YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.962
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Selvsikre, nei!
    Men det er mye som er lovende, for det aller meste av det vi gjør virker så bunnsolid som jeg ikke kan minnes å ha sett tidligere, nær sagt av noe lag i hvilken som helst liga.
    Det som gjør at jeg har relativt grei hvilepuls, er at alt virker å foregå i svært kontrollerte former!

mvh
    Proffen

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.940
    Nå må vi ikke bli for selvsikre. Husk at erkerivalen United lurer like bak, og vi har kun 17 poengs ledelse og en kamp mindre spilt.

🤩

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    10.267
    Sted
    Oslo
    Selvsikre, nei!
    Men det er mye som er lovende, for det aller meste av det vi gjør virker så bunnsolid som jeg ikke kan minnes å ha sett tidligere, nær sagt av noe lag i hvilken som helst liga.
    Det som gjør at jeg har relativt grei hvilepuls, er at alt virker å foregå i svært kontrollerte former!

mvh
    Proffen
    Husker ikke hvilket lag det var, men for en 10 år sia ledet et lag stort med 4 eller 5 kamper igjen, og klarte å miste alt på slutten.
    En engelsk journalist skrev: It was a one horse race, and they lost.
    Når det gjelder Liverpool skal ikke bare bjørnen være skutt, men pokalen løfta før jeg skåler i champagne.

lille hiawata

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2008
    Antall liker
    3.359
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    1
    Den jevneste sesongen var 2011-2012 City slo United på målforskjellen. 2009-2010 sesongen Chelsea vant 1 poeng foran United.

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.962
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Gjesp er vel et passende uttrykk etter kveldens batalje mot Leicester.
    Joda, 3-1 og 3 poeng i banken.
    Men det sprudlende overskuddet og angrepsspillet var ikke helt til stede i dag, til tross for solid mengde ballinnehav og tilstrekkelig med sjanser.
    Flott at Slot rullerer litt på hvem som spiller på midtbane og i angrep. Nunez med nok en kamp uten mål, men han er et uromoment for motstanderne. Bunnsolid hjemover.
    Idag avga City nok en gang 2 poeng, og Chelsea 3. Det åpner opp for at Gunners i morgen vil fremstå som nærmeste rival.
    Begynner å tvile på om sesongen er lang nok til at City skal kunne melde seg på i racet igjen. 14 poeng og en kamp mer spilt skal jaggu bli tøfft å hente inn igjen i løpet av neste halve sesong.
    Vinner vi hengekampen mot Everton, vil vi ha 10 poeng å gå på ifht Chelsea, og med største sannsynlighet 9 poeng til Gunners. Life`s good, and the future looks bright.

YNWA

mvh
    Proffen

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    3.940
    Fikk litt flashback til mitt kjære gule superlag når de presser lag ned til egen seksten uten å egentlig være farlig. Så dukka Pelle (øhh Gakpo) opp og curla den i lengste fra kanten.

Dominerende kamp.

Håpløs VAR. Å bruke så lang tid.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn