Vidar Øierås
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 19.01.2003
- Antall liker
- 341
Hallo,
Jeg fikk en Yourkville Excursion 2000 PA-sub. Denne har to høyttalerutganger til toppere, men utgangene virket ikke. Jeg fant to 15A sikringer som hadde røket, og byttet disse med nye. Har ikke testet utgangene, eller sub'en, men sub-delen skal virke.
Denne PA-sub'en var ripete og herjet, men nå har jeg pyntet litt, og vist den frem til kona. Hun spurte lystig om jeg skulle ha den i stua (!!!)
Vedlegger noen bilder av en jålete subkasse med en temmelig voksen 18" PA bass.
Vriknottene på forsterkeren var borte, et par av dem, så jeg printet ut nye i sort, og lakkerte "nåla" på dem.
Til og med kopaz-skruene i frontgrillen er lakkert
Det kommer flere bilder nedenfor.
Vidar
Jeg fikk en Yourkville Excursion 2000 PA-sub. Denne har to høyttalerutganger til toppere, men utgangene virket ikke. Jeg fant to 15A sikringer som hadde røket, og byttet disse med nye. Har ikke testet utgangene, eller sub'en, men sub-delen skal virke.
Denne PA-sub'en var ripete og herjet, men nå har jeg pyntet litt, og vist den frem til kona. Hun spurte lystig om jeg skulle ha den i stua (!!!)
Vedlegger noen bilder av en jålete subkasse med en temmelig voksen 18" PA bass.
Vriknottene på forsterkeren var borte, et par av dem, så jeg printet ut nye i sort, og lakkerte "nåla" på dem.
Til og med kopaz-skruene i frontgrillen er lakkert
Det kommer flere bilder nedenfor.
Vidar
Vedlegg
-
87 KB Visninger: 312
-
345.2 KB Visninger: 287
-
287.2 KB Visninger: 304
-
242.6 KB Visninger: 320