You`ll never walk alone...

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Yessssssss!!! ;D ;D ;D
Endelig!
Så sykt godt; kan jo nesten ikke sammenliknes med noe
Hva jeg tenker på?
Seff at det eneste rette laget vant over Muppene idag............!

Pride of Merseyside.... ;D

mvh
Proffen

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.563
You`ll never walk alone... ? Åja, du mener singelen med Gerry And The Pacemakers. Jeg har visst en slik liggende et sted, i mint condition. ;D

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
321
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jepp, en god dag er det. Vidunderlig at møkkalaget fra manchester tapte.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Proffen skrev:
Yessssssss!!! ;D ;D ;D
Endelig!
Hva jeg tenker på?

mvh
Proffen
Er det ikke syv år siden sist? Sier mye om problemene Liverpool har hatt siste tyve år i den engelske toppserien.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Unplugged skrev:
Proffen skrev:
Yessssssss!!! ;D ;D ;D
Endelig!
Hva jeg tenker på?

mvh
Proffen
Er det ikke syv år siden sist? Sier mye om problemene Liverpool har hatt siste tyve år i den engelske toppserien.
Saken er enkel:
Liverpool er og har vært mitt lag i maaange år. Det eneste som varmer mer enn Liverpool-seire, er United-tap........ ;D
Det har noe med følelsen og sjelen til laget mitt å gjøre. Ville aldri klart å oppnå tilsvarende overfor United.............. De har ganske enkelt ikke den samme appellen til meg, pga manglende sjel...

mvh
Proffen

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Ja, idag er det godt å være rød 8). Sesongstarten har vært utrolig lovende i år, kanskje det endelig skal løsne igjen i ligaen......

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
empty skrev:
Ja, idag er det godt å være rød 8). Sesongstarten har vært utrolig lovende i år, kanskje det endelig skal løsne igjen i ligaen......
Ja, i år kommer nok Liverpool bare 5-6 poeng bak serievinneren, i motsetning til de 10-20 de pleier å ligge bak ved sesongslutt.. :D

Men jeg er fornøyd med resultatet i dag, selvsagt. Det var fleskete.

sims

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
128
Sted
Trondheim
En utrolig god følelse å ha kjørt over scumchester :D.Det så mørt ut etter 3min. men heldigvis endte det bra.Vet ikke om jeg hadde tålt nok et nederlag mot utd.Vi er i flytsonen nå,måtte det bare fortsette.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
sims skrev:
En utrolig god følelse å ha kjørt over scumchester :D.Det så mørt ut etter 3min. men heldigvis endte det bra.Vet ikke om jeg hadde tålt nok et nederlag mot utd.Vi er i flytsonen nå,måtte det bare fortsette.
Liverpool har jo vært veldig tannløse og dårlige i alle kampene denne sesongen, men klarer av en eller annen merkelig grunn å få med seg alle poengene mot Man U. Det synes jeg er litt snodig. Det er bare flaks at de i det hele tatt er med i CL - De ble jo til tider overkjørt i kvaliken. Og i serien har de ikke akkurat overbevist.. Så om denne seieren og kvaliteten på spillet var et blaff vet jeg ikke. Men jeg synes ikke det lover godt dersom det kun var et blaff.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.095
Torget vurderinger
0
Spiralis forbigår hele temaet foppall i øredøvende stillhet.

Stille gange! 8)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.272
Torget vurderinger
1
Fotboill..? e'kje det førr onga?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
You’ll never walk alone høres mest ut som en trussel for meg, elsker å gå tur alene jeg. :)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Spiralis skrev:
Spiralis forbigår hele temaet foppall i øredøvende stillhet.

Stille gange! 8)
Sånn gjør jeg også det mht ting jeg ikke helt har snøring på................... ;D

mvh
Proffen

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.095
Torget vurderinger
0
Proffen skrev:
Sånn gjør jeg også det mht ting jeg ikke helt har snøring på................... ;D

mvh
Proffen
;D ;D ;D ;D

Knall kommentar, men "target" er imun mot slike treff! Jeg inrømmer gladelig at jeg ikke har snøring på foppall. :D
Er til og med stolt av det. 8)

Må bryte sammen og tilstå at jeg vet hva offsideregelen er.... :'( :'( Huff det gjorde vondt. :-[

Forøvrig er det eneste som betyr noe at Norge slår Sverige, og at RBK slår Brann. Men det har garantert 100% ikke noe med foppall å gjøre! ;D Reinspikka sjåvinisme! :eek: ;D ;D ;D ;D ;D

Edit:
Og så vet jeg at Pondus er Liverpoolfan og at stadion heter Anfield, for det heter Pondus sin båt. Jokke sitt lag som jeg ikke husker navnet på i farten "suger balle" iflg samme Pondus, så de er helt uaktuelle. :p Jokke sin Camilla er Unitedfan og hun dumpet Jokke så jo, jeg er nok en av de røde! :D But for all the wrong reasons! ::)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Spiralis skrev:
Proffen skrev:

mvh
Proffen
;D ;D ;D ;D

Knall kommentar, men "target" er imun mot slike treff! Jeg inrømmer gladelig at jeg ikke har snøring på foppall. :D

Må bryte sammen og tilstå at jeg vet hva offsideregelen er.... :'( :'( Huff det gjorde vondt. :-[

Forøvrig er det eneste som betyr noe at Norge slår Sverige, og at RBK slår Brann. Men det har garantert 100% ikke noe med foppall å gjøre! ;D Reinspikka sjåvinisme! :eek: ;D ;D ;D ;D ;D

Edit:
Og så vet jeg at Pondus er Liverpoolfan og at stadion heter Anfield, for det heter Pondus sin båt. Jokke sitt lag som jeg ikke husker navnet på i farten "suger balle" iflg samme Pondus, så de er helt uaktuelle. :p Jokke sin Camilla er Unitedfan og hun dumpet Jokke så jo, jeg er nok en av de røde! :D But for all the wrong reasons! ::)
;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Spiralis skrev:
Proffen skrev:

mvh
Proffen
;D ;D ;D ;D

Edit:
Alle vet da at Jokke liker Leeds og Kiss. Ingen av dem er vel i elitedivisjonen lenger...

Den svenske pastoren holdt begravelse for Åke, som hadde dødd etter et langt og slitsomt liv.
Pastoren avsluttet med å si: -Ja, nå har Åke åkat sitt sista åk.
Da kom det fra litt bak i kirken; -Jag undres på hva pastorn blir at seia når du dør, Jokke...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.095
Torget vurderinger
0
BT skrev:
Alle vet da at Jokke liker Leeds og Kiss. Ingen av dem er vel i elitedivisjonen lenger...
Joda at Jokke er Kiss og Pondus AC-DC det er greit, men Leeds er foppall og ikke spesiellt god foppall heller og da blir det litt ugreit. ::)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Det tegner jo til å bli en fiiin uke. Mangler bare at muppene taper i kveld.............. ;D

mvh
Proffen

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.274
Torget vurderinger
32
cox skrev:
Hvis definisjonen på et møkkalag er at man vinner serien to år på rad og vant Champions League sist sesong, så lurer jeg på hva man skal kalle det laget som ble nummer fire forrige sesong, ikke har vunnet serien siden 1990, og som ikke en gang kom seg til finalen i CL?

Roy
- som heier på det laget som kom på plassen foran Liverpool i liga-sesongen 2007/2008 -

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Medgangsupportere er dere iallefall hele gjengen.... ;D
Snakk om dårlig fantasi i klubbvalg.. :p

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
GnR3 skrev:
Medgangsupportere er dere iallefall hele gjengen.... ;D
Snakk om dårlig fantasi i klubbvalg.. :p

Me not! LFC fra første stund til siste.......... ;D

mvh
Proffen

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
R.E.S. skrev:
cox skrev:
Hvis definisjonen på et møkkalag er at man vinner serien to år på rad og vant Champions League sist sesong, så lurer jeg på hva man skal kalle det laget som ble nummer fire forrige sesong, ikke har vunnet serien siden 1990, og som ikke en gang kom seg til finalen i CL?

Roy
- som heier på det laget som kom på plassen foran Liverpool i liga-sesongen 2007/2008 -
Et lag som er flinke til å sparke fotball kan jo være et møkkalag selv om de er gode til det de driver med. Mange synes at Kjell-Magne Bondevik er en møkkamann selv om han har vært flink til å drive med det han driver med.

Jeg synes Manchester United er et møkkalag. Jeg håper alle spillerne blir skadet hver kamp, samt at jeg håper at de taper med minst 10-0. Det er fordi jeg er misunnelig på at de vinner så mye hele tiden.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
330
Sted
Oslo Vest
AlexanderK skrev:
Et lag som er flinke til å sparke fotball kan jo være et møkkalag selv om de er gode til det de driver med. Mange synes at Kjell-Magne Bondevik er en møkkamann selv om han har vært flink til å drive med det han driver med.

Jeg synes Manchester United er et møkkalag. Jeg håper alle spillerne blir skadet hver kamp, samt at jeg håper at de taper med minst 10-0. Det er fordi jeg er misunnelig på at de vinner så mye hele tiden.
Vel talt, alt annet blir bare utenomsnakk/snikksnakk.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.962
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
AlexanderK skrev:
R.E.S. skrev:
cox skrev:

Roy

Kjell Magne flink til det han driver med???????? Jajajaja, noen liker mora, andre liker dattera...........
Jeg synes han er flink til å smiske, spille svigermors drøm osv.............

mvh
Proffen

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
330
Sted
Oslo Vest
Proffen skrev:
AlexanderK skrev:
R.E.S. skrev:
cox skrev:

Roy

Kjell Magne flink til det han driver med???????? Jajajaja, noen liker mora, andre liker dattera...........

mvh
Proffen
Ut fra hans politiske ståsted så er han selvsagt flink, jeg tror nok du skjønte hva han mente.
Jeg synes Toto er/var et jævla møkkaband, selvom jeg vet de er flinke.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.274
Torget vurderinger
32
AlexanderK skrev:

Misunnelsen overfor United er ofte sterkere enn kjønnsdrifta hos Liverpool-supportere. Akkurat som det sikkert var motsatt på 70- og 80-tallet da Liverpool hadde sin storhetstid i hjemlig serie.

Det er dessuten stor forskjell på at "du synes Manchester United er et møkkalag" og at "United er et møkkalag". Førstnevnte er en subjektiv påstand, den andre er forsøkt kamuflert som noe objektivt.

Sånn sett er det enklere å være Arsenal-supporter for det er jo bare å se på tabellen for å kunne konstatere at Tottenham er et møkkalag. Både subjektivt og objektivt. Måtte det bare vare... ;D ;D ;D

Roy

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Proffen skrev:
AlexanderK skrev:
R.E.S. skrev:
cox skrev:

Roy

mvh
Proffen
Smisking og svigermors drøm er jo gode fremgangsmåter om man vil komme til makt og smøre ansiktet sitt ut over media her i landet. Godt gjort, spør du meg.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
R.E.S. skrev:
AlexanderK skrev:

Misunnelsen overfor United er ofte sterkere enn kjønnsdrifta hos Liverpool-supportere. Akkurat som det sikkert var motsatt på 70- og 80-tallet da Liverpool hadde sin storhetstid i hjemlig serie.

Det er dessuten stor forskjell på at "du synes Manchester United er et møkkalag" og at "United er et møkkalag". Førstnevnte er en subjektiv påstand, den andre er forsøkt kamuflert som noe objektivt.

Sånn sett er det enklere å være Arsenal-supporter for det er jo bare å se på tabellen for å kunne konstatere at Tottenham er et møkkalag. Både subjektivt og objektivt. Måtte det bare vare... ;D ;D ;D

Roy
Jeg synes det er veldig lett å lese av innlegg om man mener noe objektivt eller subjektivt. Men i dette tilfellet så er heldigvis Manchester United et møkkalag både objektivt og subjektivt sett. Så det er ikke noe problem, heldigvis.. ;)

Topp Bunn