Håper vi får inn nye eiere også snart. Virker ikke som FSG heller vet hva de vil med klubben....
Seriøst? De tar jo grep ved å sparke BR, de henter den manageren 90% av fansen vil ha, som viser ambisjon. Det vil også forbause meg sterkt om det ikke kommer inn et par spillere i januar også.
De har jo også ryddet opp i driften, bygger ut Anfield og økt de kommerielle avtalene. Tror vi skal være ganske så fornøyd med FSG. Kan ikke skjønne hva man har å utsette på de, akkurat nå. En teori er at de ikke sparket BR i sommer fordi det ikke var erstattere tilgjengelig.
Klopp er forøvrig garantert klar, gjenstår kun formaliteter. Alle troverdige journalister melder dette nå. Tipper han er klar offisielt innen fredag. Det virker som om FSG tilpasser transferansvaret for å få han inn, så det ikke blir noe hinder.
Proffen: Du er visst i utakt med FSG du også, de ser på Moreno, Can og Sakho som nøkkelspillere for fremtiden... Har tro på alle tre, og Klopp skrøt voldsomt av Firmino for et par år siden.
Jeg mener vi mangler 3-4 spillere for å virkelig kunne utfordre topp 4. En ny stopper ved siden av Sakho, en defensiv midtbanespiller, en rask ving og eventuelt en ny keeper, selv om det siste ikke er presserende. Jeg håper vi henter tilbake Markovic, tror det er en spiller Klopp kan få i gang, som kan passe godt inn. Vår Reus? Er vel også et par spillere som ikke ser så positivt på fremtiden, Lovren og Allen f.eks. Ser ikke at de blir viktige bidragsytere.
Det ryktes også at FSG ønsker å ha Gerrard og ev også Carragher med i trenerroller om ikke Klopp motsetter seg dette. Liverpool har alltid hatt tradisjon for å ha med tidligere spillere, og jeg tror at de begge kunne fylt et hull på kontinuitetsfronten. Ønsker spesielt å ha Stevie G i kulissene, han ER jo Liverpool.
Har konstant gåsehud for tiden, har ikke vært så positiv på lenge. Det blir en spennende tid fremover.