Grattis, flotte talere, da får vi vel høre litt om lyd og prestanda etter hvert, disse skulle man jo tatt en laaangtur får å hørtJa, jeg har gått på smellen, så det er bare å gratulere.
Et par brukte Shl5 i rosewood på Audio Note stativer.
Ja, mulig Harbeth satser på å påvirke flere sanser med høyttalerne sine?
Har fuktet en svamp med eddikvann, gjort den tett under og lagt inni høyttalerne.
Lurte på å gjøre som du nevner med å ha en skål med eddik under og bre en søpplepose over og la det stå.
Makan til svineri.. Det lukta da ikke slik da jeg røyka selv..;D
![]()
Reker i bassporten gjør susen.Lurer på om vedkommende må ha brukt høyttalerne som pipe?
Det ordner seg nok med denne lukta. Var borti et par tannoy tidligere som også luktet gammel petrøes..
Den lukta forsvant etter en stund, heldigvis.
Hvorfor alle disse midler, Wunderbaum osv.....yoshVi tåler vel et bilde av dem avkledd også?
Vis vedlegget 363815
Det ante mæTakket være Gismo, måtte man jo teste ut Renee Olstead også i kveld.
Å, du verden for en lyd Harbeth og Trafomatic kan få til sammen på denne musikken!
Ok, Stello til hverdags og Trafomatic til fest....noen som har detJauda, men helt fresk blir man nukk aldri.
Jeg har nok funnet en hyggelig kombo som jeg tror jeg kan bruke en god stund.
Om det blir noe, så blir det å forske på dac.
Nå synes jeg egentlig at PS Audio Nuwave dac gjør en meget god jobb, men det kunne vært spennende å teste noe nyere og kanskje litt mer nøytral lydsignatur.
Stelloen gjør seg heller ikke bort på Harbeth. Den matcher lydsignaturen til Trafomatic ganske godt, så den funker veldig bra som slik daglig forsterker, og så kobler jeg opp Trafomatic når jeg skal kose meg litt ekstra med musikken.
Slik som i kveld. Dama og bikkja reiste opp i campingvogna på Rena, så da kan gubben selv kose seg med musikk hemme.![]()