YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.007
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Kamprapport, anyone?
    3 forventede poeng, og fortsatt 7 poengs luke.

Satt bak rattet i hele dag, så fikk ikke sett kampen.
    Leser at 1.omgang var brukbar, men at vi faller litt sammen i 2....
    Er det grunn til å være bekymret? Har skjedd ved noen tilfeller at vi slipper inn sene mål, i motsetningen til litt tilbakke i tid - da puttet vi gjerne selv og avgjorde mot slutten
    Leste og at Slot tydeligvis var på plass på benken. Hva betyr det mht når han evt skal sone sitt røde? Det BØR jo ABSOLUTT IKKE være i kampene mot Villa og City.....

YNWA!

mvh
    Proffen

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.106
    Fikk ikke med meg hele kampen jeg heller. Mye frem og tilbake (for meg i går). Men første omgang var solid av Liverpool og Wolves så ikke spesielt farlige ut. I andre snudde det etter den store offside kontringen til Salah. De kunne leder med tre mål og der stoppet det opp. Nervene? Liverpool hadde faktisk ikke et eneste skudd på mål (bortsett fra offsiden) i en hel omgang. Wolves kriget og vant og burde vell minst hatt uavgjort etter mange store sjanser.

Salah gir bort ballen vell ofte er en observasjon.

Men denne mannen ble satt inn på slutten, og det hjalp. Da vant vi ballen omsider.

bafkreia2bvfoz2hjzec26iyibkqklugnxqcfkkzupcyvngb6msa7uchhny.jpg

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.007
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Phuh......
    What else is there to say?
    Kveldens oppgjør ble akkurat så tett og spennende som man kanskje verken hadde håpet eller ønsket.
    Men at det var en meget velspilt og severdig kamp, det skal være sikkert og visst.
    Kampen bølget frem og tilbake, og begge lag hadde sine muligheter til å sette både goal nr 3 og 4.
    Nå endte det 2-2, vi fikk med oss et poeng, på bortebane, mot et relativt godt og velspillende Villa. Og nok en gang aner jeg tendensen til at kreftene ebber ut mot slutten av kampen. Er det et tett kampprogram som begynner å tære på litt? Ser det kanskje mest tydelig på MacAllister og Gravenberch utover i kampen...... Bør Slot vurdere å rullere litt mer på mannskapet? Chiesa og Elliot er nok klare, hvis de får sjansen. Kjedelig med Bradley, som igjen måtte gå av etter kort tid. Lov til å håpe på at Gomez snart er fit igjen?
    Noen av våre som ikke var spesielt "synlige", og vi savnet kanskje Gakpo litt. Stusser dog på at Slot ikke gir Chiesa sjansen oftere. De få innhoppene han har fått, har jo resultert i at han skaper en hel del. I dag kom både Nunez og Diaz innpå, uten at de ble noen gamechangers.
    Nå er det noen dager som bør brukes til restitusjon og lading av batterier, for til helgen kommer City på besøk. Vi bør helst få med oss 3 poeng der, ellers blir det plutselig mer spennende enn jeg liker å tenke på......

YNWA!

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn