er litt gal og veldig emosjonell, akkurat hva vi trenger nå etter så mange år med gråstein.
    Få ting vil glede meg mere

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Snøballen har for alvor begynt å rulle, så nå må nok PL og verden bare belage seg på et skikkelig snøras som vil ryste fotballverdenen når vi atter er los championes! ;)

YNWA!

mvh
    Proffen

Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Grusom kamp i går. Ingen som var i nærheten av det nivået vi vet de har.
    Benteke er en bekymring. Jobber ikke og minner om Heskey (har de fysiske attributtene til å lage et helvete for forsvaret, men er som en pusekatt). At han ikke gidder å løpe fortere enn lett jogg sånn at han er 10-15 meter fra boksen når innlegget kommer bør få konsekvenser. Benkes.

Lucas i går må ha hatt den dårligste kampen han noensinne har spilt siden han var lilleputt spiller. Forferdelig (og jeg liker i utgangspunktet Lucas).

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Var bare et feilskjær, Funk!
    Det vil nok komme et og annet nå til å begynne med, Klopp har jo tross alt ikke vært lenge i jobben sin - men det han har fått til på såpass kort tid, lover tross alt veldig godt! Er sterk i troen på at både spill og resultater vil bli enda bedre, jo mer tid han får med scouserne våre.

mvh
    Proffen

JD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Tror nok vi skal forvente en berg-og-dalbane sesong i år, men fra høsten av vil jeg tro at med en full pre-season og nye spillere på plass, vil vi ligge mer stabilt i toppen enn hva tilfellet er nå. Realistisk sett tror jeg ikke vi kan forvente tittelkamp før 17/18 sesongen.

Dessverre viser det seg at Sturridge er enda skjørere enn hva man trodde, og det gjenstår å se om Klopp får dreis på Benteke. Ser ikke veldig lovende ut, så jeg utelukker ikke at vi må ut på spissmarkedet igjen.

Forventer ikke mye bevegelse i januar, det er begrenset hva som er tilgjengelig, men til sommeren antar jeg at det kommer inn +/- tre spillere, som alle vil kunne heve startelleveren. Vi trenger en defensiv midtbane, en ving, en midtstopper, samt mer dekning på backene. Derfor tror jeg at keeperplassen ikke blir det første som prioriteres, selv om nok Klopp ser for seg en mer allsidig keeper.

Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Nok en elendig kamp, men i dag var det nok kun resultatet som telte.
    Bra og se Phil og Hendo tilbake igjen.
    Firmino er en bekymring. Bortsett fra B.Ham, Chelsea og City kampen har han vært fryktelig dårlig.
    Håper og tror Klopp får orden på troppene. Vi er som pusekatter uten klør foran mål.

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Greit så langt i kveld, men 1-0 er ingen grei ledelse. Bør bli en eller to til for roen senker seg....

YNWA

mvh
    Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Ja, møkkadag.
    Er jo meget viktig å være "på" hele tiden fremover nå!
    Hadde vi fått 6 poeng på de to neste kampene, hadde ikke 4.plassen vært utenfor rekkevidde.
    Med dagens tap, skal det bli tøft.

YNWA :)

mvh
    Proffen

Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    20.677
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Jeg fikk ikke sett kampen i går, men fulgt med på live vg.no tror jeg er glad for å ikke se andre omgang. Totalt kollaps huff. Men jeg har stor tro på resten av sesongen.
    YNWA.

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Det ER befriende når JA-fotballen seirer, som igår og hjemme mot Dortmund!
    Og det lover godt for fremtiden. For med litt forsterkninger, har man plutselig et lag som kan spise kirsebær med de store igjen.

YNWA ;)

mvh
    Proffen

Petterone

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Antall liker
    735
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Hva er litt forstekninger ? Ny keeper,ny midtstopper,ny sentral midtbane og en ny spiss :) samt litt stallfyll for og kunne rotere laget med deltagelse i flere cup,er ....

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Klopp er den mest fascinerende trener jeg vet om,og han har allerede gjort Liverpool til mitt favorittlag på verdensbasis.
    Liverpool-Dortmund er en av de beste fotballkamper jeg har sett på mange år,og det var takket vere at også Dortmund spillte fantastisk fotball.
    Er meget spent på hva Liverpool foretar seg i overgangsvinduet i sommer.

Det er Nils Arne Eggen,og så har vi Jurgen Klopp som er iferd med å ta over arven til hvordan man etter min mening skal spille underholdende fotball!

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hva er litt forstekninger ? Ny keeper,ny midtstopper,ny sentral midtbane og en ny spiss :) samt litt stallfyll for og kunne rotere laget med deltagelse i flere cup,er ....
    Det gjenstår å se... Leser at der er en ung polakk som kan bli aktuell. Og så skrives det at Ben Arfa skal være interessant, selv om jeg gjerne skulle sett noen yngre gå inn porten på Anfield.
    Mignolet har gjort noen tabber, ja, men hvem er aktuell som erstatter?
    En stopper som kan gå i spann med Lovren, tja, det er klart at Toure begynner å bli gammel. Så spørs det hva som skjer med slankeren....
    Midtbanefolk har de jo rimelig godt av, i alle fall offensive. Men det hadde jo vært interessant om de kunne få tak i et par av Mascheranos kaliber...han var rimelig solid hjemover. Spisser er det jo plenty av egentlig. Blir spennende å følge EM og se om det dukker opp noen nye interessante spillere der.

mvh
    Proffen

JD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Det gjenstår å se... Leser at der er en ung polakk som kan bli aktuell. Og så skrives det at Ben Arfa skal være interessant, selv om jeg gjerne skulle sett noen yngre gå inn porten på Anfield.
    Mignolet har gjort noen tabber, ja, men hvem er aktuell som erstatter?
    En stopper som kan gå i spann med Lovren, tja, det er klart at Toure begynner å bli gammel. Så spørs det hva som skjer med slankeren....
    Midtbanefolk har de jo rimelig godt av, i alle fall offensive. Men det hadde jo vært interessant om de kunne få tak i et par av Mascheranos kaliber...han var rimelig solid hjemover. Spisser er det jo plenty av egentlig. Blir spennende å følge EM og se om det dukker opp noen nye interessante spillere der.

mvh
    Proffen
    Ben Arfa tror jeg svært lite på. Zielinski er nok aktuell, tror fort Gotze kan komme også. Matip og Grujic kommer også. Avhengig av hvor lenge Sakho er ute, kan det fort komme en stopper til, men vi har Gomez i bakhånd, og Toure kan kanskje få et år til. Venstreback må vi ha dekning på, så det kommer nok. Kan ikke skjønne annet enn at vi ser etter keeper også, men har blitt overrasket før. Tror nok Benteke forsvinner, og da kommer det nok inn en erstatter.

Setter en femmer på at Gotze blir det største navnet inn i år, men det blir spennende å se hvilken linje de legger seg på.

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.936
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Shit happens in the most mysterious ways.
    Ikveld var en sånn kveld, selv om det så lyst ut halvveis....
    Bare synd svenskejæveln hadde lagt fra seg glasøgonen i garderoben før kampstart.
    Tror beinhardt på at resultatet ville sett annerledes ut hvis Pride of Merseyside hadde fått de to straffesparkene de skulle hatt i første omgang. Så får man heller kreditere spanjakkene for god innsats etter halvtid. De gjorde de røde dårlige etter pause, og etterhvert gikk nok mye av luften ut av ballongen vår.
    Men, men, som han sa; her er det bare å brette opp armene og ta nye tak.
    Anyhow; Klopp`s got something going on, så neste sesong lover godt!

YNWA ;)

mvh
    Proffen

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.134
    Torget vurderinger
    4
    Knall 1 omgang - burdet ledet med 2-3 mål men så klappa det sammen :(

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Jeg var skuffa i går.Mange av Liverpool spillerne virket nesten uintereserte og møtte ikke opp til å ta kampen for å vinne. Milner gjekk foran og kom opp mot noe ala det nivået alle burde vere på,men der var altfor mange som spillte under pari. Sevilla ville mer,fightet og trøkket til,og sånn sett fortjente de seieren.
    Men Liverpool ble snytt for 2 ganske klare hands og straffespark.5-6 dommere burde klart å plukket opp 1 av de ivertfall.

Men jeg har klokketro på dette Liverpool laget under Klopps ledelse. Siste kampen mot Dortmund er av de mest underholdende fotballkamper jeg har sett på årevis.

Har blitt Liverpool fan igjen,for nå spiller de endelig fotball slik jeg digger å se det spillt:)

s911dg

Medlem
    Ble medlem
    11.11.2009
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    1
    Hardt å være Liverpoolsupporter i dag, men Klopp får orden på det her. Gir aldri opp, dermed: til neste år..da! Support and believe, YNWA :cool:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn