YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    9.847
    Sted
    Interiore Simplicitate
    7-0 i fjor, men ikke helt der i år. Jaja, kan ikke lykke hver gang. Ikke engang mot svake lag som united... 😏

    Arsenal topper, men vi er jo der oppe.

    YNWA
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Da kan scouserne våre ta en kort, men velfortjent juleferie.
    Dagens kamp mot Gunners ga "bare" et poeng, men det burde vel strengt tatt vært 3?
    Godt gjennomført kamp, der Virgil & co ble lurt på frisparket Ødegård slo, og som ga 0-1. Den burde vært avverget!
    Så til sjansene:
    Hva tenkes om situasjonen der Ødegård toucher ballen med armen? Straffe eller ei?
    Etterhvert brettet gutta opp ermene, og førte i store deler av resten av kampen an. Gode forsøk offensivt, og det var bare marginalt at ikke Trent ble matchvinner - men ballen ville i tverrliggeren i stedet.
    Og hvilken match det hadde blitt, dersom Gomez hadde klart å putte...... Han hadde jo flere gode forsøk og muligheter, men er dessverre ingen goalgetter.
    Får håpe skaden til grekeren ikke er for alvorlig. Saka hadde gjerne fortjent et gult i den situasjonen, i alle fall sammenliknet med hva han faktisk fikk gult for.
    Gledelig at vi i aller høyeste grad er med i toppen! Det indikerer at Klopp har gjort en formidabel innsats med mange nye, til tross for en del kjedelige skadeavbrekk på sentrale spillere. Vi får satse på at romjulen og nyåret gir oss mange poeng, slik at det blir en spennende og ærerik vårsesong

    God jul & YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Da kan scouserne våre ta en kort, men velfortjent juleferie.
    Dagens kamp mot Gunners ga "bare" et poeng, men det burde vel strengt tatt vært 3?
    Godt gjennomført kamp, der Virgil & co ble lurt på frisparket Ødegård slo, og som ga 0-1. Den burde vært avverget!
    Så til sjansene:
    Hva tenkes om situasjonen der Ødegård toucher ballen med armen? Straffe eller ei?
    Etterhvert brettet gutta opp ermene, og førte i store deler av resten av kampen an. Gode forsøk offensivt, og det var bare marginalt at ikke Trent ble matchvinner - men ballen ville i tverrliggeren i stedet.
    Og hvilken match det hadde blitt, dersom Gomez hadde klart å putte...... Han hadde jo flere gode forsøk og muligheter, men er dessverre ingen goalgetter.
    Får håpe skaden til grekeren ikke er for alvorlig. Saka hadde gjerne fortjent et gult i den situasjonen, i alle fall sammenliknet med hva han faktisk fikk gult for.
    Gledelig at vi i aller høyeste grad er med i toppen! Det indikerer at Klopp har gjort en formidabel innsats med mange nye, til tross for en del kjedelige skadeavbrekk på sentrale spillere. Vi får satse på at romjulen og nyåret gir oss mange poeng, slik at det blir en spennende og ærerik vårsesong

    God jul & YNWA!

    mvh
    Proffen
    At dommeren ikke dømmer hands på situasjonen med Ødegård er helt håpløst. At var ikke griper inn er enda mer håpløst. Er jeg overrasket over det? Nei! Når det er sagt kan vi takke oss selv for at vi ikke vinner når vi ikke evner å score på opplagte målsjanser. Synes vi var bra til det gjensto et kvarter,da virket det som det var tomt for krefter. Det positive er at vi henger med i toppen,og at vi spillemessig har mer å gå på. Trist med Kostas,var nok kragebeinet som røyk der,da er det tynt på venstreback.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jul, 3 poeng og TOTL.
    What`s not to like?
    Dagens kamp mot bunnlaget Burnley startet godt, og vi var lenge "gode" - selv om motstanderlaget ikke hadde enorme kvaliteter.
    Kampen burde vært punktert og avgjort lenge før Jota satte 2-0.
    Ikke en gnistrende kamp, men relativt grei kontroll og 3 komfortable poeng.
    Så blir det spennende å se hvem som går inn i 2024 som ligaleder. Det kan hende det er Pride of Merseyside, men Gunners skal spille to kamper mot vår ene i dag, før vi skal opp mot Newcastle 1.nyttårsdag

    Fortsatt god jul, og YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Fantastisk mye bra banespill i dag, men det virket som Tierney/VAR jobbet hardt for å holde Burnley inne i kampen. Ingen av de to annulerte skulle vært annulert. Utrolig bra at vi fortsetter å kjøre på og herlig å være på toppen av PL etter at halvparten av kampene er unnagjort. Og veldig artig å se ManU bli overkjørt av Villa på hjemmebane:)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Lurer på hvor mange managere ManU betaler etterlønn for…Ten Hag mister nok ikke jobben, men hvor lenge orker han å holde på…?
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.577
    Antall liker
    35.547
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Denne nissen deler ut gaver til bortelaget..

    1000016274.jpg
     

    ovitzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    875
    Antall liker
    877
    Sted
    Snarøya
    Torget vurderinger
    3
    Hvorfor besudle en fin tråd med slike fæle bilder?
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Hva skal man si i dag…?

    Selv med 4 scorede mål føles det som vi brant de fleste mulighetene, det er jo helt utrolig å skape så mye i en PL-kamp.

    Salah…han roter bort utrolig mye, men er vel likevel involvert i alle scoringene. Likevel er jeg i tvil om hvor smart det er å legge opp hele angrepsspillet etter han. Det vil jo vise seg nå som han skal til Afcon. Jeg er optimist, da jeg tror det løsner for sør-amerikanerne. Diaz hadde sin beste kamp på veldig lenge i dag.

    Gomez imponerer som vikar på venstrebacken, og McAllister viser vel at han fikser 6`er rollen der Endo har vært så god. Dette virker mer og mer som en meget god Liverpool-utgave, synes jeg.

    Men hjerteinfarkt fortsetter de å gi oss;-)
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Godt nytt år til alle Scousere!

    Noen ganger er fotball morsomt!
    Noen ganger er fotball litt frustrerende.....
    I dag, mot Newcastle, var det begge deler

    En meget godt gjennomført kamp, der vi viser overskudd og spilleglede, der vi putter 4, hvor 3 av dem kommer etter mønsterangrepsfotball - men der det gjerne burde vært 10. 24 gode avslutninger på eller utenfor mål vitner om det. Skulle ikke trengt å ta så lang tid å avgjøre kampen, gitt den gjennomført solide og underholdende spillemessige prestasjonen Pride of Merseyside stod for.

    En kamp der vi sover litt og slipper inn to. Særlig det siste målet mot burde vært unngått.

    MEN; vi er der, vi er TOTL, og året begynner meget lovende.
    Kjekt å ha MacAllister tilbake. Håper baksiden på låret til Szobo ikke gir grunn til bekymring.

    La ellers merke til bl a en smilende glad og fornøyd John Barnes på tribunen.
    Men la noen andre merke til en annen trivelig kar på tribunen? Kan si så mye som at gliset var stort der og..... Hva kan det bety?

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Er han muligens på vei tilbake i en rolle a la den Milner hadde de siste sesongene?

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hva skal man si i dag…?

    Selv med 4 scorede mål føles det som vi brant de fleste mulighetene, det er jo helt utrolig å skape så mye i en PL-kamp.

    Salah…han roter bort utrolig mye, men er vel likevel involvert i alle scoringene. Likevel er jeg i tvil om hvor smart det er å legge opp hele angrepsspillet etter han. Det vil jo vise seg nå som han skal til Afcon. Jeg er optimist, da jeg tror det løsner for sør-amerikanerne. Diaz hadde sin beste kamp på veldig lenge i dag.

    Gomez imponerer som vikar på venstrebacken, og McAllister viser vel at han fikser 6`er rollen der Endo har vært så god. Dette virker mer og mer som en meget god Liverpool-utgave, synes jeg.

    Men hjerteinfarkt fortsetter de å gi oss;-)
    Ellers helt enig i at Gomez gjør en god figur på "feil" backplass - men så lenge han holder seg til KISS, så funker det. Og han har jo vært nære å putte i det siste og. Det hadde vært no`, det.....

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Blir jo ellers litt spennende å se hvordan Klopp velger å prioritere fremover....
    Neste PL-kamp er jo ikke før 21.
    I mellomtiden skal vi spille FA-cup og Ligacup.
    Kan det være at han velger å "hvile" noen av førstevalgene i cupkampene....?
    Så får noen mulighet til å skape overskudd før Bournemouth skal få kjørt seg.....

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Det er bare å erkjenne: Det er virkelig kjekt å følge Pride of Merseyside om dagen.
    Dagens FA-cupkamp mot Gunners ble omtrent like intens og tett som forrige møte var. Og begge lag bidro til at det ble en god og også severdig batalje.
    Gunners startet friskt, og det hadde strengt tatt ikke vært så mye å si på om de hadde tatt ledelsen. Men; det skal jo skje også - noe det ikke gjorde.
    Etter hvert kom vi bedre med i kampen, og ved flere tilfeller var det nære på.
    Så klarer vi å opprettholde statistikken med å være det laget som scorer flest mål etter 75 spilte i kampene, når Trent presser frem et selvmål og Diaz får æren av å sette spikeren i FA-kisten for Gunners` del.
    Mange som gjorde en real innsats i dag, og et veldig sterkt resultat, særlig med tanke på alle spillerne som av ulike grunner var udisponible.
    Hvis jeg har lest meg riktig opp, skal vel neste kamp være semi i Ligacupen, der vi møter Fulham. Det bør være gode sjanser til å sikre finaleplass på onsdag, men vi må være skjerpet og tilstede, for det har vært litt tighte seire mot Fulham i de senere oppgjør.

    YNWA

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Puh.....
    Holdt pusten en liten stund i dag.
    Lenge siden sist vi spilte PL-match. Og Bournemouth er jo strengt tatt et av lagene vi SKAL slå, men vi har jo samtidig opplevd at kampene mot lag man normalt SKAL slå, kan bli vriene.
    Ikke så i dag. Idag var det jo full kontroll hele kampen gjennom, og i særdeleshet i andre halvan.
    4-0 er jo et solid resultat, og særlig mtp hvem som faktisk IKKE var med i dag. Trent, Robbo, Szabo, Endo, kong Mo - u name it.
    Gjorde ikke så mye idag. Jota og Nunez var på, Jones likeså. Forsvarsfireren klarte seg godt, synes begge sidebackene var gode og mye med fremover. Venter fortsatt på at Gravenberch skal "løsne", aner potensiale til noe stort der, men av og til "slurver" han med elementære ting.
    Og tenk den dagen Diaz er tilbake der han var før kidnappingsepisoden, da kan det bli mye moro, da........

    Så fortsatt TOTL!

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     
    Sist redigert:

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.503
    Antall liker
    9.847
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Det hyggeligste denne gangen var at Darwin "stang-ut" Nunez scorte ikke bare ett, men to. Håper virkelig det er det som skal til for at det løsner, stakkars den mannen har manglet de siste marginene.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Det hyggeligste denne gangen var at Darwin "stang-ut" Nunez scorte ikke bare ett, men to. Håper virkelig det er det som skal til for at det løsner, stakkars den mannen har manglet de siste marginene.
    Han er nok hakket mer opptatt av å få puttet selv enn det jeg er, men for all del, det hadde jo vært kjekt med litt mer stang inn.
    På den andre siden - det skjer ofte noe når han er involvert!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.582
    Antall liker
    2.782
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jadda, finaleplass mot et overkommelig Chelsea i boks (ligacupen)
    Meget god kontroll i første omgang.
    Andre omgang starter på samme måte.
    Men så? Så blir det en av de derre kampene jeg liker dårlig, de som av en eller annen grunn blir unødvendig spennende.
    Fra ca 60 minutter og 20 minutter deretter er det som om Fulham plusselig har fått litt ekstra energi. Tidligere scouser Wilson kommer inn og er i stor grad med på å sette sitt preg på en "snuoperasjon".
    Er til tider litt kalabalik bakover for vår del, men mot slutten roer det seg litt igjen.
    Neste kamp er også cup, denne gang FA. Norwich bør strengt tatt være høyst overkommelig.
    Regner med at Klopp kommer til å hvile noen nøkkelspillere da, slik at ungguttene i større grad får prøve seg.

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    ynot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    2.412
    Antall liker
    1.559
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Det kom alt for tidlig, men vi vet jo at mannen brenner mye energi på jobbene sine.
    Så synes jeg at de kunne ventet ett par måneder med å annonsere dette, med mindre de allerede har skaffet en erstatter eller er i dialog med en.

    Uten at jeg har oversikt så er Xabi Alonso min favoritt. Etter at Gerrard dro til Saudi Arabia så ønsker jeg ikke han som manager.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.710
    Antall liker
    3.402
    Det har vært en fest å følge Klopp sitt Liverpool fra 2015 hvor han innførte gengenpress i PL og frem til seriemesterskap og CL-trofe.

    Dessverre synes jeg mindre og mindre om den Engelske serien, eierskapet til enkelte klubber og prisene for å se kampene på TV. Klopp har dog vært en stemme som også har talt mot den råeste kommersialiseringen. Lurer på hva han egentlig tenker om å måtte konkurrere mot lag mistenkt for 115 brudd på ffp. Godt gjort å stå i jobben i ni år gitt alt dette rundt seg. En hedersmann inne på oppløpssiden av en fantastisk fotballkarrière. Vår det nå han skulle ta over et landslag? Østerike?

    Lets go out with a bang!
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.100
    Antall liker
    2.291
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Snakk om å gi seg på topp; L´pool er i posisjon til å kunne ta 4 titler i år. Jeg tror timingen mht offentliggjøring er god, Klopp er en legende på Anfield og spillerne vil blø for han resten av sesongen.
    Klopp er et unikt menneske, ikke bare en topp manager. Det første er langt vanskeligere å erstatte så la oss håpe Klopp selv har meninger om hvem som er kandidater til å kunne bli hans etterfølger uten at klubben går inn i en ørkenvandring ala ManU, og forsåvidt vår egen nyere historie med mager fangst i perioden 1991-2019 der vi vel kun fikk en opptur med CL-trofeet i -05.
    Nye tider kommer, Klopp er verdensklasse og vrien å erstatte. Jeg tipper det blir Alonso, men hvem vet; kanskje klubben overrasker. Liverpool FC ble kjent med beslutningen i november og jeg tipper de er kommet langt i prosessen allerede.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn